Mikä on sinun ja miehesi painoero kiloissa?
Ja kumpaan suuntaan? Meillä mies 24 kg painavampi ja normaalipainoisia olemme molemmat.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:36"]Miksi kysyt? Mitä mielenkiintoista tässäkin nyt on? n. 30 kiloa painavampi on mies. [/quote] Ei kai mitään? Kuten ei 90% muistakaan tämän palstan aloituksissa.
[/quote]
Niin mietin vaan, täällä on kaikenlaisia galluppeja, mutta en kyllä itse ymmärrä mitä kiinnostavaa on netissä kysyä asioita kuten "Minkä väriset silmät sinulla on" tai "Minkä pituinen olet". Tällaista vertailutietoa täällä kirjoittelevista, joka ei kuitenkaan tuo ihmisistä oikein mitään tietoa. En vain ymmärrä mitä kiinnostavaa näissä on. Muutama summassa tänne valikoitunut ihminen kertoo jonkin tällaisen yksityiskohdan itsestään tai kumppanistaan jostain asiasta mistä ei voi syntyä mitään keskustelua edes. Ihan outoa.
[/quote]
Tämä. Terveisin toinen hämmästelijä.
Noin 90 kiloa. Minä 42 kg ja mies 131
Mies 56 kg, minä melkein 10 kg painavampi. Pistääkö joku paremmaksi? :D
Painaa mua 43kg enemmän. On painija, sen takia tiedän painon noin tarkkaan.
Mies on 5 cm pidempi ja painaa n. 30 kiloa enemmän.
Mies painaa jotain 50 kg enemmän ja on 14 cm pidempi.
Mieheni on minua 16 kiloa kevyempi.
52 kiloa enemmän painaa ..oho! eli lähes sen verran eroa kuin mitä mä painan :D
Mä oon 10kg miestä painavampi :( ollaan samanpituisia, yritän laihduttaa.
Mies painaa 95 kg ja minä 54 kg. En jaksa laskea
35kg painavampi ja 30cm pitempi mies mulla
Mies taitaa olla 15kg kevyempi. Minä ~80/161 ja mies ~65/172-174, tai sitä luokkaa. Pitäis mennä toisin päin mutta painonsiirto ei onnistu.
Oon n. 20kg painavampi ku mieheni.
Mies painaa n. 25 kg enemmän ja on 15 cm pidempi. Eli minä 170 cm ja 62 kg, mies 185 cm ja paino jokusen kilon alle 90 kg.
Mies painaa lähes 30 kg enemmän ja on reilut 20 cm pidempi.