Nyt meni Apollomatkat boikottiin
Kommentit (20)
Matkailijat ei ole sexin perässä kun ovat kyselyyn vastanneet että luonto kiinnostaa :D ihan niinku ne ei apollomatkoilla tajuaisettei seksituristit suoraan sitä reissun oikeaa syytä mihkään kyselyihin laita
Tuskin tuo Turkkia ohittaa seksiturismikohteena. Turkki on paljon lähempänä ja sinne on halvempi matkustaa.
Mikä tuossa on aloittajan mielestä moraalitonta?
Meneekö kaikki Thaimaaseen matkustajat sinne piillun perässä?
Rupsahtaneet Suomi rouvat hakevat nuorien poikien mustaa seuraa.
Jaa nyt on moraalitonta vaikka thaikkuihin on äijät reissanneet vuosikymmeniä...
Thaimaassa ei onneksi ole seksiturismia. Gambia aiheuttaa boikotin, Thaimaa ei...
Eipä Apollo ole ainoa joka sinne Suomestakin vie.
No etpä sinä ap ole ennenkään Apollomatkoilla matkustanut sen enempää kuin muillakaan matkoilla.
Suomalaismiehet pelaavat vaarallista peliä Prahan hämärillä kaduilla lääkäri varoittaa uudesta seksitaudista
https://www.is.fi/urheilu/art-2000010431139.html
Milläs tuonne on matkustettu?
Nimen perusteella luulisi, että järjestävät matkoja kuuhun. Apollo-lennothan olivat kuumatkoja.
Fuzer ja MonniRS olivat juuri Hollannissa. N. 700 katsojaa striimissä. Chatin persujonneja kiinnosti vain kannabis ja maksulliset naiset.
Voiko tonne Gambiaan mennä ihan vaan aurinkolomalle ja katselemaan paikallista kulttuuria? Vai onko se niin kuin jos sanoo menevänsä Pattayalle vaan aurinkoa ottamaan ja syömään thairuokaa niin kukaan ei usko?
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtaneet Suomi rouvat hakevat nuorien poikien mustaa seuraa.
Kuullostaa taas jonkun kateellisen kommentilta. Olen itse kolmekymppinen ja käyn muutaman kerran viikossa salilla. Toisin sanoen en todellakaan ole rupsahtanut, vaan olen hoikka ja minulla on isoksi treenattu peppu. Kyllä, viihdyn nuorien mustien poikien seurassa, mutta kukapa ei.
Ei ole minulta pois jos joku ruma ressukka käy sukupuolitaudit hakemassa.
Aikuisten omia valintoja, kunhan ei sitä toyboyta Suomeen raahaa meidän verovaroillamme elätettäväksi.
Antakaa nyt mammojen matkustaa. Kunhan jätätte ne lomavalloitukset sinne, nimittäin Suomeen ibrahimeilla ei ole tulemista.Tai sitten voitte umpirakastuneet mammat itse muuttaa pysyvästi Gambiaan.
Pitäähän seksiturismia päästä harrastamaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a
Matkatoimisto aloittaa matkat vilkkaasta seksiturismista tunnettuun maahan Yhtiö: Siitä ilmiöstä ei voi olla tietämättä