KULTAISET 60-LUKULAISET: Vkolle-40
Huomenta kultaiset kaverit !
Täällä sitä ollaan väsynneenä .. Plaah- Veto täysin poissa. Mitenköhän saisi itseensä hieman tuollaista aamu pirteyttä ja voimaa ? Sellainen tunne että voisi istualleen tai seisaalleen nukahtaa. No kait sekin kuuluu osana tähän tilaan ..
Sain viimeviikolla jo tietää, että se solujen jakautumattomuus ei tarkoita mitään vaarallista, se kuulemma vain on niin, että aina ne solut eivät sikiöillä jakaudu ja joudutaan tekemään uusia kokeita. Eli sen puolesta asia ihan kunnossa, mutta tämä vastausten odottaminen on kauheaa.
Sonjaemmalla ihan kivasti vaivoja, oisko mahdollista, että johtuisi jo raskaudesta ? Ihanaa tällä viikolla saamme tietää onko siellä masussa asukki .. Paljon säteitä sille suunnalle ja toivotaan, että kaikki olisi hyvin ja menisikin hyvin tällä kertaa.
vm69:stä tuli siis kummitäti, miten ristiäiset menivät ? Ristiäiset on mukavia, meilläkin on kahdet edessäpäin. Tässä kuussa on ns. nimenantojuhlat ja marraskuussa on sitten ihan kirkko ristiäiset.
Missäs te toiset olette - Pietu mitä kuuluu ? Toivottavasti vuoto on loppunut tai loppumaan päin ja pääsette asiassa eteenpäin. Voimia sinne sinulle !!!
Nyt aamunaskareisiin ja ip:llä palailen ehkä kirjaamaan lisää ..
t. emmi rv-15+1
Kommentit (86)
jokin aikaa sitten soitti sairaalasta hoitaja ja säikähdin hirveästi mutta onneksi nou hätä , hcg-arvo oli noussut normaalisti ja oli tänään 4348 joka viittaa lääkärin mukaan kohdunsisäiseen raskauteen.
Maanataiksi antoi aamuksi varmistus ultraan ajan, kun tuolloin pitäisi jo jotain näkyäkkin, tosin hoitaja sanoi että jo tiistaina oli jotain alkavaa näkynytkin ?ota tuosta nyt sitten selvä kun silloin ei varmuudella tiedetty näkykö vai ei ??
Noh ehkä uskallan hengähtää yli viikonlopun ja maanantaina olen taas pikkuisen viisaampi.
Odotan tässä että keskimmäinen neiti kotiutuisi koulusta, jotta pääsen viemään hänet nieluviljelyyn labraan, jotain valkoista kurkussa kun oli terkkari eilen koulussa nähnyt ??
Onnittelut Vilmat plussa-uutisista !!
Nyt menen laittaa kaffet tippumaan, tuntuu kun sitä voisi litkiä litratolkulla päivässä kun kaikki muu kuvottaa...aiks mielenkiintoista eikös oo?
Isotikru kera tähden 5+ jotain ???
Kiitos tervetulotoivotuksesta ja kutsusta tähän ketjuun.
Tulin kun kävit kutsumassa.
Mukavan tuntuisia ihmisiä täällä.
Ihana että joillakin on jo onni käynyt se antaa toivoa että ehkäpä itsekkin saisin vielä joskus onnistuisin.
nyt on miljoonia valiosiimahäntiä pyrkimässä kohti määränpäätä. Aika näyttää kuin käy. Ei mua edes ultrattu, ruikattiin vaan lasti sisään. Mieli nyt vähän parempi, kun on päästy kuitenkin yrittämään. Sentään muniksia kasvaa ja simpat on hyvälaatusia. Se on paljon jo se.
Hyrysysyn aloitusta tuolla muualla ja siihen ikäerojuttuun ajattelin kommentoida. Mullahan on ikää kohta 38 ja esikoinen/ainokainen täyttää vuoden vaihteessa 7. Hän ei ollut mikään erityisen hankala lapsi, mutta valvoskeli aikalailla puoli vuotiaasta yli vuoden ikään ja aika ajoin sen jälkeenkin. Se oli mulle tosi rankkaa, enkä tosiaankaan ollut mikään jaksava superäiti. Jotenkin se on vaan aika kullannut muistot eikä yhtään hirvitä, miten jaksaisin nyt. Hermot menee ihan takuulla joskus, mutta kyllä se pikkuinen niin paljon palkitseekin, että ne huonot hetket sitten unohtuu.
