KULTAISET 60-LUKULAISET: Vkolle-40
Huomenta kultaiset kaverit !
Täällä sitä ollaan väsynneenä .. Plaah- Veto täysin poissa. Mitenköhän saisi itseensä hieman tuollaista aamu pirteyttä ja voimaa ? Sellainen tunne että voisi istualleen tai seisaalleen nukahtaa. No kait sekin kuuluu osana tähän tilaan ..
Sain viimeviikolla jo tietää, että se solujen jakautumattomuus ei tarkoita mitään vaarallista, se kuulemma vain on niin, että aina ne solut eivät sikiöillä jakaudu ja joudutaan tekemään uusia kokeita. Eli sen puolesta asia ihan kunnossa, mutta tämä vastausten odottaminen on kauheaa.
Sonjaemmalla ihan kivasti vaivoja, oisko mahdollista, että johtuisi jo raskaudesta ? Ihanaa tällä viikolla saamme tietää onko siellä masussa asukki .. Paljon säteitä sille suunnalle ja toivotaan, että kaikki olisi hyvin ja menisikin hyvin tällä kertaa.
vm69:stä tuli siis kummitäti, miten ristiäiset menivät ? Ristiäiset on mukavia, meilläkin on kahdet edessäpäin. Tässä kuussa on ns. nimenantojuhlat ja marraskuussa on sitten ihan kirkko ristiäiset.
Missäs te toiset olette - Pietu mitä kuuluu ? Toivottavasti vuoto on loppunut tai loppumaan päin ja pääsette asiassa eteenpäin. Voimia sinne sinulle !!!
Nyt aamunaskareisiin ja ip:llä palailen ehkä kirjaamaan lisää ..
t. emmi rv-15+1
Kommentit (86)
Osaan kuvitella helpottuneen olosi. Nyt vaan iloitsemaan ja nauttimaan raskaudesta!!! Ihanaa lukea tällaisia hyviä asioita!!
Ensin emmille onnittelut odotetusta ja hyvästä uutisesta. Nyt vain nautit loppuraskaudesta. Ihan kertakaikkisen ihana uutinen!
Tervetuloa puolestani kaikille uusille. Edelleenkin ihanaa kun kuumeilijoita löytyy meidän kymmenillä lisää.
Kaikkille odottajille ihania masunkasvatus kuukausia ja älkää ihmeessä hylätkö meidän pinoa. Minusta ainakin on ihana lukea teidän kuulumisia ja kuinka mahassa voidaan ja kasvetaan
Tuohon mahankasvamiseen voisin minäkin kommentoida; ekassa meni farkut jalkaan 20 viikolla ja toisella 9. viikolla piti siirtyä äitiysvaatteisiin ja olin varma että tulee kaksoset kun maha tuli esiin niin aikaisin, mutta yksi tuli.
Ihania nuo senniinan kevennykset tuolla välissä, ihan hulvaton olo tulee ja voi silmin nähdä mitä tekstissä lukee. Mitähän mahtaa työtoverit miettiä kun yksin konella hihittelee....
Minä olen iloinut tässä päivässä sitä kun vuoto sitten pikku hiljaa loppui. Nyt vain mietin sitä että pitääkö tässä suosia selibaattia ja odottaa kuukautisia vai nauttia ihan sokkona lakanoiden pölyytyksestä. Lääkäri kun sanoi ettei mitään estettä ole raskaudelle ja uutta saa alkaa yrittämään heti. Mietin vain että onko se edes mahdollistakaan raskautua ennen menkkoja. Satun olemaan pikkasen yksinkertainen näissä biologian asioissa.... Onko teillä mitään käsitystä asiasta? Tosin en nyt uskokaan että raskautuminen olisi noin vain heti kättelyssä onnistuakseen mutta ainahan se pieni toivonkipinä siellä takaraivossa elää... No pitää asiaa tiistaina kysyä lääkäriltä ja kaipa hänkin ultratessa näkee missä kunnossa kohtu on, onko toiveitakaan yrittää heti.
Nyt pikku hiljaa viettämään mökkiviikonloppua. Hyvää viikonloppua kaikille ja palaillaan maanantaina.
-pietu-
Pietu: kivaa kuulla taas sinustakin. En ole ihan varma, mutta mielestäni voi raskautua ennen kuukautisten alkamistakin. Koska miksi aina muuten sanottaisiin, että " odotelkaa nyt ne yhdet kuukautiset" . Olen usein kuullut myös sen, että yhdet kk suositellaan sen vuoksi, että laskettu aika olisi helpompi määrittää. Ja vielä senkin olen kuullut ja lukenut, että keskenmenon jälkeen tulee helpommin raskaaksi. Siellä sisällä kun on tila varmaan otollinen uudelle asukille, vanhan jouduttua lähtemään...
Olo hiukan parempi, jäseniä vähän särkee ja yskittää. Ja väsyttää!!
Yritin soittaa neuvolaankin jo, mutta ei ollut oikea henkilö paikalla. olisin kysellyt milloin voisi päästä ekaan ultraan, minulle kun keväällä sairaalassa luvattiin tarkempaa seurantaa jos uusi raskaus alkaa. Tosin, mitäpä se seuranta auttaa, jos menee joku pieleen, niin sitten menee. Mutta näkisipä edes, että ollaanko siellä oikealla paikalla jne. Milloinkas muuten voidaan ultralla havaita, näyttääkö kaikki olevan kunnossa?
Pietu, kyllä varmasti voi tulla raskaaksi ennen kuukautisia, koska kyllähän yleensä munasolu irtoaa ensin ja sitten parin viikon päästä tulee tulee kuukautiset ellei ole raskaana.
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Ankkis
Emmi, Emmi, mahtavia uutisia! Nyt voit sitten ihan täysillä nauttia raskaudesta! Kylläpä varmasti iso kivi putosi sydämeltä näiden kahden viikon piinan jälkeen.
Pinkertonille onnittelut ultrauutisista! Kiva kuulla että kaikki kunnossa.
Joko trattiksella alkoi vuoto vai oletko testaillut uusiksi?
Tänään ei ole ollut taas yhtään raskautunut olo, lievää palellusta vain päivällä. Vatsassakin tuntuu normaalilta, ihan normaali olo. Rinnatkaan ei ole taas arat oikeastaan yhtään.
Työt painaa taas niin päälle ja mulla on tässä ollut työpaikan vaihto mielessä jo pidempään, mutta nyt sitten taas ei viitsi hakea tämän toisen projektin takia. En yksinkertaisesti nyt jaksa yhtään ylimääräistä.
Eikä saa nyt edes ottaa perjantai-illan rentouttavaa viinilasillistakaan, pöh. Valivali¿
En minä varmaan osaa ennen mitään iloita ennen kuin kolmen viikon päästä kun on ultra ja jotain tietää. Silloin on rv 7 ja mahdollisesti näkee jo sykkiikö sydän. Muuten en osaa sanoa joko aikaisemmin näkee mitä, (kun vm kyselit).
Pietu: minä olen lukenut ihan samanlaisia, toisille lääkäri on sanonut että voi aloittaa heti uuden yrityksen (ja keho olisi vastaanottavaisempi kun on vielä hormonia veressä). Toisia kehoitetaan odottamaan yhden menkat, koska heti perään jos tulee uusi raskaus voi kai olla uuden km riski isompi, koska limakalvo voi olla vielä sen verran ohut. Mulle muistaakseni sanottiin että yhdet menkat vaikka sillä nyt ei väliä ollutkaan kun seuraavaa ivfää vain kyttäsin.
Kai tämä on tätä iän mukanaan tuomaa perversiyttä (onkohan tuo oikea sana?). Minustakin haravointi on ihan mukavaa. Pitkään en tykännyt pihatöistä kun oli vielä tuoreessa muistissa kun lapsena piti haravoida ja kitkeä ja poimia marjoja, mutta nyt ne on rentouttavaa puuhaa. Mistä tulikin mieleeni että pitäisi leikata ruusupensaat jos sää sallii viikonloppuna.
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
Hienoa että kaíkki ok. Nyt nautit ihan kybällä raskaus ajasta !!
Iso hali!!
Isotikru joka menee nukkuu soffalle päikkärit kun on niin rankkaa tämä siivous...