Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhatkin naiset odottavat baarissa että mies tekisi aloitteen

Vierailija
31.08.2015 |

Olen käynyt vuosien varrella aika monessa baarissa, ja olen nähnyt niissä paljon 50-60 vuotiaita naisia, jotka ovat olleet baarissa yksin, eli eivät ole tulleet baariin kavereiden kanssa keskustelemaan, vaan ovat juoneet juomaansa ja tiirailleet baarin miehiä, mutta ikinä en ole nähnyt yhdenkään näistä naisista lähestyvän baarin miehiä.....eivät ikäisiään, eivätkä nuoriakaan miehiä.

Tuskinpa he kuitenkaan tulevat baariin vaan sen oluen takia.....samaa oluttahan saa kaupastakin, ja halvemmalla. En nyt sano, että se olisi miellyttävämpi näky silmille jos känniset vanhat naiset vonkaisivat miehiä baareissa, mutta on tuokin vähän huvittavan näköistä touhua, että vanhat naiset ilmeisesti uskovat siihen, että kyllä joku mies vielä heitä lähestyy kun tarpeeksi kauan jaksavat baareissa notkua ja miehiä tuijotella, mutta itse eivät halua aloitetta tehdä.

Liikeneekö vauva-palstalaisilta ymmärrystä näitä naisia kohtaan? Antaa tulla.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:42"]

Olen käynyt vuosien varrella aika monessa baarissa, ja olen nähnyt niissä paljon 50-60 vuotiaita naisia, jotka ovat olleet baarissa yksin, eli eivät ole tulleet baariin kavereiden kanssa keskustelemaan, vaan ovat juoneet juomaansa ja tiirailleet baarin miehiä, mutta ikinä en ole nähnyt yhdenkään näistä naisista lähestyvän baarin miehiä.....eivät ikäisiään, eivätkä nuoriakaan miehiä.

Tuskinpa he kuitenkaan tulevat baariin vaan sen oluen takia.....samaa oluttahan saa kaupastakin, ja halvemmalla. En nyt sano, että se olisi miellyttävämpi näky silmille jos känniset vanhat naiset vonkaisivat miehiä baareissa, mutta on tuokin vähän huvittavan näköistä touhua, että vanhat naiset ilmeisesti uskovat siihen, että kyllä joku mies vielä heitä lähestyy kun tarpeeksi kauan jaksavat baareissa notkua ja miehiä tuijotella, mutta itse eivät halua aloitetta tehdä.

Liikeneekö vauva-palstalaisilta ymmärrystä näitä naisia kohtaan? Antaa tulla.

[/quote]

Normaalit 50-60-vuotiaat miehet lähestyvät ikäisiään naisia. Maailmassa on muitakin kuin nuoria ihmisiä ja rakkaus ja himo ovat samanlaisia tunteita vanhoinakin. Ei niitä vanhusten päivätansseja humppaaminen mielessä harrasteta, vaikkei ap sen ikäisiä seksuaalisina olentoina näkisikään.

No, vanhenee se ap:kin ja huomaa, kuinka omasta kullista alkaa hävitä herkkyys jo kauan ennen kuin omanikäiset naiset saavuttavat seksuaalisen huippunsa.

Vierailija
22/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:18"]

Ei pelota niin paljon ettei voi tehdä. Miehessä kauhein ominaisuus on velttous ja aloitekyvyttömyys. En halua lahnamiestä.

[/quote]

Mutta miehetkö haluavat lahnanaisen? Ei helkkari näitä naisten vastauksia :) Miettikää nyt vähän ennenkuin kirjoitatte.

Onneksi kaikki naiset eivät ajattele kuten sinä. Mitä tästä maailmasta tulisi muuten, jos kaikki miehet ja kaikki naiset halveksisivat niitä jotka eivät tee aloitteita, ja kukaan ei tekisi aloitteita.

Siihen saatetaan vielä joutua, koska varmasti koko ajan enemmän ja enemmän miehiä kyllästyy tekemään aloitteet, koska eletään sentään 2010-lukua, jolloin kaikki asiat yritetään (naisten toimesta) saada tasapuolisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:21"]

Normaalit 50-60-vuotiaat miehet lähestyvät ikäisiään naisia. 

[/quote]

Niinkö? Minä kun olen kuvitellut, että 50-60 vuotiaat miehet voi jakaa kahteen osaan:

Niihin, jotka eivät jaksa tai halua tehdä aloitteita. Ja niihin, jotka ovat valmiita tekemään aloitteen, mutta haluavat paljon ikäistään nuoremman naisen silloin....tyyliin 20-vuotiaan. Eivät toki sellaista saa, mutta korkeintaan sellaisia lähestyvät.

Jos 50-60 vuotiaat miehet lähestyvät kerran ikäisiään naisia niin on ihmeellistä että Suomessakin on niin paljon yksinäisiä 50-60 vuotiaita naisia. 

Tehkää nyt vaan niitä aloitteita itse :)

Vierailija
24/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen verran monesti saanut lähdöt jos olen erehtynyt jollekin itse juttelemaan, joten parempi taitaa olla odottaa vaan että joku joskus juttelisi mulle. Ei vaan tapahdu :/

Vierailija
25/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:45"] Nainen ei kiihotu miehestä, joka ei tee aloitetta. Aloitteellinen mies on seksikäs. [/quote]   Ja tämä toimii aivan samalla lailla toisinpäinkin.  Muna nousee ylös heti jos nainen tulee baaripöytään juttelemaan.   Mutta miehenkö pitää sitten joustaa tässä ja antaa yksinään naiselle tuo haluttavuuden tunne? [/quote] Nyt on jo pihi. Ei voi tarjota edes haluttavuuden tunnetta kun se on itseltä pois. Ennen vanhaan mies sai sen hyvänolontunteen siitä, kun sai hyväksyntää eli jollain tasolla tehtyä valloituksen.

[/quote]

Niin ennen oli ennen ja nyt on nyt.  Ennen odotettiin myös että naiset pysyvät kotona ja vastaavat asunnon hoidosta ja tekevät aina ruoan. Varmasti tänäkin päivänä löytyy vaikka kuinka paljoa miehiä, joille tämä järjestely kelpaisi.....mutta kovinkaan moni ei uskalla/halua sellaista enää naiselta vaatia, koska ajat muuttuvat, ja kun naiset eivät kerran siitä vanhasta järjestelystä tykkää, niin ei ole oikein sellaista enää vaatia.  Se on tasa-arvoa, ja se on aivan oikein.

Tämä aloitteen tekeminen on aivan sama juttu kuin edellä mainittu esimerkki, mutta te naiset haluatte soveltaa tasa-arvoa vain silloin kun se teille sopii.

Vierailija
26/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan mennä sinne tunnelman takia, ja katselemaan ihmisiä.

Niistä syistä itse käyn kahviloissa, vaikka kotona saisin ainakin yhtä hyvät juomat ja syötävät.

Vierailija
27/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen verran vanhanaikainen, että odotan miehen tekevän aloitteen. Tästä syystä voin periaatteessa ymmärtää myös vanhempia naisia, jotka näin ajattelevat. En tiedä mistä tämä edes johtuu: ehkä kun on koko ikänsä tullut isketyksi niin ei ole tarvetta lähestyä itse miehiä ja toisaalta taas ei tule pettymyksiä itselle. Itsekästä, mutta totta. N21

Vierailija
28/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:53"]

Mikä ihme sinun ongelmasi onkaan? Jos haluat naisen, lähestyt häntä. Jos et halua naista, et lähesty. Ja se siitä.

[/quote]

Juu, tämä teidän naisten ohjeistus meille miehille on tullut selväksi. Mutta mikä on neuvosi NAISELLE joka lähtee baariin hakemaan seuraa? Onko se enää sama?

[/quote]

edelleen odotan vastausta.