Hassua muuten. Näin inssin jälkeen tuntuu, että ei uskalla edes virstalle mennä, kun pelkää tavaran tulevan ulos. Siellähän ne kuitenkin on, vaikka hyppisin tasajalkaa. Taidanpa muuten ostaa piinispunkkua. Lasillinen voisi tehdä poikaa näin sadekelillä.
En tiedä muistaako kukaan teistä, mutta piinailin jokin aika sitten myös Kultaisissa. Isännän komennuksen takia piinailut oli jätettävä sitten tosi vähiin, mutta nyt palaillaan taas kehiin.
Lukenut olen suht säännöllisesti kuulumisia " jäähyni" aikana kuitenkin.
Mutta mikä sai kirjoittamaan ja itse asiassa ihan tipan silmäkulmaan, oli Sonjaemman plussa! Siis mahtavaa! Toivottavasti nyt kestää loppuun saakka ja saat oman nyyttisi sinäkin.
Ja teille muillekin plussanneille, on se aina niin sykähdyttävää kun tärppää.
Omaa napaa sen verran, että pikkuhiljaa tässä aloitellaan taas yritystä. Kolme poikaahan meillä jo ennestään, keskenmenoja saman verran, mutta vauvakuume...Se se vaan ei hellitä vaikka voissa paistaisi! Saas nähdä vieläkö meille onni semmoinen kerran vielä suodaan.
Matalalla profiililla tässä, varovaisesti toivoen, katsotaan miten käy..
-minea-
Voi kun kiva lukea täältä kun on hyviä uutisia näin paljon. ONNEA Vm, sonjaemma ja joku muukin oli vielä unohtui. Tarrasukkia ja oikein kunnon vauvaliimaa teille.
Omassa navassa kaikki hyvin:) Tiistainna oli rakenneultra ja siellä ette ikinä usko miten suloinen näky. Siellä oli vauva pylly pystyssä ja se haukottelu kuinka suloista se oli, olen aivan myyty tuolle asukkaalle tuolla mahassa:) Kaikki siltä osin oli kunnossa vaikka ultraaja sanoikin ettei kaikkea voi nähdä ja se on vain hyväksyttävä puolin ja toisin.
Emmille sen verran kun tuolla jossain mainitsit ettei maha kasva niin ei tuo minullakaaan vielä kovin ole suurentunut. Kyllähän sieltä alkaa jo vauvamaha hieman erottua mutta ajatelkaa edelleen käy ne yhdet farkut jalkaan. Ovat kyllä ihan puhki tämän jälkeen kun pidän niitä jatkuvasti:)
Minulla onkin nyt paripäivää vapaata mikä onkin ihan mukava. Tuntuu että tuolla töissä väsyy aika herkästi selkä ja vähän tuolla vatsan pohjassa tuntuu ilkeältä. Vielä on onneksi lomia kolme viikkoa jotka pitää pitää pois ennen äippälomaa joten on tiedossa ihan mukava syksy.
Pahoittelut teille joille on kutsumaton vieras kylään ängennyt. Plussa säteitä kaikille ja niin se vaan on että vuorotellen mukaan tulee lisää porukkaa.
Teti 20+2
ja vilkutukset minealle, tervetuloa taas kuumeilemaan!
Kiva kuulla Tetin uutisetkin!
Mulla on varmaan joku superlonipallo päässä joka pomppii siellä ylös ja alas kun mielialat vaihtelee. Aamulla oli tosi masis ja tuntui että tästä plussasta ei osaa iloita.Sitten taas istuin päivällä yhdessä tilaisuudessa ja vähän juili taas vatsan seudulla, ja siitäkös hiljaa itsekseni siinä taas tyytyväisenä sisäisesti hymyilin ja tauolla vessareissulla piti taas painella rintoja että onhan ne arat, onhan! Jospa tämä mielialojen vaihtelu on vain hormoneista johtuvaa...
Emmin puolesta kovasti jännitetään. Vaikka siitä on jo 9 kk niin on kyllä niin mieleen painunut kun makasin siinä ultrattavana ja hymyilin miehelle kun vauveli ilmestyi kuvaan. Ja siinä sitten kätilö ultraa ja ultraa eikä sano mitään...kunnes yhtäkkiä vain että " nyt olen todella pahoillani" . Olihan se aika romahdus. Olisi edes osannut aavistaa jotain vaan ei. Siksi ehkä tässä itseään suojelee alitajuisesti kun on näin negatiivinen suhtautuminen.
