Mies tekstailee seksin jälkeenkin, wtf?
En tiedä, mitä edelliselle ketjulle tapahtui, ja miksi se piti poistaa, mutta tässä uudestaan.
.
Eli siis, olen eronnut kolkyt+ nainen, ja harrastin ekaa kertaa eron jälkeen seksiä. Kumppanina eräs reilusti nuorempi mies. Sovittiin, et otetaan rennosti eikä mitään parisuhdejuttuja. Olin varma etten kuulis siitä enää, mut tyyppi laitteleekin viestiä joka päivä, ja ihan arkisista asioista. Mitähän tää nyt meinaa? Haluukse uusintakierrosta vai kuitenkin jotain tapailuhommaa?
Kommentit (56)
Sä olit niin jumalaisen hyvä ja kaunis ja kaikkee, että mies rakastui suhun oikopäätä eikä voi enää elää ilman sua.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:44"]Sä olit niin jumalaisen hyvä ja kaunis ja kaikkee, että mies rakastui suhun oikopäätä eikä voi enää elää ilman sua.
[/quote]
Sanat jotka ap halusi kuulla :D
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:44"]Sä olit niin jumalaisen hyvä ja kaunis ja kaikkee, että mies rakastui suhun oikopäätä eikä voi enää elää ilman sua.
[/quote]
[/quote]
Ääh, enpä tiiä. Mitä mä tekisin parisuhteessa kakskymppisen kans..? Ap
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:42"]No kysy siltä?
[/quote]
Ei kai tollaseen kysymykseen saa koskasn suoraa vastausta. Ja jos ap haluaa itsekin käydä uudestaan nusasemassa, ni kysymällä tuota ei uusintaa tuu kyl ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:44"]Sä olit niin jumalaisen hyvä ja kaunis ja kaikkee, että mies rakastui suhun oikopäätä eikä voi enää elää ilman sua. [/quote] Sanat jotka ap halusi kuulla :D [/quote] Ääh, enpä tiiä. Mitä mä tekisin parisuhteessa kakskymppisen kans..? Ap
Panisit?
[/quote]
Mitä vittua tälläset alotukset on. Kysy siltä, älä meiltä. Huoooh..
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:02"]Se haluu siut vakipanoks.
M39
[/quote]
No en ihmettele, koska annoin hänen tulla kakkoseen ja lisäksi nuolin pojun peräaukkoa. Hän tuntui tykkäävän kovasti. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:02"]Se haluu siut vakipanoks.
M39
[/quote]
No en ihmettele, koska annoin hänen tulla kakkoseen ja lisäksi nuolin pojun peräaukkoa. Hän tuntui tykkäävän kovasti. Ap
[/quote]
Noniin, tää ei ollut ap. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:02"]Se haluu siut vakipanoks.
M39
[/quote]
Mut tää kyl passais mulle. Ap
Niin mullakin aina äijät laittaa viestiä ja kiittelee kivasta illasta tms. Ehkä haluu vaan olla kohtelias. Rasittavia on ne jotka jää roikkumaan eikä tajua että en ole kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:44"]Sä olit niin jumalaisen hyvä ja kaunis ja kaikkee, että mies rakastui suhun oikopäätä eikä voi enää elää ilman sua. [/quote] Sanat jotka ap halusi kuulla :D [/quote] Ääh, enpä tiiä. Mitä mä tekisin parisuhteessa kakskymppisen kans..? Ap
[/quote]
Samaa mitä minkä tahansa muunkin ikäisen kanssa
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:48"]Niin mullakin aina äijät laittaa viestiä ja kiittelee kivasta illasta tms. Ehkä haluu vaan olla kohtelias. Rasittavia on ne jotka jää roikkumaan eikä tajua että en ole kiinnostunut.
[/quote]
Se on laitellut viestejä nyt useempana päivänä putkeen. Jos se tarkottaa sitä, et pannaan uudestaan tai ryhdytään fwb-hommaan, ni sopiihan se, mut parisuhteeseen en oo valmis, enkä exän mukaan edes osaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:02"]Se haluu siut vakipanoks.
M39
[/quote]
[/quote]
Hyi.
Haloo kysy siltä mieheltä suoraan äläkä täällä jankuta.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:44"]Sä olit niin jumalaisen hyvä ja kaunis ja kaikkee, että mies rakastui suhun oikopäätä eikä voi enää elää ilman sua.
[/quote]
[/quote]
Ap on muutenkin vaan häiriintynyt lihava YH joka nyt nussii vaikka yliajettua haisunäätää kunhan sille iskee porkkanan kyrväksi.
No eivaan vitsi vitsi :D Onnee teille ja toivottavasti saatte monta ihanaa lasta ap...!!!
No kysy siltä?