Vierailija
29/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:54"]Sinänsä huvittavaa kuinka naiset aina jauhaa kuinka vahvoja itsenäisiä ja vaikka mitä he ovat. Kuitenkin aloitteen tekemisessä melkein jokaisella paskat housussa, niin paljon se pelottaa. Tiedän naisia jotka tekevät aloitteita, he eivät mieti vaan ottavat mitä haluavat, ei heitä kuitenkaan paljon ole, he ovat niitä oikeasti vahvoja naisia.

[/quote]

Aina täällä saa lukea kuinka feminismi on pilannut naiset ja suomalaiset naiset ei ole naisellisia, ei pukeudu korkkareihin blaa, blaa ja nyt pitää vielä iskemäänkin ruveta sen takia ettei miehet tahdo kun siitä voi tulla paha mieli kun saa pakit.

Tämän palstan perusteella ja ihan irlissäkin huomaa kuinka nössöjä monet suomalaiset miehet nykyään on, onko siis ihme että naisten on ollut pakko oppia tekemään asiat itse ja pukeutua käytännöllisesti. Töitähän suomalaiset naiset on tehnyt aina kodin ja lasten hoidon lisäksi, vahvoja naisia vaikkei miehiä olisivatkaan itse iskeneet.

Vierailija
30/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuvoni kaikille, jotka haluavat baarissa seuraa, on seuraava: Näytä ystävälliseltä ja hymyile mielenkiintoiselle ihmiselle. Jos hymyysi vastataan katsekontaktin kera pariin otteeseen, niin mene juttelemaan - olit sitten nainen tai mies. Ei ole kovin vaikeata, eikä maailma romahda, vaikkei pöydässä sattuisikaan olemaan tilaa juuri sinulle.

Käyn baareissa yksin ja kavereiden kanssa. Joskus vain yhdellä lasillisella, joskus taas pitkällä kaavalla. Koskaan ei ole tarvinnut tahtomattaan viettää iltaa yksin. 

N39

Vierailija
31/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:00"]

Mikä ihme sinun ongelmasi onkaan? Jos haluat naisen, lähestyt häntä. Jos et halua naista, et lähesty. Ja se siitä.

[/quote]

Juu, tämä teidän naisten ohjeistus meille miehille on tullut selväksi. Mutta mikä on neuvosi NAISELLE joka lähtee baariin hakemaan seuraa? Onko se enää sama?

[/quote]

[/quote]
Vastaus on että flirttaile miehelle lenen haluat tulevan iskemään.

Vierailija
32/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Vastaus on että flirttaile miehelle lenen haluat tulevan iskemään.
[/quote]
* kenen

Vierailija
33/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:43"]

Ikärasisti!

[/quote]

Anteeksi jos annoin sellaisen kuvan. Pointtini oli, että kun tuon ikäiset naiset ovat yleisesti (eivät kaikkien mielestä, mutta yleisesti) kuitenkin vähemmän haluttuja miesten keskuudessa kuin vaikkapa 20-vuotiaat, niin luulisi, että tuon ikäiset tekisivätkin itse aloitteita jotta tärppäisi, kun ei siellä näytä näillä vanhemmilla naisilla tärppäävän olemalla passiivinen. -Ap-

Peukkua alas tälle.

Mutta ei näköjään siitäkään huolimatta.
[/quote]

Eiköhän vanhemmat naiset tiedä, että heidän on aivan turha lähestyä miehiä. Kyllä me tiedetään nää biologia jutut ja muut, että vanhemmat naiset ei oikeen kiinnosta ketään, etenkään jos ei ole erityisen kaunis ja hyvin säilynyt. Itse lähestyn pikavauhtia neljääkymmentä ja miehiä lopetin lähestymästä jo vuosia sitten. En kiinnostanut ulkonäöllisesti ketään nuorenanakaan, joten aika ei tässä tapauksessa ainakaan paranna tilannetta. :D Käyn joskus yksin baareissa viinilasillisella. Mukava seurata ihmisiä sivusta ja heidän keskustelujaan... tavallaan tv:n korvike, eikä ole niin yksinäinen olo, koska vierustoverille voi joskus heittää vähän juttua. Aina ei jaksa kotona homehtua. :)

Vierailija
34/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:56"]

Tämän palstan perusteella ja ihan irlissäkin huomaa kuinka nössöjä monet suomalaiset miehet nykyään on, onko siis ihme että naisten on ollut pakko oppia tekemään asiat itse ja pukeutua käytännöllisesti. 

