VÄLILLÄ MIETIN ONKO MIEHENI IHAN TERVE...
Mies päivystää kotona. Harrastimme seksiä ja miehelle tuli ilmoitus, että pitää lähtä töihin. No hän veti housut jalkaan ja näin kuinka ne sotkeutuivat spermaan. Eikä mies välittänyt tuon taivaallistakaan siintä.
Kommentit (18)
Kiitos päivän nauruista. Jotenkin huvittavaa... =D
Mies lähtee spermavana perässä päivystämään.
Mitäs tuosta pikkuvikoja. Kyllähän ne kohtaa kuivuu :D
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:16"]
Luulisi, että inhottavaa olla märissä kalsareissa sekä eikö sperma haisekkin...? Ap
[/quote]
Onko sinulle spermanhaju jotenkin tuntematon sitten?
Ja kuitenkaan mieheni ei ole mikään niin ns. Tärkeä, että hengen hätä niin kuin esim. Ambulanssi kuskilla. En kuitenkaan viitti sanoa ammattia, etten paljasta liikaa. Anyway olisi ollut aikaa tehdä asialle jotain.
Sun ois pitänyt nuolla sen munat puhtaaksi, oma vikas!
Mun mielestä sperma haisee kuselta.
Kukapa sen housuja mahtaa töissä haistella? Ei tule äkkiseltään sellaisia ammatteja mieleen.
Siintä, no et sinäkään edes suomea osaa, joten...
Sun miehes on ällöttävä. Todella kuvottava. Ja sä oon sairas ku jaat tän tiedon netissä.
Miehelläsi asperger tai jokin hahmotushäiriö..?
Kun ei ole ongelmia niin niitä pitää keksiä. Tunnetko olevasi jotekin huonompi ihminen suhteessa esim. ystäviin, kun sinulla ei ole miestä jota haukkua tyttökavereille ja saada sympatiaa?
Voimia.<3
No jos miehesi on päivystäjänä esimerkiksi putkifirmassa niin eiköhän se pösahtanut jätevesi putki peitä sperman hajut aika kivasti? Jos taas päivystävä pappi niin aika irvokasta istua kuolevan ihmisen vieressä haisulihousuissa...
Mitä sitten? Aika moni nainen kulkee julkisissa kulkuvälineissä ja julkisilla paikoilla haarat paljon pahemmalle haisten kuin yksikään miehen spermanhaju. Mutta möhnätoosat vaan on niin "luonnollinen asia"?
Joskus oon vaan niin tyytyväinen, ettei mulla oo miestä. xD
Luulisi, että inhottavaa olla märissä kalsareissa sekä eikö sperma haisekkin...? Ap