Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURPERHEKUUMEILIJAT VIIKON 40 PINO

02.10.2006 |

Huomenta kaikille tasapuolisesti !!

Tulin vaan katsomaan eilisiä kirjoituksia ja huomasin ettei tämän viikon pinoa vielä ollut joten hahaa sainpas aloittaa....

Mulla on tänään töissä toimistopäivä joten notkun täällä lukemassa ja kommentoimassa teidän juttujanne koko päivän ; > )

Tänä aamuna oli suht siedettävä olo, illalla ja nykyään yölläkin se öllötysolo kiusana..mutta ehkäpä se pikkuhiljaa tästä.

Tällä viikolla pitäis neuvola varata !!

MUKAVAA ALKANUTTA VIIKKOA JA SYYSENERGIAA IHAN TEILLE KAIKILLE !!

palailen kun ei ole " silmiä" täällä seläntakana katselemassa ...

T: Isotikru kerä tähden

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans flunssaa ja kuumetta.Kuopus oli mun mukana töissä,kun en hennonut viedä hoitoon ja äsken heräsin kun 6v tytöllä oli korva kipeä.

Tyttö nukahti samantien uusix kun sai särkylääkettä,ja mä piristyin niin,et unesta voi vaan haaveilla.

Eli mul alkoi ma työt ja kuopus on aivan ihanalla perhepäivähoitajalla.6v tyttö on iltapäivät päiväkodissa.

Kotihommat on jäänyt vähälle ma jälkeen.Pyykit pestään ja astianpesukone tyhjennetään ja täytetään...Ruoka on ostettu valmiina ja näin mennään ainakin tää viikko.Yhtään ylimääräistä hommaa ei tehdä.

Ollaa kotona jonkin verran yli 17 ja siinä ei paljoa muuta ehdikään illan aikana,kuin syödä,katsoa poikien läksyt,saunoa,jutella hiukan jokaisen päivästä ja siinäpä se päivä sit olikin.

omaa napaa:Tänään tuli taas illalla hirmu ikävä sitä pikkuista minkä menetimme.Mä oon nyt oikeastikin ihan kahden vaiheilla,et haluanko edes lähiaikoina yrittää raskaaksi,kun pelkään oikeasti km niin paljon.

Onnex täällä oli hyviä uutisia:Joku oli plussannut!!!!Hälle paljon onnea!Anteex nyt vaan,mut en muista kuka se olikaan!

Ja Mistille,kunpa kaikki ois tuhruttelusta huolimatta hyvin!

Juu,kai täs ois yritettävä hukan vielä nukkua,mies katsoo aamul mua varmasti säälien töissä,kun lähden töihin silmäpussit poskilla roikkuen

;-)Herästys ois jo enne 7:ää joten kyl täs on yritettävä vielä kölliä hetki!

Lumina

Vierailija
22/38 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussannut olikin Vilmat!Anteex et unohdin tosiaan nimimerkin!Hirmuisesti onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sulla on LA? Ihanaa kuulla näitä plussauutisia.

Mitäs Leanna puuhailee kun ei ole muutamaan päivään kuulunut?

Kolmonen meni tänään kouluun kun ei eilen eikä tänä aamunakaan enää ollut kuumetta. No eilen aamulla oli mutta laski sitten iltapäivällä. Esikoisella on hammaslääkäri tänään ja sinne suuntaamme iltapäivällä. Muuten tämänpäivän ohjelma onkin sitä normaalia, siivousta, siivousta, siivousta...

Medison+5

Kiva kuulla Pipsa sinun kuulumisiasi. Mukavaa että pahoinvointi ja väsymys hiukan jo helpottaneet ja Rentouttavaa matkaa!

Vierailija
24/38 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

La on vauvalehden laskuri mukaan 11.06.07 olo on ihan mukava, mut toi mun iänikuinen vaiva raskaana ollessa ,eli vatsa on niin maan perusteellisen kovalla enkä oikeen muista mitä pitäs tehä muutaku luumuja naamariin aatella kuin äkkiä unohtuu ku mullakin nuorin on syntynyt -05

täytyy lopetella ku toi ipana haluu syliin:-)

Vierailija
25/38 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä plussauutiset on aina yhtä ihania..