[/quote]

Vai että ovat miehet nössöjä jos eivät halua tehdä aloitteita. Ja sitten kun miehet tekevät aloitteen niin ovat seksihulluja pervoja.

Ja samalla logiikalla meillä miehillä on sitte oikeus haukkua laiskoiksi naiset jotka eivät halua itse huolehtia aina ruoanlaitosta ja siivoamisesta.

Vierailija
35/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:55"]Mene mummotunneliin, siellä joku himokas puuma haluaa varmasti juuri sinua, ap
[/quote]
En oo ap, mutta viimeksi mummotunnelissa käydessäni olutta tilatessani oli jo ensimmäinen puuma kimpussa. Eli ensimmäisen minuutin aikana.

Vierailija
36/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:56"]

Tämän palstan perusteella ja ihan irlissäkin huomaa kuinka nössöjä monet suomalaiset miehet nykyään on, onko siis ihme että naisten on ollut pakko oppia tekemään asiat itse ja pukeutua käytännöllisesti. 

[/quote]

Vai että ovat miehet nössöjä jos eivät halua tehdä aloitteita. Ja sitten kun miehet tekevät aloitteen niin ovat seksihulluja pervoja.

Ja samalla logiikalla meillä miehillä on sitte oikeus haukkua laiskoiksi naiset jotka eivät halua itse huolehtia aina ruoanlaitosta ja siivoamisesta.
[/quote]

Vai on aloitteen tekevät miehet seksihulluja pervoja. Jos lähestyy naisia kuola suu pielistä valuen valmiina kourimaan niin silloin on seksihullu pervo. Se ei liity aloitteen tekemiseen ollenkaan, koska sen voi tehdä asiallisesti.

Vierailija
37/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:56"]

[/quote]

[/quote]

Vai on aloitteen tekevät miehet seksihulluja pervoja. Jos lähestyy naisia kuola suu pielistä valuen valmiina kourimaan niin silloin on seksihullu pervo. Se ei liity aloitteen tekemiseen ollenkaan, koska sen voi tehdä asiallisesti.
[/quote]
Siis aloitteen. Mennä vaikka juttelemaan kuin ihminen ihmiselle. Tuo on vain tekosyy että naiset pitäisivät pervoina omalle haluttomuudelle mennä iskemään naisia.

Vierailija
38/38 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:57"]

Mun neuvoni kaikille, jotka haluavat baarissa seuraa, on seuraava: Näytä ystävälliseltä ja hymyile mielenkiintoiselle ihmiselle. Jos hymyysi vastataan katsekontaktin kera pariin otteeseen, niin mene juttelemaan - olit sitten nainen tai mies. Ei ole kovin vaikeata, eikä maailma romahda, vaikkei pöydässä sattuisikaan olemaan tilaa juuri sinulle.

Käyn baareissa yksin ja kavereiden kanssa. Joskus vain yhdellä lasillisella, joskus taas pitkällä kaavalla. Koskaan ei ole tarvinnut tahtomattaan viettää iltaa yksin. 

N39

[/quote]

Mä olen elämässäni yhden kerran mennyt juttelemaan yhdelle miehelle tuollaisten katseidenvaihdon pohjalta. Uskalsin sanoa muutaman lauseen, mies vastasi, mutta ei jatkanut juttua - jolloin minä heti sanoin jotain yleispätevää, hymyilin ja menin pois. Ei tapahtunut baarissa, vaan uimarannalla. Sitten menin kahvilaan ja mies tuli perässä, mutta siihen se silti jäi... En vain uskonut, että se ois minun takiani siellä. Harmittaa vieläkin, että en uskaltanut yksinkertaisesti sanoa mitään enempää, kun mies ei heti reagoinut innokkaammin. Sorry miehet! N42 (mieskin oli about ikäiseni) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme