Voitteko laskea tämän päivän kalorini?
Syömisiä ei muuten tarvi kommentoida, mutta voisitteko laskea tämän päivän kalorini, en oikein tiedä syönkö sopivasti laihtuakseni...
3 x elovena pikapuuroannokset
Banaani
2 kuppia kaakaota (1 rkl kaakao, 2 dl kevytmaitoa per muki)
Nutrilett patukka
..?
Kommentit (6)
Onko tarpeeksi? Teen fyysistä työtä ja kävelin 3 km
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:33"]
[/quote]
No ei ole, ellet ole joku 20-kiloinen. Ikiwanha nyrkkisääntö menee, ettei laihduttajan(kaan) tulisi syödä alle 1200 kilokaloria.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:33"]
[/quote]
No ei ole, ellet ole joku 20-kiloinen. Ikiwanha nyrkkisääntö menee, ettei laihduttajan(kaan) tulisi syödä alle 1200 kilokaloria.
[/quote]
55 kg, miksi se on nyrkkisääntö?
Nopeasti päässä laskettuna sain 900kcal, eli tuo 855 on varmasti oikein :) minä ainakin lihon jos syön niinkin paljon kuin 1200 vaikka olen yli 75 kiloa ja suht pitkä. Pysyn samassa painossa jos syön 800-900kcal ja laihdun hitaasti jos syön 600-700. Minulla on juu kipparin vajis ja muita aineenvaihduntasairauksia, mutta silti EI OLE mitään nyrkkisääntöjä siitä paljonko kaloreita tulisi syödä koska se on täysin yksilöllistä. Jotkut tarvitsevat huomattavasti alle suositusten vaikka liikkuisi paljon ja jotkut paljon enemmän koska on kova aineenvaihdunta, en siis lähde sanomaan onko tuo ok määrä ap:lle koska emme tiedä hänen kehostaan mitään, siitä miten paljon juuri se tarvitsee. Mutta toki ap huomaat jos syöt jotain määrää jonkun aikaa, vaikka tuo 1200 että laihdutko siitä vai et, vai oletko sellainen joka jopa lihoaa siitä. Kokeilemalla selviää, ja en tarkoita parin päivän kokeiluja koska niistä nyt ei voi mitään sanoa koska nestetasapainokin vaihtelee. Onnea matkaan, ja sori, en saa välejä tähän tekstiin..
855 kcal, josta 40 g prodea, 137 g hiilaria, 15 g rasvaa.
Riippuen toki vähän puuron mausta, banaanin koosta ja Nutrilettin mausta.