Yks ystävä odottaa ja on kyllä ollut vaikea raskaus. Kaikenlaiset vaivat ja säryt, verenpaineet ja sokerit heittelee, närästää ja vetää suonta, kävely on tuskaa, maata ei voi... Ja sitäkö taas itsekin haaveilen..? Täytyy ihan välillä pysähtyä miettimään.

Tänäänkin tuntui, että lähtis töihin niin sais edes lakisääteiset tauot eikä tarvis kamalaa kurapyykkiä, pukemista ja riisumista .. Sit nelonen nukahti vaunuun,kolmonen rauhoittui leikkimään itsekseen ja sain itselle kupposen kahvia ja sen pienen tauon, ajatus oli jo paljon kirkkaampi.

Hyvat kanssaeläjät, arvon suurperheäidit- olen tehnyt juhlallisen päätöksen: ellen ole raskautunut helmikuun loppuun mennessä, lähden töihin takas. Käy miten käy... Vois tietenkin vähän enemmän yrittää asian eteen ;) -kuin kerran kuussa-

Meillä on koululaiset alkaneet vähän lipsua läksyjen kanssa ja se ottaa mua hermoon ihan älyttömästi. Mä itse kun olin ihan hirveä hikipinko ja sain kiitettäviä eikä koskaan jääny läksyt tekemättä, niinpä mun on vaikea suhtautua tuollaiseen piittaamattomuuteen ja laiskuuteen järkevästi. Mä voin jopa saada ihan hirveän raivarin kun poika tulee reissarin kans.. Siis onko teillä muilla tällaista? Mä kyllä olen itseni pahin vihollinen ja rankaisen itseänikin syyttelemällä itseäni, että miksen ole tarkastanu ja miksen ole vahtinu. Ihan kuin lapsen jälkkäri tai se, että ope pääsee sanomaan mulle, olis mun henkilökohtainen ongelma. Ihan kuin mä itse olisin ollut laiska, saamaton.. Varmaan aivan sairasta..

Ja kun tiedän,että huutamalla ja painostamalla niiden uhma vaan kasvaa. Mä kun olen aina pitänyt koulunkäynnistä niin en vaan voi sulattaa muunlaista asennetta. Hyi mua!

Koululla on taas täiongelma.. se on ollu kyllä keväästä asti. Samoilla lapsilla aina uusii.. mä en kestä sitäkään- miksi niitä ei hoideta kunnolla pois? Koko ajan saa olla kynsimässä omienkin kakaroiden päitä, ettei vaan pääsis eläintarha meilläkin kukoistaa.

Pienoinen vuodatus tällä kertaa mutta muille oikein hyvää päivänjatkoa :)

Vierailija
26/38 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla kun ei kuulu kummempia.

Neuvola oli tänään.Kaikki ok.Rakenne ultra vasta 4 viikon kuluttua.Sinne hurjan kurjan paljon aikaa.

Onnittelut plussanneille!!!!

Leanna ja naperot sekä sissi n.rv 16

Vierailija
27/38 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu uusi kuumeilija... meillä on haaveissa neljäs lapsukainen, ennestään meillä on tyttäret -00 ja -02 ja poika -05, ja olishan se tietysti mukavaa saada pikkuveljelle kaveri. No loppupeleissähän tuolla sukupuolella ei ole merkitystä. Me tosiaan vasta haaveillaan tai lähinnä minä, mut eipä tuolla ukollakaan mitään sitä vastaan olis. Ehkäisy on käytössä vielä (pillerit) mut saapi nähdä kuinka kauan. En viitsi oikeen kellekkään puhua asiasta mitään kun aina vastaus on että olekko hullu, tai ei se raamatun lause yksin teitä tarkottanu yms... ärsyttäviä kommentteja, eikö vois vaan olla sit hiljaa jos ei muutakaan sanottavaa ole. tälläisiä mietteitä tällä kertaa ja suuret onnittelut plussautuneille :)

Sederiina

Vierailija
28/38 |
05.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, taitaa olla mun vakiotsikko ;)

Vilmat. Onnittelut plussasta! Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Sederiina (toivottavasti meni nikki oikein) Tervetuloa joukkoon!