Senniinalle kovasti onnea, toivotaan että simeonit löytää tiensä perille!
Ajattelin nyt aamusta ilmoittautua, mutta tähän se varmaan tältä päivältä jääkin. Eilen nousi kuumetta ja kurkku on kipeä ja kamala limayskä ilmaantui aamulla. Ette usko miten mua pelottaa... viime syksynä kun plussasin, alkoi samantien sairastelu. Oli tulehduksia joka lähtöön ja lääkekuureja söin 3 tai 4. Kun keskenmeno tuli, ajattelinkin aiheuttiko se mun jatkuva sairastelu sen... Olin viime vuonna joulun aikaan terve, mutta muutoin marraskuusta maaliskuun alkuun kipeä.
Miesikin eilen sanoi, että tää menee ihan saman kaavan mukaan.
Mutta nyt painun tuonne sängyn pohjalle takaisin. Voi olla että käyn lukemassa, mutta jos en jaksa kirjoitella, niin olen " vain kipeä" . Ei tarvi pelätä heti sitä toista juttua...
Viikonloppuja kaikille.
piti vielä kiittää kaikista uusista onnitteluista ja Senniinalle on peukut pystyssä, että kaverit löytää tiensä perille oikein tuloksin!!!
Vm: älä turhaan murehdi mitä tuleman pitää, jookos ? Kyllä kaikki menee hyvin ja saattahan se olla, että sait flunssan juuri raskauden takia, mutta tähän yhteen flunssaan se sitten jääkin. Itse, kun testasin viime heinäkuussa, oltiin mieheni kotimaassa missä +35 jatkuvasti, sairastuin kamalaan flunssaan, kurkku oli karhea ja kuumetta 38.0 ja palelin kuin horkkatautinen. Tämä lentsu alkoi siis ennen plussaamista ja oikeastaan se oli yksi syy, miksi aloin epäillä raskautta :-) Ja oikeassa olin. Mutta pysy sängynpohjalla ja parantele itsesi !!! Pikaisiin paranemisiin, ja älä murehdi !!!
Isotikrunkin asiat sitten olivat mallillaan veritestin myötä !!! On tämä raskaus ja raskauden alku jänniä juttuja ja se raskauden yrityskin on sellaista ala-ja ylämäkeä. Mutta eikös taas ensiviikolla olla tietävämpiä ?? Koita lepäillä ja ajattele positiivisesti, että kaikki on hyvin, ja vauva on oikeassa paikassa ja kasvaa ja kehittyy hurjaa vauhtia.
Senninallakin oli hyviä uutisia !!! Nyt vain kunnon tsemppaukset, että oma biologia hoitaa homman kotiin. Milloinka voi mahdollista raskautta testailla ? Ihanaa, että pääsitte alkuun näin nopeasti !!!
Sonjaemmankin mieliala oli selvästi kohonnut, joten siitä onkin hyvä jatkaa, ja odottaa masukin kasvamista !!! Kurja tapaus tuo edelliskertainen, mutta älä ajattele sitä vaan keskity tähän uuteen raskauteen. Olen varma, että kaikki menee hyvin. Oletko muuten huomannut, että onko tämä raskauden alku erilainen vaiko samanlainen kuin ed. raskaudessa ? Itselläni oli totaalisen erilainen, eli oksentaa sai niin että kasvolihakset vain kiristeli.
ja teti kävi kertoilemassa kuulumisia :-) Ihanaa, että kaikki menyt hyvin ja onneksi olkoon vkot 20-on poksuneet rikki ja yli puolen välin jo olet !!! Ja sait nähdä oman rakkaan rakenneultrassa. Mahtoi olla ihana kokemus, kun vauvakin jo iso ja piirteetkin selvästi näkyvissä. Käytätkö vielä samoja farkkuja kuin ennen raskautta (?) itselleni menee kahdet vanhat farkut jalkaan, mutta muille olen saanut sanoa ' bye byet' jo kauan sitten. Vanha syystakkikin näytti aivan makkarankuorelta päälläni ja siksi oli pakko ostaa uusi, ja aattelin, että ensi viikolla käyn ostamassa vielä toisen takin ' isomman' ja sillä sinnittelenkin sitten koko loppuraskauden ( jos mitään loppuraskautta tuleekaan ? )
Pietu missä olet ja miten olet voinnut ? Koita parannella, ja pian olet taas ringissä mukana ovista tikuttamassa. Milloinka se lääkäri taas oli ? Onnea sille käynnille ja muutenkin kaikkea hyvää sinne teille !!!
trattis, mitä kuuluu ? Uusi kierto on alkanut ja ei muuta kuin uutta yritystä !!!
