Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tekstailee seksin jälkeenkin, wtf?

Vierailija
01.09.2015 |

En tiedä, mitä edelliselle ketjulle tapahtui, ja miksi se piti poistaa, mutta tässä uudestaan.
.
Eli siis, olen eronnut kolkyt+ nainen, ja harrastin ekaa kertaa eron jälkeen seksiä. Kumppanina eräs reilusti nuorempi mies. Sovittiin, et otetaan rennosti eikä mitään parisuhdejuttuja. Olin varma etten kuulis siitä enää, mut tyyppi laitteleekin viestiä joka päivä, ja ihan arkisista asioista. Mitähän tää nyt meinaa? Haluukse uusintakierrosta vai kuitenkin jotain tapailuhommaa?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:02"]Se haluu siut vakipanoks.

M39
[/quote]
No en ihmettele, koska annoin hänen tulla kakkoseen ja lisäksi nuolin pojun peräaukkoa. Hän tuntui tykkäävän kovasti. Ap
[/quote]
Noniin, tää ei ollut ap. Ap
[/quote]

no TUO ei ollut ap!!! Ap

Vierailija
22/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 08:02"]Se haluu siut vakipanoks.

M39
[/quote]
No en ihmettele, koska annoin hänen tulla kakkoseen ja lisäksi nuolin pojun peräaukkoa. Hän tuntui tykkäävän kovasti. Ap
[/quote]
Noniin, tää ei ollut ap. Ap
[/quote]

no TUO ei ollut ap!!! Ap
[/quote]
Ap ei ole ap! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Naisen seksuaalisuus on näköjään edelleen tabu, vaikka eletään 2000-luvulla. Olen tosiaan vasta muutama kk sitten eronnut pitkäaikaisesta aviomiehestäni, enkä pysty vielä kenellekään tyttöystäväksi tai vaimokkeeksi. Seksiä ois silti kiva harrastaa, ja itse koen paremmaksi vaikka fuckbuddyn kuin käydä joka perjantai kokeilemassa eri tyyppiä. Tämän nuorukaisen kanssa ollaan tunnettu muutama viikko, ennenkuin menyiin sänkyyn. Hän on ensimmäinen aviomieheni jälkeen. Jos se tekee minusta lorton tai helpon niin olkoon sitten niin. Ap

Vierailija
24/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minkä ikäinen 20 vai 25v?

Vierailija
25/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:23"]Huoh. Naisen seksuaalisuus on näköjään edelleen tabu, vaikka eletään 2000-luvulla. Olen tosiaan vasta muutama kk sitten eronnut pitkäaikaisesta aviomiehestäni, enkä pysty vielä kenellekään tyttöystäväksi tai vaimokkeeksi. Seksiä ois silti kiva harrastaa, ja itse koen paremmaksi vaikka fuckbuddyn kuin käydä joka perjantai kokeilemassa eri tyyppiä. Tämän nuorukaisen kanssa ollaan tunnettu muutama viikko, ennenkuin menyiin sänkyyn. Hän on ensimmäinen aviomieheni jälkeen. Jos se tekee minusta lorton tai helpon niin olkoon sitten niin. Ap
[/quote]

Millaiset reidet sulla on? Entä tissit? Voin tulla nussimaan sua pari kertaa viikossa kyllä, ei tartte lähtee etsimään ja stressaan. Mulla on ihan omat kuviot joten panoa mäkin susta vaan haen. M47

Vierailija
26/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee lorttoa.

Vierailija
27/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:23"]Huoh. Naisen seksuaalisuus on näköjään edelleen tabu, vaikka eletään 2000-luvulla. Olen tosiaan vasta muutama kk sitten eronnut pitkäaikaisesta aviomiehestäni, enkä pysty vielä kenellekään tyttöystäväksi tai vaimokkeeksi. Seksiä ois silti kiva harrastaa, ja itse koen paremmaksi vaikka fuckbuddyn kuin käydä joka perjantai kokeilemassa eri tyyppiä. Tämän nuorukaisen kanssa ollaan tunnettu muutama viikko, ennenkuin menyiin sänkyyn. Hän on ensimmäinen aviomieheni jälkeen. Jos se tekee minusta lorton tai helpon niin olkoon sitten niin. Ap
[/quote]

Millaiset reidet sulla on? Entä tissit? Voin tulla nussimaan sua pari kertaa viikossa kyllä, ei tartte lähtee etsimään ja stressaan. Mulla on ihan omat kuviot joten panoa mäkin susta vaan haen. M47
[/quote] Öööh, miksi ap haluaisi kun saa nuoremmankin?

Vierailija
28/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:25"]Niin minkä ikäinen 20 vai 25v?
[/quote]
Kundi 25, minä 32. Ap

Vierailija
29/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:23"]Huoh. Naisen seksuaalisuus on näköjään edelleen tabu, vaikka eletään 2000-luvulla. Olen tosiaan vasta muutama kk sitten eronnut pitkäaikaisesta aviomiehestäni, enkä pysty vielä kenellekään tyttöystäväksi tai vaimokkeeksi. Seksiä ois silti kiva harrastaa, ja itse koen paremmaksi vaikka fuckbuddyn kuin käydä joka perjantai kokeilemassa eri tyyppiä. Tämän nuorukaisen kanssa ollaan tunnettu muutama viikko, ennenkuin menyiin sänkyyn. Hän on ensimmäinen aviomieheni jälkeen. Jos se tekee minusta lorton tai helpon niin olkoon sitten niin. Ap
[/quote]

[/quote]
Veit sanat suustani :D Ap

Vierailija
30/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:23"]Huoh. Naisen seksuaalisuus on näköjään edelleen tabu, vaikka eletään 2000-luvulla. Olen tosiaan vasta muutama kk sitten eronnut pitkäaikaisesta aviomiehestäni, enkä pysty vielä kenellekään tyttöystäväksi tai vaimokkeeksi. Seksiä ois silti kiva harrastaa, ja itse koen paremmaksi vaikka fuckbuddyn kuin käydä joka perjantai kokeilemassa eri tyyppiä. Tämän nuorukaisen kanssa ollaan tunnettu muutama viikko, ennenkuin menyiin sänkyyn. Hän on ensimmäinen aviomieheni jälkeen. Jos se tekee minusta lorton tai helpon niin olkoon sitten niin. Ap
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Mun kyrpä on kuin teräshalko edelleen. Pillua nuolen paremmin kuin joku pikkupoika. Ja mitä sää iästä valitat oothan itekin vanha perheellinen ämmä, käytetty rätti ja perse, ja nuori poika sais lähtee ettimään omanikäistä reikää eikä tollasta lerpsahtavaa ämmänkoloa. M47

Vierailija
31/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:44"]Sä olit niin jumalaisen hyvä ja kaunis ja kaikkee, että mies rakastui suhun oikopäätä eikä voi enää elää ilman sua. [/quote] Sanat jotka ap halusi kuulla :D [/quote] Ap on muutenkin vaan häiriintynyt lihava YH joka nyt nussii vaikka yliajettua haisunäätää kunhan sille iskee porkkanan kyrväksi. No eivaan vitsi vitsi :D Onnee teille ja toivottavasti saatte monta ihanaa lasta ap...!!!

[/quote]

Ehkä ihan vaan pikkasen kateus paistoi läpi tosta sun viestistäs :)

M39

Vierailija
32/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:23"]Huoh. Naisen seksuaalisuus on näköjään edelleen tabu, vaikka eletään 2000-luvulla. Olen tosiaan vasta muutama kk sitten eronnut pitkäaikaisesta aviomiehestäni, enkä pysty vielä kenellekään tyttöystäväksi tai vaimokkeeksi. Seksiä ois silti kiva harrastaa, ja itse koen paremmaksi vaikka fuckbuddyn kuin käydä joka perjantai kokeilemassa eri tyyppiä. Tämän nuorukaisen kanssa ollaan tunnettu muutama viikko, ennenkuin menyiin sänkyyn. Hän on ensimmäinen aviomieheni jälkeen. Jos se tekee minusta lorton tai helpon niin olkoon sitten niin. Ap
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Kas kun ei "veit kyrvät suustani"... Huora.

Vierailija
33/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:23"]Huoh. Naisen seksuaalisuus on näköjään edelleen tabu, vaikka eletään 2000-luvulla. Olen tosiaan vasta muutama kk sitten eronnut pitkäaikaisesta aviomiehestäni, enkä pysty vielä kenellekään tyttöystäväksi tai vaimokkeeksi. Seksiä ois silti kiva harrastaa, ja itse koen paremmaksi vaikka fuckbuddyn kuin käydä joka perjantai kokeilemassa eri tyyppiä. Tämän nuorukaisen kanssa ollaan tunnettu muutama viikko, ennenkuin menyiin sänkyyn. Hän on ensimmäinen aviomieheni jälkeen. Jos se tekee minusta lorton tai helpon niin olkoon sitten niin. Ap
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Mun kyrpä on kuin teräshalko edelleen. Pillua nuolen paremmin kuin joku pikkupoika. Ja mitä sää iästä valitat oothan itekin vanha perheellinen ämmä, käytetty rätti ja perse, ja nuori poika sais lähtee ettimään omanikäistä reikää eikä tollasta lerpsahtavaa ämmänkoloa. M47
[/quote]
Oho. Nyt osui arkaan paikkaan :D btw, mulla ei ole lapsia ja alkossa kysytään edelleen henkkarit. Ap