T@hti ja lapset n. p6v8kk, t4v5kk, p2v1kk ja p3kk

Vierailija
29/38 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilmat, paljon onnea plussasta! Moneskos perheenjäsen teille nyt on tulossa?

Sederiinalle tervetuloa joukkoon =0) !

Leanna sinulla on jo komeat viikot ! Eilen kuulin yhden ystäväni odottavan ja ensimäistä kertaa hieman sydänalasta vihlaisi... Ihan jo kummastuin,että en kai nyt kateellinen ole, mutta kaitpa tämä pitkä kuumeilu sitten alkaa jo hieman vaikuttaa. Iloinen toki muutoin hänen puolestaan olen .

Meilläkin isommat vihsoin kunnossa, esikko lähti kouluun jo eilen ja kakkonen pääsi tänään. Ihanaa kun lapset tervehtyvät. Minua on vaivannut jo monta päivää aikas kova päänsärky, en tiedä johtuuko hartioista , väsymyksestä vai mikä lie vaivaa. Inhottava vaiva vain tuo päänsärkykin !

Kohta puoleen täytyy lähteä viemään kolmosta kerhoon, joten lopettelempa tältä erää .

Mami ja tytsyt

Vierailija
30/38 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tannekin ihan pikavilkaisut!

Uusille tervetuloa, ja plussaneelle onnittelut(?)

Mun nettihiljaisuus siis jatkuu ens tiistaihin; sitten uutisoin mita nopeimmin kun tiedan ultrasta viisastuneena enemman! Toivottavasti kaikilla on voinnit jo paremmin ja sairastupien ovet sais laittaa hakaan!

Mukavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti...

Vierailija
31/38 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen tulin vaan kurkkaamaan, siivouspäivä menossa !

Olotila ei ole mikään loistava mutta vaikka olen nyt viikon " maannut" niin ei se paremmaksi ole muuttunut, joka toinen päivä on helpompi,,mitäköhän logiikkaa sekin on ??

Mulla on viel pari tuntia aikaa ennenkun eskarilaiset kotiutuu ja jos ei sada iltapäivästä, niin saa pikkupuutarhurit istuttaa kevääksi kukkasipulit, se on niin ihan oma juttu...syystraditio..tosin aiemmin isommatkin oli siinä mukana mutta ei niitä enään kiinnosta !

Uusille teretuloa ja plussanneille onnea ämpärikaupalla...

Maanantaina on alkuraskauden ultra joten sitten olen viisaampi...

Pipsalle kaksosraskaudesta vielä, että mulla ainakin raskaus sujui oppikirjojen mukaan, keskiraskaudessa vaivas iskias ( se vaivaa ajoittain vaikka en raskaana olekkaan ) loppuraskaudessa oli aivan kamala närästys mutta kaikenkaikkiaan koko odotusaika meni paremmin kun noita " yksittäisiä" odottaessani... Alkuraskaudessa oli kuvottavaa oloa, kertaakaan en oksentanut ja rinnat olivat aivan käsittämättömän arat ja sinisen-punaisen-mustan kirjavat ikäänkuin joku olis ihan oikasti hakannut mua !! Vatsa kasvoi nopeasti, niin että jo ennen ekaa ultraa jossa selvis että kaksoset on tulossa ihmettelin kun ei isotkaan housut mahdu jalkaan...

Tytöt leikattiin rv 38+1 yhteisen istukan (identtisyyden?? ) takia mutta jos olisi alatiesynnytys ollut mahdollista niin luulen ettei sitä olisi käynnistetty vaan olisivat saaneet tulla omia aikojaan ???