(.) Ei erityistä, mutta jotakin eilen havaitsin. Katselin itseäni peilistä ja olin kovin kalpean ja kaposen näköinen joten tarkastin painoni. Paino oli pudonnut samaan kuin viime heinäkuussa ennen raskautta eli eilen se oli +-0 ei nousua, kun jossain välissä nousua on ollut +5 kg:kin. Miten tämä on mahdollista ??? Mutta selvä alamasu on kuitenkin olemassa, joten näytän masun alueelta isommalta. Olisko tämä voinnut olla ' sitä' turvotusta mistä th puhui ed. käynnin yhteydessä ? Eilen alkoi oikein pelottamaan, jos vauva onkin kuollut tai jotakin kamalaa on tapahtumassa. Pitäisikö soittaa neuvolaan jo tänään ? Kertokaas kokeneemmat mistä oikein on kyse ja voiko olla normaalia ??? Muuten kaikki hyvin, ei kipuja tai muutakaan, ruoka maistuu, ja eilen illalla ei edes oksettanut.
Nyt hyvää perjantaita ja palaillaan myöhemmin t. emmi rv-15+5
ja paljon iloisia uutisia monelta: Kaikille iloiset plus-onnittelut taaltakin pain!!
Omassa navassa odotellaan viela ens tiistaihin ja toivottavasti olisi silloin jo uutisia kaukomailtakin...
Voikaa hyvin ja viettakaa rauhallinen viikonloppu!
Antaa toivoa itsellekin.
Hurjasti onnea vm:lle ja Sonjaemmalle!
Nyt täytyy taas jatkaa töitä.
Ankkis
Kylläpä olin eilen kipeä!! Johtuikohan se siitä kohdunsuun rassaamisesta eilen. Kävin illalla cittarissa ja hyvä, että pääsin sieltä kotiin. Oli alavatsa niiiin arka. On se arka vieläkin, mutta nyt pystyy sentään kävelemään kunnolla.
Kiitos muuten kaikille peukutuksista. Itsellä ei edelleenkään ole mitään odotuksia enkä testaa, ellei ole oikeasti jotain aihetta. Clomeillahan mun kierto ainakin keväällä tipahti sinne 26-28 tienooseen, joten ehkä se nytkin olis jotain sellaista. En ole niitä testejä aikaisemminkaan hupeloinut turhan aikaisin, joten en tee sitä nytkään. Mulla ei jostain syystä sitä testaamisvimmaa ole, eikä mulla ole koskaan ollut yhtään testiä jemmassa. Kesällä tein sen yhden negan, kun kierto meni 36 päivään. Onhan tässä nytkin niin paljon epävarmuustekijöitä (niinku raskautumisessa kai aina), että kuulun varmaan siihen 80%:iin, joilla inssi ei tuota tulosta. Epävarmuustekijöillä tarkoitan sitä, että munikset oli jo kp11 22 millisiä ja lh-plussa kuitenkin kp13, inssissä ei ultrattu eikä limiksestäkään ole mitään tietoa. Kannattanee kuitenkin kokeilla vielä toinen kerta, kun oli tuota työkeikkastressiäkin niin älyttömästi tässä kierrossa.
Näin viime yönä unta, että menkat alkoi oikein syöksymällä. Lisäksi olin unissani gynellä ja multa kerättiin munasoluja. Enneunia ehkä.
Jostain syystä näen muuten aina pari yötä ennen menkkojen alkamista unta siitä, että valuminen alkaa. Se on aina varma merkki siitä, että kohta on ferrari pihassa. Nythän ei pitäis kyllä menkkojen vielä parin päivän päästä alkaa, mutta oli helpotus herätä ja huomata, että kuivilla ollaan vielä.
Kauheesti omaa napaa, sori siitä. Kiva lukea kuitenkin, että kaikilla odottajilla on asiat mallillaan. Emmi69, mun mielestä tuossa raskauden vaiheessa on ihan tavallista, että paino putoaa/heittelee. Ajattele, kuinka paljon säkin olet oksentanut..Kuten tuolla aikaisemmin kirjoittelin ja Tetikin taisi mainita, että massu pikkasen alkoi näkyä joskus 20 viikon tienossa/jälkeen.
Jaahas, mitähän tänään tekis. Tavaraa pitäis vielä laittaa paikoilleen ja pihallekin voisi mennä, kun tällä hetkellä ei sada. Olen varmaan pervo, mutta rakastan haravointia. Meillä on isoja vaahteroita ja tammia pihassa ja kyttäilen tässä, että ne pudottaisivat lehtensä. Ajattelin kokeilla pelargoioitten talvisäilytystä ja sen voisinkin hoitaa tänään. Mukavaa ja rentouttavaa loppuviikkoa kaikille! Ja tervetuloa Minea mukaan jutusteluun!
Täällä mä vaan koneella notkun, vaikka kämppä on kuin kaatopaikka ja odottaa että joku viitsis ja jaksais tehdä asialle jotain.
Olotila ei ole mikään loistava mutta ei se makaamallakaan parane se on nyt nähty,joten on ihan pakko ryhdistäytyä ja alkaa siivoamaan.
SENNIINA me pidetään 24h vrk.ssä peukut ja varpaat pystyssä että inssi tuottais toivotun tuloksen.
VM69.lle pikaista paranemista ja älä murehdi turhia, tämä raskaus sujuu hyvin loppuun asti, eikä niillä edellisen raskauden sairastumisilla ollut mitään tekemistä sen km.n kanssa. Niin oli vain tarkoitettu tapahtumaan.
SONJAEMMA raskauteen kuuluu oleellisesti tunteiden vuoristorata, hormoonit kun valtaavat kehomme niin emme itse asialle juurikaan mitään mahda vaikka kuinka järjellä yritämme ajatella...
Minäkin olen miehen mielestä seuraavat 9 kk tosi hankala....
( ilkeästi ajatellen olen ihan tyytyväinen että jotain voi laittaa raskauden ja hormonien piikkiin ... ; ) ).
LEVINIA moi moi maltan tuskin odottaa ens tiistaita ja sun uutisia...tule heti kertoo missä mennään ; )
EMMI69 kaikki varmaan on loistavasti vauvelilla ja ole vaan ihan tyytyväinen ettei painoa tule lisää,, ne kilot on helppo saada mutta pirun vaikea niistä on sitten aikanaan eroon päästä nm kokemusta löytyy...
No niin nyt on pakko tarttua imuriin ja moppiin mutta palailen myöhemmin takas...
Isotikru
Täällä ollaan hiukan nuhaisia ja aivan armottoman väsyneitä, mulla on tulleet jnkinlaisen uniongelmat taas muutamana yönä takaisin. Valvon useamman tunnin öisin :( ja päivät on sitten sumu-kävelyä.
Ajattelin vain tulla ilmoittamaan, että kyllä siellä ultrassa näkyi ihan oikean kokoinen ihmisenalku, jolla sydän löi.
Anteeksi, kun en kommentoi, mutta mun muisti on näinä nukkumattomuusaikoina ihan tyhjä.
Ihana syksyinen ilma ulkona, mä kanssa odottelen että vaahteranlehdet putois ja pääsis haravoimaan! Eli löytyy toinenkin " kummallinen" ihminen...
ISOTIKRU hienoa, että hcg noussut.
SENNIINA sun hauska tyyli kirjoittaa jatkuu. Aina sivuille tullessa oikein odottaa, et olisit käynyt ja kirjoittanut. Huonommankin päivän tuntuu korjaavan.
HYRYSYSSY tervetuloa munkin puolesta. En niin kauhean useasti kirjoittele, mutta lukemassa käyn melkein joka päivä. Kirjoittaminen tuntuu olevan vähän mielialasta kiinni, ainakin mulla.
TETI ihan kuulla, että kaikki hyvin. Voi kun itsekin pääsisi joskus näkemään ultrassa oman pienen nyytin.
VM69 flunssaa on kuulemma liikkeellä, eli älä turhaan murehdi, tai yritä ainakin.
LEVINIA missä päin maailmaa asuitkaan?
PINKERTON onnittelut sullekin ultran tuloksista, varmasti ihana tunne!
Itsellä ei mitään uutta. Ovista edelleen odotellaan eli pitkä kierto taas tulossa tai sitten se jäi kokonaan tässä kuussa väliin. Oikeastaan laskurin mukaan se pitäisikin olla vasta huomenna, mutta meillä on mennyt jo jonkin aikaa jp meininki ja varmaan arvaatte mitkä alkaa olla molempien fiilikset! Ei paljon enää naurata, alkaa käydä työstä!!
