Kysymys hormonikierukan poistosta
Mitenkäs teillä joilla on hormonikierukka poistettu raskautumista varten
-alkoi kuukautiskierto, siis kuin pian?
-kuinka pitkään kierukka oli ollut?
-Oliko kk:t vielä kierukan aikaan vai oliko loppuneet?
-ja jos plussasit, pianko?
Tiedoista kiitollinen!
Rva Ruusu :x
Kommentit (5)
Kierukan poisto oli tammikuussa ja siitä muutaman päivän päästä tuli tyhjennysvuoto, joka kesti pari päivää. Mulla ei varsinaisia kuukautisia ollut kierukan kanssa, mutta harvakseltaan huomasin kierron toimivan, sillä kierukan aikana tuli noin 3 kertaa vuodessa pientä tuhruvuotoa yhtenä päivänä aina. Viikko ennen kierukan poistoa oli tätä tuhrua. Kolme viikkoa kierukan poiston jälkeen tuli kuukautiset sitten helmikuun alussa ja siitä ekasta kunnon kierrosta sitten plussasin :)
Anilja
9+6
IHAN huippu ihania vastauksia :-b Voi kunpa minullakin kävisi noin!!! :x
Vastailkaahan muutkin kellä muunkinlaisia kokemuksia niin en ihan taivaalla liihottele... B-)
Kerran jo kirjoittelin ja pah, bittiavaruuteen sinkosi se...
Niin, minulla näinkin uskomattomasti;
Hormonikierukka oli vajaan 4 vuotta ja ilman kuukautisia, viimeisen puolen vuoden aikana alkoi tasaisen kierron mukana tuhruilu, mutta ilman siteitä sillonkin pärjäsi. Kierukka poistettiin maaliskuun 11.pvä ja 13.pvä alkoi vuoto, siis kunnon vuoto! Kuvittelin tyhjennysvuodoksi, mutta taisivatkin olla ihan kunon nuukautiset, kalenteritarkastikin kun tulivat. Tämän kuun 10.pvä sitten oireiden saattelemana plussasin ja nyt vaan jännitän ja toivon parasta, että loppuun asti kestäisi tämä uskomaton ONNI!
Muuten mikä aika kierrosta teille sattui kun poistettiin? Mulla ois tässä just ovis aika luultavasti....
Mulla hormonikierukka poistettiin joulukuussa. Meni pari viikkoa alkoi tyhjennysvuoto eli ekat kuukautiset, sen jälkeen 28päivän päästä toiset (jotka lääkäri käski laskea ensimmäisiksi normaaleiksi kuukautisiksi).
Sen jälkeen plussasin.
Kierukka oli vuoden verran ja kierukan aikana ei ollut kuukautisia ollenkaan.
Terkuin Choko rv18+3