Kontrolleissa kävin sairaalalla alussa kerran kuussa ja loppuvaiheessa kerran viikossa, neuvolalääkärillä vain kerran ihan alussa..ja muutenkaan neuvolassa en usein käynyt kun seuranta oli sairaalalla.

mitäköhän muuta sä kyselit en muista, noh kysele ihan mitä vaan mikä mieltäsi askarruttaa,,,mä yritän vastata..

Nyt menen leikkimään kotiorjaa...

Palaan taas moikkis !

Isotikru

Vierailija
32/38 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi Onnittelut plussanneille!!!

Pipsa75= kaksoset! WAU!! Salaa minäkin niistä haaveilen...

Vihdoinkin olen lopettanut imetyksen..vaavi nyt reilu 8kk..Jospa se tästä sitten lähtis etenemään se vauvahommelikin!

Ollaan kylästelty koko päivä ja mukavaa ollu..niin ja kävihän meillä aamulla kylässä tuttava pariviikkoisen vauvan kanssa..voi että oli iiiihanaaa!!! Meiän vauva oli muka mustis, kun otin toisen vauvan syliin. Repi mua jaloista ja yritti heti kanssa syliin, voi toista!

Pitäis lähteä istuttamaan tulppaanin sipuleita..

Mukavaa päivää kaikille kuumeilijoille!

mamma2006

Vierailija
33/38 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sederiina, tervetuloa joukkoon mukaan!

Meilläkin kolmonen on jo kunnossa ja koulussakin oli jo eilen ja tänään. Ainakaan vielä ei ole muille tullut *koputtaa puuta* ja toivottavasti toiset taudilta säästyiskin.

Olen kanssa yrittänyt vähän pysytellä poissa netistä ja yrittänyt saada hiukan enempi siivottua kun ei tule tässä koneella niin paljoa istuttua. Olen kyllä aika pahasti koukussa tähän, joka päivä on päästävä katsomaan:)

Eipä tässä ihmeempiä. Huomenna taas työpäivä ja illalla ollaan menossa miehen kanssa yhteen tapahtumaan, sieltä kotiudutaan joskus yöllä joten toivoa sopii että kuopus nukkuisi sunnuntai aamuna pitkään. Vaikka eihän niin yleensä silloin tapahdu kun sitä nimenomaan toivoisi.

Medison+5

Vierailija
34/38 |
07.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduin juuri äsken kirppari-ja kauppakierrokselta tyttötrioni kanssa.

Kirpparilla ei ollut oikeastaan mitään ihmeellistä ostettavaa, löysin aivan ihanan yöpuvun 56 cm valkoisen jota koristaa Tikru ja ihan pakko mun oli se Tikrupennulle ostaa.

Esikoinen on kaverinsa porukoiden kanssa mökkeilemässä ja kotiutuu huomenna.

Illalla tulee yövieraita ja ajattelin pikku päikkärit ottaa että jaksan.

Pyykkikoneessa odottais pyykit ripustajaa ja koneen vieressä kasa koneeseen laittajaa.

Pitäis käydä koiruuden kanssa metsässä hakemassa havuja, että saisin mun syysasetelma tuohon ovenpieleen valmiiks..

On niin älytön väsymys ja veto totaalisesti veks etten tiesä millä keinolla saan hommat tehtyä..kaffetta tässä samalla hörpin jospa sitten piristyisin....

Mukavaa päivänjatkoa teille kaikille !

Isotikru kera lauman

Vierailija
35/38 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on sunnuntai ja uusi viikko aluillaan, tuntuu että viikot menee niin nopeasti ettei meinaa perässä pysyä!

Eilen olikin tällä mammalla vapaa päivä, ja vietin sen tuolla Ikeassa ja Jumbossa shoppaillen. (siis täytyy nyt tarkentaa että me asutaan satakunnassa ihan pikkukylässä, ja tää oli sellainen ostosmatka) Oli kyllä kaikkee ihanuuksia tarjolla, mut mitään ei sit kuitenkaa oikeen tullu ostettua, ikeasta ostin sellaiset lelukopat lasten huoneisiin ja sohvatyynyjä, Jumbosta jäi käteen nuorimmalle rukkaset ja sellaset jarrusukat missä on koko pohja sellasta kumia, aattelin et olis kätevät tuolla vauvauinnissa ja tytöille yöppärit. Että sellanen reissu!