Jotenkin vaan tuntuu, et ei haluais aloittaa turhaan lugen " syömistä" eli maksimoidaan kaikki mahdollisuudet.
Kyllä tää uuden elämän alkuun laittaminen on aika haastavaa....
Hauskaa viikonloppua kaikille kultaisille!!!
anteeksi nyt, että tällaista kyselen, mutta nikkisi on tuolla plussanneitten kohdalla meidän esittelylistassa ja musta ihan tuntuu, että minä olen sen sinne jossakin listan ylläpitovaiheessa laittanut. Onko nimesi sinne lirvahtanut epähuomiossa vai onko jotakin ikävää tapahtunut matkan varrella?
Joo, olen itsekin sen siellä huomannut ja jossain vaiheessa pyysin korjaamaan kun ehtii.
Eli sain kolmannen keskenmenon kesäkuussa, tehtiin lääkkeellinen. Menin yksityiselle ultraan ( vko 8+ ), kun oli sellainen tunne et halusin jotain varmistusta eikä siellä ollut kuin tyhjä sikiöpussi, joten näin kävi.
Siksi olenkin ollut jonkun aikaa täältä poissa, mutta nyt taas mieli ok ja uusi yritys lähtenyt käyntiin monien kokeiden kautta lugen voimalla.
Eli olisi kyllä ihan kiva jos se sieltä poistettaisiin niin toivottavasti sitten tulisi taas ajankohtaiseksi jossain vaiheessa laittaa takasin.
Olipa nyt taas selvitetty monen mutkan kautta, heh,heh
Kiitos Senniina kun huomasit sen ;)
Soitin hetki sitten sikiöntutkimusyksikköön ja vastaus oli valmiina odottamassa:
Terveen lapsen kromosomit !!! YES- Olivat lähettäneet eilen/tänään en tiedä muisti pätkii kirjeenkin kotiin, on varmasti tänään tullut tai tulee maanantaina. Aivan mielettömän ihana tunne, tekisi mieli huutaa onnesta. Mutta puhelimessa tuli kyllä itku silmään, kun oli muutenkin ystävällinen hoitaja .. Kysyin sukupuolesta, onko se kirjeessä mainittu, sanoi, ettei ole, mutta kertovat jos haluan tietää. Emme tietenkään halua tietää sukupuolta tälläisen odotuksen ja stressin ja surun jälkeen, tyttö tai poika-ei väliä !!!
Nyt rakenneultraa kohti, se on marraskuun 7. päivä-ihanaa saa nähdä sen pienen mussukan taas, ja toivottavasti se kerta menisi hyvin.
Hyvää viikonloppua kultaiset t. emmi rv15+
tsempityksistä!! En tiedä, mistä saisin sitä positiivisuutta matkaan. En käsitä, miten voi olla näin luovuttanut olo jo tässä vaiheessa. Ei minkäänlaista toivonhiventäkään ole taskussa. Osittain tämä fiilis johtunee clomeista. Kevään clomikierroissakin olin välillä aivan loppu. Clomittomat kierrot menivät helpommin.
Simpat ovat kuitenkin nyt käsittelyssä ja kohta puoliin pitää lähteä niitä vastaanottamaan. Mies on töissä pienessä ravintolassa kaverinsa kanssa ja pahin lounaskiire oli alkamassa. Kas kummaa, kun yhtäkkiä akka ilmestyy purkin kanssa paikalle ja mies häviää varttitunniksi vessaan ja akka poistuu lasti tissien välissä paikalta...No, sellasta se on kun ei voi luomulapsia saada. En muuten voi käsittää, että miten lh-testi oli vasta nyt plussaa, kun ne follikkelit oli 22 millisiä jo toissapäivänä. Kai ne nyt on sitten jo jotenkin eltaantuneet tai ylikasvaneet. Pitää kysyä sitten siitä irrotuspiikistä seuraavaan kiertoon.
Huumorista sen verran, että sitä on pakko viljellä välillä. Mustaakin sellaista. Muuten en jaksa. Mukavaa, jos nämä sepustukseni tuovat hymyä muille!
Ihan hirrrmusesti vielä onnitteluja ja halauksia kaikille plussanneille. Taitaa meitä muutama tärpitönkin täällä vielä notkua=)