Vierailija
34/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:23"]Huoh. Naisen seksuaalisuus on näköjään edelleen tabu, vaikka eletään 2000-luvulla. Olen tosiaan vasta muutama kk sitten eronnut pitkäaikaisesta aviomiehestäni, enkä pysty vielä kenellekään tyttöystäväksi tai vaimokkeeksi. Seksiä ois silti kiva harrastaa, ja itse koen paremmaksi vaikka fuckbuddyn kuin käydä joka perjantai kokeilemassa eri tyyppiä. Tämän nuorukaisen kanssa ollaan tunnettu muutama viikko, ennenkuin menyiin sänkyyn. Hän on ensimmäinen aviomieheni jälkeen. Jos se tekee minusta lorton tai helpon niin olkoon sitten niin. Ap
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Kas kun ei "veit kyrvät suustani"... Huora.
[/quote]
Mikäs sinua risoo?

Vierailija
35/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:25"]Niin minkä ikäinen 20 vai 25v?
[/quote]
Kundi 25, minä 32. Ap
[/quote] Eihän tuossa ole ikäeroa juurikaan. Mulla ja miesystävällä samat iät kun tavattiin. Seksin merkeissä mekin aluksi tapailtiin. Huomasin kyllä heti, että haluaa muutakin. Sen verran usein piti yhteyttä ja näki sen päällepäin, että kiinnostaa. Me ollaan siis ihan oikeassa rakkaussuhteessa nyt :D

Vierailija
36/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei sentään sen aikana?

Vierailija
37/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:46"]toivottavasti ei sentään sen aikana?
[/quote]

Joo. Vetää käteen kun tekstailee omalle eksälleen. Minä nuolen spermat talteen sitten. :D Ap

Vierailija
38/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:23"]Huoh. Naisen seksuaalisuus on näköjään edelleen tabu, vaikka eletään 2000-luvulla. Olen tosiaan vasta muutama kk sitten eronnut pitkäaikaisesta aviomiehestäni, enkä pysty vielä kenellekään tyttöystäväksi tai vaimokkeeksi. Seksiä ois silti kiva harrastaa, ja itse koen paremmaksi vaikka fuckbuddyn kuin käydä joka perjantai kokeilemassa eri tyyppiä. Tämän nuorukaisen kanssa ollaan tunnettu muutama viikko, ennenkuin menyiin sänkyyn. Hän on ensimmäinen aviomieheni jälkeen. Jos se tekee minusta lorton tai helpon niin olkoon sitten niin. Ap
[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote] Nuori mies tehköön omat valintansa. Sinä sen sijaan voisit painua vaikka helvettiin ällöttävien juttujesi kanssa.

Vierailija
39/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:25"]Niin minkä ikäinen 20 vai 25v?
[/quote]
Kundi 25, minä 32. Ap
[/quote] Eihän tuossa ole ikäeroa juurikaan. Mulla ja miesystävällä samat iät kun tavattiin. Seksin merkeissä mekin aluksi tapailtiin. Huomasin kyllä heti, että haluaa muutakin. Sen verran usein piti yhteyttä ja näki sen päällepäin, että kiinnostaa. Me ollaan siis ihan oikeassa rakkaussuhteessa nyt :D
[/quote]
Voi ku kiva :) mä en vaan nyt just kykene parisuhteeseen. Yritän vaan päästä jyvälle, miksi se jaksaa viestitellä, vaikka sai jo :D Ap

Vierailija
40/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:25"]Niin minkä ikäinen 20 vai 25v?
[/quote]
Kundi 25, minä 32. Ap
[/quote]
Voi ku kiva :) mä en vaan nyt just kykene parisuhteeseen. Yritän vaan päästä jyvälle, miksi se jaksaa viestitellä, vaikka sai jo :D Ap
[/quote]

Sulla on aika suuret luulot itsestäsi! Sinähän tässä "sait", ei se!