Kun nyt tässä siitä nelosesta haaveillaan ni tulee mieleen että mitähän se taloudellisesti merkkaa? esim. nyt meillä on farmari opel,eli auton vaihto tulis vastaan ainakin. Mitähän muuta siihen sisältyy?

Musta olis niin ihanaa alkaa kasvattaan masua. Viimeisin raskaus ei ollut mikään helpoin mut nopeesti tuntuu nekin vaivat unohtuvan!

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

S

Vierailija
36/38 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholman reissulta on nyt kotiuduttu ja ihan mukavastihan se meni :) Ihania lastenvaateosastoja siellä täällä ja niiin ihania vauvan vaatteita :)

Heti alkuun Vilmat: Onnea plussasta! Ja Sederiinalle teretulemast :) Kyselit, että mitä nelosen taloon tulo taloudellisesti merkitsee. No, meillä ainakin se suurin muutos oli juuri tuo auto. Eli tila-auton jouduimme hankkimaan. Mutta siinä taas on se hyvä puoli, että aina mahtuu mukaan lisää porukkaa ;) Muuten ei niin ihmeitä taloudelle tapahtunut. Paljon oli tarvikkeita tallessa vielä edellisiltä ja pieni vauvahan se kaikkein vähiten kuluttaa.

Sitten (.): Kotiin tullessa mua oli täällä vaanimassa itse täti ja sehän hyökkäs heti, kun kynnyksen ylitin. Nyt siis kp 1 ja uusi yrityskierto lähtee käyntiin. Mutta oikeastaan se on hyvä, sillä ne tuhrut (jotka muuten kestettyään 4 päivää loppuivat sitten kolmeksi päiväksi), oli vähän arveluttavia. On se vaan kumma, miten sen " tietää" , että onko sitä raskautunut vai ei. Vaikka ainahan sitä silti vähän toivoo...

No juu, nyt häivyn ja annan tilaa muille.

M + 4

Vierailija
37/38 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa täällä taas. Palsta on kummasti hiljentynyt viime aikoina!

Täällä juhlitaan tänään synttäreitä, kuopus täytti eilen kokonaiset kaksi vuotta ja nyt on juhlittu toisen mummin ja ukin kanssa, kohta tulee kummeja kylään. Varsinaiset juhlat tulossa parin viikon päästä, kun keskimmäinen täyttää viisi ja pidetään kahdet juhlat yhtäaikaa. Kätevää, eikö?!!

Sairasteltu on täälläkin, flunssaa, yskää, kuumetta, korvia...kuopuksen vuotava nenä ei näemmä aio hellittää millään! Pakko kuitenkin välillä viedä päiväkotiin, kun ei aina vaan voi itse olla poissa ja hoitajaa löydy.

Piinaviikko päällä, tiistaina pitäisi tädin tulla, jos aikoo olla tullakseen. Tänään jo innostuin tekemään testin, mutta sain sellaista sotkua näkyviin, jottei tuosta hullukaan saa selvää... Jospa se vain täytyy odottaa vielä joitakin päiviä!!Kellään kokemusta Advance-testistä?? Minusta ei mitenkään liian selkeä testi...., kovin tuhruiseksi ja epäselväksi meni ja viivojen paikoista en saanut mitään tolkkua.

Mutta nyt käyn odottelemaan kummeja ja valmistautumaan kahvinkeittoon, palaillaan!

Suviruusu

Vierailija
38/38 |
08.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on,omaankaan napaan ei uutta!!!

Missä on MITTUMAARI,onhan kaikki hyvin!!!!!???

Ensiviikolla sitten ahkerampana..

L+5+s 16+