Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tekstailee seksin jälkeenkin, wtf?

Vierailija
01.09.2015 |

En tiedä, mitä edelliselle ketjulle tapahtui, ja miksi se piti poistaa, mutta tässä uudestaan.
.
Eli siis, olen eronnut kolkyt+ nainen, ja harrastin ekaa kertaa eron jälkeen seksiä. Kumppanina eräs reilusti nuorempi mies. Sovittiin, et otetaan rennosti eikä mitään parisuhdejuttuja. Olin varma etten kuulis siitä enää, mut tyyppi laitteleekin viestiä joka päivä, ja ihan arkisista asioista. Mitähän tää nyt meinaa? Haluukse uusintakierrosta vai kuitenkin jotain tapailuhommaa?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:25"]Niin minkä ikäinen 20 vai 25v?
[/quote]
Kundi 25, minä 32. Ap
[/quote] Eihän tuossa ole ikäeroa juurikaan. Mulla ja miesystävällä samat iät kun tavattiin. Seksin merkeissä mekin aluksi tapailtiin. Huomasin kyllä heti, että haluaa muutakin. Sen verran usein piti yhteyttä ja näki sen päällepäin, että kiinnostaa. Me ollaan siis ihan oikeassa rakkaussuhteessa nyt :D
[/quote]
Voi ku kiva :) mä en vaan nyt just kykene parisuhteeseen. Yritän vaan päästä jyvälle, miksi se jaksaa viestitellä, vaikka sai jo :D Ap
[/quote]

Sulla on aika suuret luulot itsestäsi! Sinähän tässä "sait", ei se!
[/quote]
Oottepas te nyt ilkeitä toiselle. Eiköhän tilanteessa ole molemmat olleet vapaaehtoisesti. Miksi nainen on muka aina hyväksikäyttäjä, kun harrastetaan seksiä, jossa nainenkin nauttii?

Vierailija
42/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro julkisesti avoimesti lisää panojuttuja AP. Nainen joka jakaa tarinat panemisestaan ja kuinka nauttii kyrvästä, ei suinkaan ole lainkaan lorttomainen.
Ei suinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:14"]Kerro julkisesti avoimesti lisää panojuttuja AP. Nainen joka jakaa tarinat panemisestaan ja kuinka nauttii kyrvästä, ei suinkaan ole lainkaan lorttomainen.
Ei suinkaan.
[/quote]
Ensinnäkin, tuo joka kertoo noita yksityiskohtaisia juttuja, ei ole minä. Toisekseen, mikä tekee seksiä harrastavasta naisesta lorton? Äitiskin harrasti. Täsmentäisitkö hieman. Ap

Vierailija
44/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 09:23"]Huoh. Naisen seksuaalisuus on näköjään edelleen tabu, vaikka eletään 2000-luvulla. Olen tosiaan vasta muutama kk sitten eronnut pitkäaikaisesta aviomiehestäni, enkä pysty vielä kenellekään tyttöystäväksi tai vaimokkeeksi. Seksiä ois silti kiva harrastaa, ja itse koen paremmaksi vaikka fuckbuddyn kuin käydä joka perjantai kokeilemassa eri tyyppiä. Tämän nuorukaisen kanssa ollaan tunnettu muutama viikko, ennenkuin menyiin sänkyyn. Hän on ensimmäinen aviomieheni jälkeen. Jos se tekee minusta lorton tai helpon niin olkoon sitten niin. Ap
[/quote]

Millaiset reidet sulla on? Entä tissit? Voin tulla nussimaan sua pari kertaa viikossa kyllä, ei tartte lähtee etsimään ja stressaan. Mulla on ihan omat kuviot joten panoa mäkin susta vaan haen. M47
[/quote] Öööh, miksi ap haluaisi kun saa nuoremmankin?
[/quote]
Veit sanat suustani :D Ap
[/quote]

Kas kun ei "veit kyrvät suustani"... Huora.
[/quote]
Ite olet.

Vierailija
45/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:14"]Kerro julkisesti avoimesti lisää panojuttuja AP. Nainen joka jakaa tarinat panemisestaan ja kuinka nauttii kyrvästä, ei suinkaan ole lainkaan lorttomainen.
Ei suinkaan.
[/quote]
Ensinnäkin, tuo joka kertoo noita yksityiskohtaisia juttuja, ei ole minä. Toisekseen, mikä tekee seksiä harrastavasta naisesta lorton? Äitiskin harrasti. Täsmentäisitkö hieman. Ap
[/quote]

No tuskin hänen äitinsä oli ainakaan nettipalatalla avautumassa koko maailmalle, kuinka saa nuorempaa kullia, mutta ei tosiaan halua mitään muuta kuin sitä kullia eikä suhdetta? Mieti vähän mitä eroa on seksin harrastamisella ja sillä että siitä kailottaa?

Vierailija
46/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa aina mitkä aiheet on siirretty AV:lta. On niin vittumaisia ja ilkeitä vastauksia. Osataan sitä toki täällä seksipalstallakin, mutta on heti alusta niin räävitöntä suunsoittoa että vain AV:lla lähtee noin pahasti lapasista.

Minua henkilökohtaisesti nuo huoran huutelijat ilahduttaa, näin estottomana seksistä nauttivana HUORANA (miinus valuutan vaihto), kiva olla piikki jonkun paska-aivon lihassa. :)

Ap, jos et tosiaan halua parisuhdetta tai ihastua, niin suosittelen vielä kerran korostamaan tätä tuolle miehelle, ettei vaan jää epäselväksi minkä perässä olet. Jos sitten uusinnan perässä oletkin. :)

N38

Vierailija
47/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:14"]Kerro julkisesti avoimesti lisää panojuttuja AP. Nainen joka jakaa tarinat panemisestaan ja kuinka nauttii kyrvästä, ei suinkaan ole lainkaan lorttomainen. Ei suinkaan. [/quote] Ensinnäkin, tuo joka kertoo noita yksityiskohtaisia juttuja, ei ole minä. Toisekseen, mikä tekee seksiä harrastavasta naisesta lorton? Äitiskin harrasti. Täsmentäisitkö hieman. Ap [/quote] No tuskin hänen äitinsä oli ainakaan nettipalatalla avautumassa koko maailmalle, kuinka saa nuorempaa kullia, mutta ei tosiaan halua mitään muuta kuin sitä kullia eikä suhdetta? Mieti vähän mitä eroa on seksin harrastamisella ja sillä että siitä kailottaa?

[/quote]

Se on kyllä tosi paha että joku anonyymisti "kailottaa" harrastaneensa ihmisen kanssa seksiä. Tiesithän, että myös sinun mutsi ja faija on nussineet, luultavasti mitä moninaisimmin tavoin, saadakseen rakkauden persehedelmänsä (sinut) aikaiseksi? Huuteli äitisi siitä sitten tai ei. Ja mistäs sinä tiedät mitä ja missä se munan perään huutelee. =D

Vierailija
48/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:30"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:14"]Kerro julkisesti avoimesti lisää panojuttuja AP. Nainen joka jakaa tarinat panemisestaan ja kuinka nauttii kyrvästä, ei suinkaan ole lainkaan lorttomainen.
Ei suinkaan.
[/quote]
[/quote]

No tuskin hänen äitinsä oli ainakaan nettipalatalla avautumassa koko maailmalle, kuinka saa nuorempaa kullia, mutta ei tosiaan halua mitään muuta kuin sitä kullia eikä suhdetta? Mieti vähän mitä eroa on seksin harrastamisella ja sillä että siitä kailottaa?
[/quote]
Joopa joo. Luitko aloitusta? Ongelmana oli se, että ap ei ymmärrä miksi kundi laitteler vieläkin viestejä ja pelkää, että poika jää joko roikkumaan tai särkee stdämensä. Kukaan ei ole kailottanut mitään, vaan kysellyt, että mitä tämä tekstailu meinaa.

Vierailija
49/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää muuten on siirretty av:lta pois? Seksihän ei ole tässä pointti, vaan miehen viestittely...

Vierailija
50/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te oottekin tätä  SEKSI- ja KÄNNYKKÄ- riippuvais sukupolvi.  Näin sé on.  Koita ymmärtää ja hyväksyä.

Ensin naidaan ja sitten näpsytellään kännykkää : hahahaaaaa.  Ootte naurettavaa porukkaa .

Mutta minkä te itsellenne mahdatto törpöt .  :)

Vierailija
51/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:38"]Te oottekin tätä  SEKSI- ja KÄNNYKKÄ- riippuvais sukupolvi.  Näin sé on.  Koita ymmärtää ja hyväksyä.

Ensin naidaan ja sitten näpsytellään kännykkää : hahahaaaaa.  Ootte naurettavaa porukkaa .

[/quote]
Sinä et ookaan tainnu naida ihan hetkeen. Mahtais tehdä sullekin hyvää.

Vierailija
52/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 13:38"]

Te oottekin tätä  SEKSI- ja KÄNNYKKÄ- riippuvais sukupolvi.  Näin sé on.  Koita ymmärtää ja hyväksyä.

[/quote]

Ah, olet näemmä tätä kansakoulusukupolvea, kun oikeinkirjoitustaito ei ollut vielä erityisen arvostettua. Päivät meni pellolla ja nyt vanhoilla päivillä on tullut internet ja vanhuksilla on paljon "tärkeää" asiaa jotka haluaa kirjoittaa nettiin kaiken kansan luettavaksi.

Olet naurettava mutta senhän sä varmaan tiesitkin. =)

Vierailija
53/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että häntä jäi kaivelemaan, ettet tarjonnut annaallia.

Vierailija
54/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt herranjumala voi pitää yhteyttä ilman parisuhdettakin?

Vierailija
55/56 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 14:44"]Kai sitä nyt herranjumala voi pitää yhteyttä ilman parisuhdettakin?
[/quote]
Mun kokemuksen mukaan yleensä miehet nimenomaan EI pidä yhteyttä, jos muija ei kiinnosta.

Vierailija
56/56 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pano, uusintakierros, that´s it. Nuoret miehet tykkää vähän kypsemmistä naisista.