Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittääkö mies kostaa mulle?

Vierailija
31.08.2015 |

15-vuotiaana tapasin 17-vuotiaan pojan, ja hengailtiin paljon. Tuntu sillon, että se ois ollu mun ensirakkaus, ehkä olikin. Muutin pois 16-vuotiaana lukioon eri paikkakunnalle, juteltiin sitten jonkun verran netissä eikä nähty enää, sitten tuli riita ja erkaannuttiin. Se otti muhun yhteyttä kun olin itse 17, pahoitteli omaa osuuttaan riidassa, kuten myös ja sitten juteltiin aika paljon ja välit lämpenivät. Jostain syystä (en muista enää miksi) ei enää sitten juteltu vähään aikaan. Sitten n. puol vuotta myöhemmin otin itse yhteyttä. Juteltiin paljon verran taas, mulla oli silloin poikaystävä. Tää mies oli jotenkin tosi etäinen, joten lopetin sen kanssa juttelun. N. puoltoista vuotta myöhemmin se otti yhteyttä, olin jo eronnut aikaisemman poikaystäväni kanssa. Muutin takaisin sinne suunnille missä asuin ennen lukiota, välimme lämpenivät, hänen puoleltaan vaan paljon enemmän, se sano että oli tosi rakastunu muhun aiemmin yms, ja et se tykkää musta tosi paljon. En vaan tuntenut samalla tavalla enää, se lähetteli kaikkia sydämiä ja sanoin sille, että me edetään ehkä liian nopeasti. Se silti jatko. Sanoin sille sitten, että ei mulla ole enää tunteita sitä kohtaan, alussa pari viikkoa oli, mutta ne vaan katos. Silti se kännissä laitto tekstareita, että rakastaa mua ja se ei mee ohi yms.. Löysin n. puolen vuoden päästä toisen, me ei oltu puhuttu muutamaan kuukauteen ja olin ollu aika kiireinen. Sit se ehdotteli jotain seksuaalista. Loukkaannuin ja se sai kyllä kuulla, että pidin sitä ällöttävänä siitä lähtien. Ei oltu juteltu pitkään aikaan ja sit se ehdottaa tollasta? Me lopetettiin juttelu kokonaan. Sit puol vuotta sitten se otti taas yhteyttä, oltiin erottu toisen poikaystävän kanssa. Se jutteli tosi paljon, flirttaili ja kehu kuinka söpö ja ihana oon tyyliin joka lauseessa, ja sit stoppas vaan. Se lähetti mulle siis eka tekstareita, vastasin, ja sit se ei vastannu tunteihin tai päiviin. Sit ei juteltu taas muutamaan kuukauteen, ja nyt se teki täysin saman. En tykkää kyseisestä henkilöstä enää edes kaverina, mutta mietin, että yrittääkö se jotenkin kostaa mulle sitä ettei mulla enää ollut tunteita sitä kohtaan? Mua ei loukkaa tilanne yhtään, lähennä vaan säälittää. Olen nyt siis 20 ja hän 22v.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 alapeukkua, katoin että näinkö harhoja vai mitä?! Noin nopeasti? Miksi alapeukkuja?

Vierailija
2/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 alapeukkua?! Häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vastaa, silti alapeukkuja... logiikka missä?

Vierailija
4/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:19"]Kukaan ei vastaa, silti alapeukkuja... logiikka missä?
[/quote]

Logiikka lienee siinä ettei tuota pötköön kirjoitettua pysty alkua pidemmälle lukemaan.
Mobiilillakin saa kappalejaot.

Vierailija
5/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysyppä mieheltä itseltään asiaa.
Jos itseäsi häiritsee, mikset katkaise välejä?
Ole vastaamatta yhteydenottoihin sen jälkeen.

Vierailija
6/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamalaa!

15-vuotiaana tapasin 17-vuotiaan pojan, ja hengailtiin paljon. Tuntu sillon, että se ois ollu mun ensirakkaus, ehkä olikin. Muutin pois 16-vuotiaana lukioon eri paikkakunnalle, juteltiin sitten jonkun verran netissä eikä nähty enää, sitten tuli riita ja erkaannuttiin. Se otti muhun yhteyttä kun olin itse 17, pahoitteli omaa osuuttaan riidassa, kuten myös ja sitten juteltiin aika paljon ja välit lämpenivät. Jostain syystä (en muista enää miksi) ei enää sitten juteltu vähään aikaan.

Sitten n. puol vuotta myöhemmin otin itse yhteyttä. Juteltiin paljon verran taas, mulla oli silloin poikaystävä. Tää mies oli jotenkin tosi etäinen, joten lopetin sen kanssa juttelun.

N. puoltoista vuotta myöhemmin se otti yhteyttä, olin jo eronnut aikaisemman poikaystäväni kanssa. Muutin takaisin sinne suunnille missä asuin ennen lukiota, välimme lämpenivät, hänen puoleltaan vaan paljon enemmän, se sano että oli tosi rakastunu muhun aiemmin yms, ja et se tykkää musta tosi paljon. En vaan tuntenut samalla tavalla enää, se lähetteli kaikkia sydämiä ja sanoin sille, että me edetään ehkä liian nopeasti. Se silti jatko. Sanoin sille sitten, että ei mulla ole enää tunteita sitä kohtaan, alussa pari viikkoa oli, mutta ne vaan katos. Silti se kännissä laitto tekstareita, että rakastaa mua ja se ei mee ohi yms..

Löysin n. puolen vuoden päästä toisen, me ei oltu puhuttu muutamaan kuukauteen ja olin ollu aika kiireinen. Sit se ehdotteli jotain seksuaalista. Loukkaannuin ja se sai kyllä kuulla, että pidin sitä ällöttävänä siitä lähtien. Ei oltu juteltu pitkään aikaan ja sit se ehdottaa tollasta? Me lopetettiin juttelu kokonaan.

Sit puol vuotta sitten se otti taas yhteyttä, oltiin erottu toisen poikaystävän kanssa. Se jutteli tosi paljon, flirttaili ja kehu kuinka söpö ja ihana oon tyyliin joka lauseessa, ja sit stoppas vaan. Se lähetti mulle siis eka tekstareita, vastasin, ja sit se ei vastannu tunteihin tai päiviin. Sit ei juteltu taas muutamaan kuukauteen, ja nyt se teki täysin saman.

En tykkää kyseisestä henkilöstä enää edes kaverina, mutta mietin, että yrittääkö se jotenkin kostaa mulle sitä ettei mulla enää ollut tunteita sitä kohtaan? Mua ei loukkaa tilanne yhtään, lähennä vaan säälittää. Olen nyt siis 20 ja hän 22v.

Vierailija
7/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kysynyt, se vaan sano että se "unohti" ku sillä oli kiireitä. :D Must vaikuttaa kostolta.. no antaa sen luulla että mua haittaa, myötähäpeää en jaksais tuntea.

Vierailija
8/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pidät tohon ees yhteyttä?

Vierailija
9/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:43"]

Miks pidät tohon ees yhteyttä?

[/quote]

En halua olla tyly, koska sillä kuitenkin oli mua kohtaan paljon tunteita.

Vierailija
10/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on klassinen esimerkki soutaa, huopaa -suhteesta, jossa käsittämättömästä syystä molemmat roikkuu, vaikkei siinä ole mitään vuorovaikutusta. Ilmeisesti sä pelkäät yksin olemista ja miehestä en edes tiedä.

Vierailija
11/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG. no siis ensinnäkin, toi sun postaus kuulostaa siltä että oot edelleen 15vee. Aikuinen ihminen tajuaa jo että jos joku oikeasti pitää toisesta tai jopa rakastaa, silloin myös haluaa olla selkeästi hänen kanssaan. Kaiken maailman säädöt yms on lapsille ja teineille säädetty. Eli jätähän tuommoiset ihme säädöt pois ja etsi itelles kunnon mies.

Vierailija
12/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säädöt, soutaa huopaa? Mä oon ollu kaveripohjalla 100% paitsi sen pari viikkoa sillon. Muuten en sille näyttänyt tai vihjannut että mul ois ollu tunteita.

Vierailija
13/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiiiiiis mitä väliä sen tarkotusperillä on tossa vaiheessa? Kostaa tai ei niin olisko parempi, ettet vastailis sen viesteihin. Eihän tossa tilanteessa ole mitään järkeä.

Vierailija
14/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kuin olisin eksynyt Demin keskustelupalstalle. Anteeksi, mutta tää alun perusteella vaikutti jonkun 14-vuotiaan kirjoitukselta, ei vaan pystynyt lukemaan loppuun. Siksi alapeukku.

Vierailija
15/15 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:55"]

Siis ihan kuin olisin eksynyt Demin keskustelupalstalle. Anteeksi, mutta tää alun perusteella vaikutti jonkun 14-vuotiaan kirjoitukselta, ei vaan pystynyt lukemaan loppuun. Siksi alapeukku.

[/quote]

Mielummin kun joku friikki, joka lukee Demin keskustelupalstoja vaikkei ole edes teinityttö..

Ja toisekseen taas, me ei olla edes koskaan oltu yhdessä ja en oo sille kertonut että mulla on tunteita sitä kohtaan ikinä. Opetelkaa lukemaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän