Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuja suomalaismiehille

Vierailija
31.08.2015 |

En usko olleeni erityisen onnekas vaan pikemminkin olen törmännyt tavallisiin suomalaismiehiin. Lähes kaikki tapaamani miehet ovat olleet reiluja, huomaavaisia, fiksuja, kilttejä olematta nössöjä, omanarvontuntoisia, terveellä tavalla itsevarmoja ja tosi kivoja. Nyt olen ollut kymmenen vuotta naimisissa kuvatunkaltaisen miehen kanssa ja yksi pitkä avoliitto takana erään toisen kanssa, josta jäi minulle niin rehti ystävä että olemme edelleen tekemisissä, hän on ystävystynyt aviomieheni kanssa ja minä hänen avokkinsa kanssa. Sinkkuaikoina tuli deittailtua miehiä duunarista johtajaan, rokkarista insinööriin. Mielestäni suomalaismiehet ovat maailman parhaita. Pitäkää lippu korkealla, olette ihania ja komeita!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! T. N31

Vierailija
2/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea sulle. Mulla kokemusta juopoista, väkivaltaisista ja narsisti suomalaisäijistä. Sikoja riittää Suomessa, no thanx

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä maan miehet on parhaita kun otantani on niin suppea, mutta kaikenlaisiin oon törmännyt ihan k-päistä huipputyyppeihin. Eipä mullakaan mitään erityisen pahaa sanottavaa suomimiehistä ole, joka lähtöön tuntuu löytyvän.

Vierailija
4/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy kans sanoa että vaan yksi oikeesti asshole on mun elämään eksynyt. N31

Vierailija
5/5 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:05"]No onnea sulle. Mulla kokemusta juopoista, väkivaltaisista ja narsisti suomalaisäijistä. Sikoja riittää Suomessa, no thanx
[/quote]

Miten musta taas tuntuu, että tietynlaiset ongelmamiehet kerää vastaavantyyppisiä naisia...? Toki kiva mies voikin muuttua suhteen edetessä hirviöksi mut terve nainen lähtee eikä jää katsomaan pettämistä, juopottelua, päihteitä tai jopa väkivaltaa. Itselläkin on pääosin hyvät kokemukset suomimiehistä, nuoruudessa yksi oli väkivaltainen mut jätin HETI kun oli lyönyt. Sama juttu pettämisen kanssa, tai no siinä roikuin 3kk kunnes sain kerättyä voimat ja purettua kihlauksen ja kämppä myyntiin. Tavallisten suomalaismiesten kanssa voi lähtökohtaisesti olettaa, että he eivät raiskaa jos sattuu sammumaan samaan sänkyyn, että he eivät lyö vaikka nainen soittaisi suuta, että he eivät oleta naisen raastavan niska limassa kotitöitä miehen piereskellessä sohvalla jne. Tämmöiset urpot ovat POIKKEUS mut menkääpä vaikka Amerikkaan tai Etelä-Eurooppaan niin jo on sovinistijuntteja, jotka haluavat "pitää naisen kurissa" blaa blaa. Jos en voisi valita Suomimiestä niin ottaisin jonkun muun pohjoismaalaisen. Tämä ei sulje pois sitä, etteikö fiksuja miehiä ole joka kansakunnassa, siskonikin on naimisissa sivistyneen ja mukavan sveitsiläismiehen kanssa. Mut pääsääntöisesti fiksuimmat miehet on täällä pohjolan perukoilla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme