Jippiii - Suomeen tulee yleislakko
Eli kukaan ei mene töihin. Arvatkaapa loppuuko myös mamuttaminen siihen. Mamuttaminen kun tarvii kovasti verotuloja ja mistäs niitä saadaan jos ihmiset ei ole töissä
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:23"]
Siinä kyllä sahataan omaa oksaa.
[/quote]
Eikä sahata. Työntekijöiden pitää pitää puoliaan.
Yksikään firma ei tule voitolliseksi työntekijöitä sortamalla. Ne jotke menestyy menestyy vaikka työntekijät voi hyvin ja ne jotke ei menesty niin se johtuu ihan muista syistä kuin työntekijöistä.
Silloin on huono tuote, organisaatio ja johto
Onneksi maahanmuuttajat hoitaa hommat
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:16"]
mä meen ainaski töihin, tarvin rahaa
[/quote]
Sä et varmaankaan kuulu liittoon, etkä tiedä mitä lakko tarkoittaa? Jos on lakko päällä, sä et todellakaan mene töihin. Siitä pitävät lakkovahdit huolen.
[/quote]
No aivan varmana menen.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:16"] mä meen ainaski töihin, tarvin rahaa [/quote] Sä et varmaankaan kuulu liittoon, etkä tiedä mitä lakko tarkoittaa? Jos on lakko päällä, sä et todellakaan mene töihin. Siitä pitävät lakkovahdit huolen. [/quote] No aivan varmana menen.
[/quote]
Ei suo edes työnantaja päästä sinne
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:22"]
Taidanpa hamstrata vettä ja ruokaa pidemmäksikin aikaa. Toivottavasti koko Suomi menee jumiin ainakin muutamaksi kuukaudeksi, saisi vässykät vähän totutella uuteen maailmanjärjestykseen jossa heikot sortuu elontiellä. Itse pärjään mutta joillekin mahtaa tulla vilu ja nälkä.
[/quote]Antaa tulla vvaan lunta tupaan ja jäitä porstuaan. Jos on varaa elättää puolta Eurooppaan niin kyllä on varaa vähän lakkoillakin
[/quote]Noin nokkelana varmasti osaa laskea, kuinka paljon on puolet Euroopasta. Perustelepa tarkemmin, ettei edustamasi kanta menetä taas kerran pohjaa ja kasvojaan.
Itse olen täysin tyytyväinen palkkaani ja työehtoihin, liittoon en kuulu. Jos ei lakkovahti pyytämällä siirtyisi, soittaisin poliisin siirtämään vahdin. Tietääkö kukaan miten tällaisessa tilanteessa kävisi? Työehtosopimukset ovat yleissitovia, mutta periaatteessa liiton, johon en kuulu, taistelun ei tulisi olla minun taisteluni.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 00:41"]
Itse olen täysin tyytyväinen palkkaani ja työehtoihin, liittoon en kuulu. Jos ei lakkovahti pyytämällä siirtyisi, soittaisin poliisin siirtämään vahdin. Tietääkö kukaan miten tällaisessa tilanteessa kävisi? Työehtosopimukset ovat yleissitovia, mutta periaatteessa liiton, johon en kuulu, taistelun ei tulisi olla minun taisteluni.
[/quote]
Mutta kun se on. Edes työnantaja ei sinua töihin päästä
Kyseessä eivät nyt olekaan työehtosopimukset, vaan maan hallituksen vastustaminen. Yleislakko olisi siis poliittinen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:16"]
mä meen ainaski töihin, tarvin rahaa
[/quote]
Meillä oli duunissa muutama vuosi sitten lakko ja se ammattiliiton komukka sai turpiinsa kun yritti pysäyttää paria meidän isokokoisempaa miestä ulko-ovella :D
Sä et varmaankaan kuulu liittoon, etkä tiedä mitä lakko tarkoittaa? Jos on lakko päällä, sä et todellakaan mene töihin. Siitä pitävät lakkovahdit huolen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 00:41"]
[/quote]
Mutta kun se on. Edes työnantaja ei sinua töihin päästä
[/quote]
Jos siis kyseessä on laillinen lakko, mitä näiden kilpailukyvyn tuhoajien idiotismi erittäin harvoin on.
Hyvä idea, otetaan ihan vitusti mamuja ja mennään yleislakkoon.
Yleislakko on loistva idea. Sipilä ja EK:n pellet pitää laittaa lujille.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 01:35"]
[/quote]
Jes. Työpaikat Kiinaan. Yhdessä me teemme sen! #MeilläOnUnelma
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 01:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 01:35"]
[/quote]
Jes. Työpaikat Kiinaan. Yhdessä me teemme sen! #MeilläOnUnelma
[/quote]
Nukkumaan mars, persutrolli :)
Alas firmojen omistajat! Firmoille kielto maksaa LANTTIAKAAN osinkoa, ja yksi lysti kuka omistaa niitä paskafirmoja. Se voi yhtä hyvin olla vaikka puiston mummeli. Sen jälkeen kurssit romahtavat 80%, ja ainoa oikea arvostustaso näkyy osakkeissa: firman TASEPOHJAINEN arvo. Ylimääräinen raha on PAKKO käyttää INVESTOINTEIHIN. Siinä teille vitun kansankapitalisteille jotakin, millä voitte pyyhkiä PERSEENNE. Firman ainoa voimavara ovat työntekijät, sen PÄÄOMAN kanssa voitte PYYHKIÄ vaikka perseenne, nämä setelipainot ja valtioiden LOPUTON velkaantuminen on jo niin nähtyä, samoin keskuspankkien POHJATON kassa. Sanalla sanoen pääoma on mennyt lähes arvottomaksi, ja niin teidänkin pääomanne. Eli haistakaa ISO PASKA vielä kerran kaikki firmojen omistajat, tiilenpäitä LUKEMAAN siitä.
Koskeeko toi vain PAMilaisia vai muidenkin liittojen jäseniä?
"Kyseessä eivät nyt olekaan työehtosopimukset, vaan maan hallituksen vastustaminen. Yleislakko olisi siis poliittinen."
30 on oikeassa. Tällaista lakkoilua olisi todella vaikea ymmärtää, saati hyväksyä. Itse asiassa kyseessä olisi kapina hallituksta vastaan.
Ja miten tämä auttaisi valtion velkaantumisen taittamisessa ja viennin kilpailukyvyn edistämisessä???
Tuesuttehän, että suuri osa Suomessa pidetyistä lakoista on laittomia?
Jaahas, PAM ei tykkää kaupan aukiolon vapauttamisesta, joten yleislakko. Suomi on kyl niin perseestä!
teen mielelläni töitä, silläaikaa kun MV-lehden tilaajakanta mussuttaa maahanmuuttajista kahvikupin ääressä. bring it on bitches, rikotaan sitten oikein kunnolla.
-m35