Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KULTAISET 60-LUKULAISET: Vkolle-40

02.10.2006 |

Huomenta kultaiset kaverit !

Täällä sitä ollaan väsynneenä .. Plaah- Veto täysin poissa. Mitenköhän saisi itseensä hieman tuollaista aamu pirteyttä ja voimaa ? Sellainen tunne että voisi istualleen tai seisaalleen nukahtaa. No kait sekin kuuluu osana tähän tilaan ..

Sain viimeviikolla jo tietää, että se solujen jakautumattomuus ei tarkoita mitään vaarallista, se kuulemma vain on niin, että aina ne solut eivät sikiöillä jakaudu ja joudutaan tekemään uusia kokeita. Eli sen puolesta asia ihan kunnossa, mutta tämä vastausten odottaminen on kauheaa.

Sonjaemmalla ihan kivasti vaivoja, oisko mahdollista, että johtuisi jo raskaudesta ? Ihanaa tällä viikolla saamme tietää onko siellä masussa asukki .. Paljon säteitä sille suunnalle ja toivotaan, että kaikki olisi hyvin ja menisikin hyvin tällä kertaa.

vm69:stä tuli siis kummitäti, miten ristiäiset menivät ? Ristiäiset on mukavia, meilläkin on kahdet edessäpäin. Tässä kuussa on ns. nimenantojuhlat ja marraskuussa on sitten ihan kirkko ristiäiset.

Missäs te toiset olette - Pietu mitä kuuluu ? Toivottavasti vuoto on loppunut tai loppumaan päin ja pääsette asiassa eteenpäin. Voimia sinne sinulle !!!

Nyt aamunaskareisiin ja ip:llä palailen ehkä kirjaamaan lisää ..

t. emmi rv-15+1

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos trattis listan päivityksestä !!!! Ja silläkin suunnalla jännät hetket menossa, voi kun sitä niin toivoisi sitä plussaa teille .. Pannaampa vähän sädetystäkin (***), jos se vaikka auttaisi. Käy kertoilemassa kuulumisia.

Ja meidän tytöt vm69 ja sonjaemma elelee jänniä päiviä, eli huomenna vm:lle uusi testaus ja sonjaemman ensimmäinen, hengessä eleltään mukana !!!

Senniinan uutisia odotellaan ..Lykkyä lääkäri reissulle !!!

Lavenia jännää pian .. On meidän pinosta tullut aikamoinen.

Mitenkäs meidän toiset raskautuneet voivat ??? Pinkertonilla taisi olla sitä huonovointisuutta (?)

Tale-kiitos tästä vatsa kommentista-Mullahan on paino ihan kivasti noussut, mutta se taitaa olla mennyt mm. reisien kohdalle :-? No kyllä mullakin sellainen masun alku on, mutta ei voi sanoa, olenko raskaana vai muuten vain pyöristynyt. Eikös tetillä ollut näillä viikoilla ihan sama juttu ? Ja eilen juttelin äitini kanssa, ja hän kertoi, että kun oli odottanut minua niin raskaus oli alkanut näkyä vasta kuudennen kuukauden tietämillä. Mutta hätähousu kun olen niin ei jaksaisi odottaa .. Mutta jos raskaus etenee normaalisti ja tuloksissakaan ei ihmeitä niin silloin voi joulua pitää sellaisena rajapyykkinä, että sen kun ylittää niin loppusuora häämöttää.

Nyt täytyy keittää pikakahvit ja sitten alkaa valmistautua lähtöön ..Jotenkin kylmän viluinen olo nyt aamulla t. emmi rv-15+2

Vierailija
22/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kaikille kanssajännittäjille!! Maltan odottaa huomiseen, mietin jopa jos vasta torstaina testaisin... Mulla on armoton väsymys, johtuu siitä että olen alkanut heräilemään liian aikaseen.

Trattis: pidän peukkui sullekin!!

Tervetuloa uudelle kuumeilijalle, " kääkälle" . Ei jäänyt nimimerkki kunnolla mieleen, mutta tuo kääkkä jäi...

Pakko yrittää tehdä töitä. Niitä on ihan kamalasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TERVETULOA kultaiseen joukkoon ja kiitoksia pitkästä esittelykirjeestä. Itse jotenkin jätin kakkos-sivun lukemisen väliin ja aloitin heti kolmosesta, joten äsken vasta huomasin, että olitkin jo liittynyt meikäläisiin. Meitä on siis monessa eri junassa olevia täällä 60-lukulaisissa ja parasta on yhteen hiileen puhaltaminen ja muiden tsemppaus. Toivon onnea ja menestystä raskautumisen onnistumiselle ja palataan taas linjoille .. t. emmi

Vierailija
24/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa Hyrysysy joukkoon. Joku tuolla pohdiskeli sitä, että pitäisikö raskautuneiden siirtyä odotus-puolelle. Itseäni ei haittaa se, että odottajat kirjoittelevat tänne. Kyllähän se tuo sellaista toivonhiventä itsellekin, kun saa niitä onnistumiskokemuksia lueskella. Tämän ja parin muun pinon (vilttiketju, clomistit, lapsettomat) onnistumisista jaksan iloita, mutta ne " suunnittelenlasketunajan070707jahupsseosui" -pinot menevät minulta yli. Eikä ollut tarkoitus loukata ketään, ihanaahan se on että onnistuu, kun haluaa. Tuntuuhan se tietysti kurjalta, jos on joka pinossa se viimeinen, mutta jollekinhan se rooli aina osuu. Orpo olo tulisi, jos kaikki odottajat kirjoittelisivatkin muualle.

Pitää vissiin mennä suihkuun. Ajattelin pitkästä aikaa käydä vähän kaupungilla tänään, kun ekat huikeat vuorottelukorvauksetkin ovat tulleet. Täytyy hankkia joku asiallinen kledju sitä huomista istuntoa varten. Tavaroitten purkamistakin riittää vielä ja piha odottaa rapsuttajaa.

Vierailija
25/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsin vihdoin tännekkin kirjoittelemaan...

Olotila on aivan järkky, kerran olen tavannut oksun mutta n 24-h vrk muuten todella paha " öllötysolo" . Tälläistä en ole kertaakaan aiemmin kokenut 3.ssa aikaisemmassa raskaudessa ja viimeinen sentään oli tuplaraskaus...

Pahinta varmaan on että herään yölläkin tähän olotilaan ja tuntuu että saa just sillä hetkellä lähteä pönttöä halailemaan..

Viime yön jälkeen olin niin poikki että päätin jäädä töistä kotiin ainakin täksi päiväksi, tosin mulla on lääkäri puolenpäivänaikaan kun olen potenut tätä pitkittynyttä flunssaakin jo parisen viikkoa..ajattelin samalla kysästä kirjoittaisiko se mulle lähetteen alkuraskauden ultraan mutta voipi olla toive-ajattelua...

Sorry tämä omanapaisuus MUTTA

VM:lle Kyllä se haaamu vahvistuu aamulla ihan oikeaksi plussaksi !!

Sonjaemma kyllä se plussa huomenna testiin pärähtää...plussasäteitä täältä kilokaupalla lähetän pikana...

Trattikselle piinailuun plussasäteitä...

Emmille tsemppiä vastausten odotteluun !!

Senniina toivotaan että ovis osuu oikealle päivälle...

Pietulle pahoittelut km:stä ja jaksuhaleja !

Levinia huhuu ja tuleppas kertomaan mitä kuuluu sitten kun saat selville siellä lekurissa !!

Kaikille uusille teretulemasta minunkin puolestani täällä on ihquja mimmejä palstailemassa..

Mutta nyt menen viemään pikkupiskini pissalle ja sitten sinne lekuriin pitäkää peukkuja että saan lähetteen siihen alkuraskauden ultraan...

Heipat taas !

Isotikru kera tähden tänään 6 rv

Vierailija
26/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muuten hyrysysyistä kertova kirja :)

Emmi kyseli kuulumisia, juu, ei niin hyvä olo. On se nyt parempi ja olen huomannut, että kun vaan pakolla syö ihan kunnolla, niin se auttaa. Ja huomaan, että hillosilmä puurossa ei ole hyvä, parempi on pakastemarjat ja muutenkin, luulen, että sokeri tekee sitä huonovointisuutta. (pullat, munkit, ja tuo hillosilmä ja kaikki sellainen mitä nyt voi kuvitella herkkusuun päivään monasti kuuluvan)

Minä olen päivänä parina pitänyt jo - Emmi huom - äitiysalkkareita. Se johtuu ilmeisesti alkuvaiheen turvotuksesta tai sellaisesta. Joka tapauksessa minulla tavalliset alkkarit ja myös kuminauhahousut tekevät kohtuullisen kipeää vyötärön tienoilla, siksi siis mammapöksyjä :) Mahaa ei sinänsä tietysti vielä näe, mutta kyllä se kroppa (vatsanseutu) jotenkin muuttui melkein heti, juuri tuosta vyötäröjutskasta huomasin. Eihän nyt mitään suuria muutoksia vielä ole, rv on vasta 7+, mutta mahan toiminta on jo hidastunut. Sekin tekee omat jomotuksensa.... Odotan, että saan popsia rautaa, se löysentää mahaa. Ja odotan edelleen ultraa, joka kertoo kaiken olevan hyvin :)

Vierailija
27/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa hyrysysylle!

Ja kas vain, trattiksellahan on myös piina päällä, osallistutko keskiviikon testaukseen vai odotteletko (järkevästi) loppuviikolle?

Minä alan olla kuulkaa ystävät ihan paniikissa. Rinnat on edelleen kipeät mutta enpä osaa muuta sanoa. Tänään yhtäkkiä iski iso pelko huomista testausta kohtaan, jos siis on negaa. Vaikka se ei mikään yllätys olisikaan, kun on tällainen jalat maassa realisti ja kun tuntuu että ne vähäisetkin oireet alkaa olla kadonneet. Tietty nuo normaalit lugeoireet, lievästi kipeät rinnat (välillä taas ne ei tunnu enää niin täyteläisiltä), ihanat ilmavaivat ja satunnaiset vatsanipistukset ja orastava päänsäryn tunne. Mutta esim. sitä kuvotusta ei ole enää tuntunut, paitsi ihan lievä aamulla jos nyt oikein kovasti pinnistellen saatoin kuvitella. Ehkä sitten on vain ollut kiinnittymisyrityksiä. No huomenna sen viimeistään sitten näkee. Pitäisi hakea nyt se testikin apteekista ja sinnitellä huomisaamuun.

Minä olen nyt sorry ihan täynnä omaa napaa ja tätä piinaa, huomenna taas helpottaa (?ehkä?).

Ja minun puolestani kyllä saa raskautuneet palstailla ihan mielellään täällä kuumeilupuolella. Onpahan noita karvaita kokemuksia itselläkin siitä miten odotuspuolelta tippui pois. Mutta 60-lukulaisilla taisi olla aikoinaan oma pino Odotuspuolella, avatkaa nyt ihmeessä uusi. Itse ainakin sen aikaa kun siellä vuosi sitten olin, oli kivempi jutella omanikäisten porukassa kuin heinäkuisissa, jotenkin tuntui että ei edes kukaan noteerannut, ei tainnut kukaan edes kommentoida kun poistuin heinäkuisten joukosta km takia.

Isotikru: saitko se lähetteen?

Vierailija
28/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sonjaemma että muakin jännittää. Meidän molempien puolesta. Mä taidan kyllä sittenkin testata vasta torstaina, koska en mä halua toista haamua. kolmatta testiä en kyllä aio ostaa. Mutta tule sä huomen kertoo hyvät uutiset, niin mä jatkan sit torstaina... Pakko ajatella positiivisesti, eihän tätä piinaa muuten kestä.

Minusta täällä voi hyvin pyöriä niin odottajat kuin kuumeilijatkin. Senniinan kanssa samoilla linjoilla, että niitä kaikkia onnistumiskertomuksia ei kyllä aina jaksa...

Nyt kahville, että pysyisi edes jotenkin hereillä loppupäivän. Vähän huolestuttaa, kun kahvi maistuu... Raskaana se ei ennen ole maistunut.

Päivän jatkoa kaikille!!

Vierailija
29/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sonjaemmalle! ja toki siis muillekin mahdollisille testaajille! katsotaan kauanko tuon vm:n hermot kestää pinnistellä ;)

kyllä munkin puolesta tänne mahtuu jo plussanneetkin, mutta kyllähän odotuspuolellakin olisi syytä olla oma kultainen pino, siellähän voi pyöriä muita, uusia 60-lukulaisia etsimässä sopivaa pinoa!

vanha laho pää taas unohtaa saman tien mitä pitikään vielä laittaa...

hyvää tiistaita ainakin kaikille!

Vierailija
30/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä ultrassa äsken kp11 siis ja vasemmalla puolella kaksi 22 millistä eli koon mukaan irtoomassa tänään/huomenna. Käskettiin tehdä ovistesti ja sen tein. No se on selkeä nega. Huominen päivä on multa " pois käytöstä" , koska on se työnakki. Tänä perjantaina inssiä ei jostain syystä voi tehdä, joku sulku tms. taas. Eli jos ei ovisplussaa torstaiaamuna, niin puhpah pelistä pois tässä kierrossa. Luomuna minä en raskaudu. V:jen kevät ja k:pien takatalvi. Katotaan se torstai nyt kuitenkin ja sit ens kuussa uudestaan. Mitä ihmettä tuollainen voi tarkoittaa, että noin isot follikkelit ja ovistesti selkeä nega? Ei ymmärrä.

Vierailija
31/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatestin jälkeen polille ja sieltä neuvottiin tekemään huomisaamuna uusi testi ja jos se on plussaa, niin torstaina inssi. Jos huominenkin testi on nega, niin torstaina uusi testi ja jos se plussaa, niin samana päivänä inssiin, koska perjantaina sitä ei tehdä. Jos testit vaan näyttää negaa, niin sitten en tässä kierrossa ovuloi. Nyt lähden vaateostoksille. Toivottavasti löydän jotain järkevää. Ilta täytyy viettää työpapereiden ääressä, voi yrrrrjö.

Vierailija
32/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ymmärrä tääkään...

Ja anteeksi, mutta sun viestisi sai mut hillittömään hekotukseen. Juttu sinänsä ei ollut hauskaa, mutta kun en heti keksinyt mitä ne lyhenteet tarkoitti. V..kevät oli heti mielessä kirkkaana, mutta se takatalvi vaati vähän ponnistueluja. Sit yht´äkkii pamahti mieleen se sanonta.

Että on täällä halvat huvit kun tosta vedin päivän parhaimmat naurut. Kenties väsymykselläkin on jotain tekemistä tän kanssa.

Vierailija
33/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksikin hyvää mahista senniinalla, joten satsataan niihin! pitäiskö ottaa käyttöön aamu ja iltatestaukset ettei pääse livahtamaan, vai testaatko jo useamman kerran päivässä. pietuko sitä aikoinaan kertoi, että niin oli saanut näkyviin vaikka muuten olisi livahtanut ohitse.

pietullekin kovasti terkkuja, toivottavasti olosi ok ja mieli paremmalla puolella!

Vierailija
34/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senniina, minähän olen noita ovistestejä kuluttanut tässä ajan mittaan jonkin verran ja ainakin minulla se huippu on tosi lyhyt. Esim. nyt kun luulin/toivoin pääseväni PASsiin (jota ei siis tullutkaan), niin silloin ultrassa näkyi selvä 18 mm rakkula keskiviikkona ja vasta perjantai-iltana testasin ovisplussan, testasin kaksi kertaa päivässä. Ja inssien aikaan vuosi sitten pari kertaa kun menin inssiin, olin saanut ovisplussan kyseisenä aamuna (edellisenä aamuna oli vielä ollut selvästi haaleampi eli nega) ja inssissä olikin rakkula juuri puhjennut. Mulle muuten tehtiin inssi (4 kpl) aina samana päivänä kun ovisplussa tuli.

Minkä merkkisiä testejä sulla on? Mulle ainakaan clearbluet näyttää puhdasta negaa kunnes sitten yhtäkkiä plussan, kun taas aconeilla viiva alkoi vähitellen vahvistumaan.

Vm69, senkin rintamakarkuri! ;) Yksinkö jätät minut huomenna testailemaan? No ei tosiaan, aina varmempi mitä myöhemmin testaa, sen vuoksi en itsekään ole vielä testannut, vaikka tuolla lapsettomien puolella moni jo testailee ko 10 alkaen. Minä olisin haamusta vaan hermostuneempi, ja toisaalta negasta masentuneempi. Parempi mulle testata vaan jämptisti silloin kun lääkäri määrää. Ei tule turhia huolia ja toiveita vaan kirpaisee vain kerran¿Vaikka tuskaa se on tämäkin. Minä nyt oikein kieriskelen omassa piinassa - masokisti.

Vierailija
35/86 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä naurattaa itseäkin välillä nuo purkaukset. Ei sitä jaksa aina muistaa, että eihän näille ajoituksille ja luonnolle mitään voi. Aatelkaa mikä munkki, jos plussa pamahtaa torstaina, kun se ei sais tulla keskiviikkona eikä perjantaina eikä tietenkään viikonloppuna. Olispa lottovoitto. Torstai on siis toivoa täynnä.

Testeistä. Kiitos kommenteista! Sonjaemma, en ole testannut koskaan kahta kertaa päivässä. Vois olla jatkossa viisasta. Nyt on kuitenkin se tilanne, että huominen päivä on jokatapauksessa poissuljettu tuli plussaa tai ei. Mulla on ferttestejä ja aconeita. Molemmat antaa haaleeta viivaa, joka alkaa vahvistua. Ferttestillä olen saanut selkeimmät tulokset ja se on siitä hyvä, kun sen voi tehdä aamupissasta. Täällä inssiläisten lh-tulos pitää soittaa ennen kahdeksaa polille ja aconin takia olis kuppasta nousta aamuviideltä kuselle ja sit seuraavasta vasta testata.

Löysin muuten ihan kivat housut ja paidan huomiseen työkeikkaan. Ainakin näytän hyvältä, jos muuten olenkin ihan puupää siellä=)

Toivottavasti Sonjaemmalta ja Vm69:ltä plussauutisia tulossa!! Jännittää...

Vierailija
36/86 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonjaemma (ja muutkin) en ole petturi... vaan hätähousu. Valvoin koko yön miettien onko viiva vahvistunut. Aamulla ei ollut epäselvää mitä tein ekana vessassa. Ja olihan se viiva ihan selvä, ei niin vahva kuin se toinen, mutta ihan kunnolla näkyi kuitenkin.

Kyllä mulla kädet tärisee vieläkin...

Vierailija
37/86 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm:lle! tosi hienoa! saadaanko sonjaemmakin tähän junaan?

minä jään tänne vilkuttelemaan; selkeä nega ja samalla eka tuhru.

Vierailija
38/86 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA ONNEA MILJOONAKILOA JA TARRASUKKIA, VAAVILIIMAA ENKELITÄ VIERELLESI KULKEMAAN...

Ihania uutisia heti aamusta..saat kesävaavan !!

Palalilen myöhemmin kertomaan omia uutisia nyt pitää lähteä asioille !!

t. Isotikru

Vierailija
39/86 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia heti aamusta, nyt vaan odotetaan ja toivotaan että sonjaemmalla on yhtä hyviä uutisia.

Kyllä on senniinalla jännät paikat, ensin työkeikka ja sitten oviksen osuminen oikeaan päivään. Minulla tosiaan tuo ovis menee ohi tosi nopeaan eli aamulla saattaa olla vielä erivahvuiset viivat mutta illalla on jo tasavahvat ja seuraavana aamuna on taas erivahvuiset. Joskus sitä kyselin lääkäriltä ja sanoi sen olevan ok. Olikos se tätä km ennen kun kesäkuussa ihmettelin kun ovis jäi ikään kuin " päälle" eli näytti pari päivää vahvoja viivoja ja silloin ei tärppi käynyt mutta edellisessä km:ssa minulla meni ovis tosi nopeaan ohi ja huomaamatta olisi jäänyt jos olisi tikuttanut keran päivään. Toivotaan senniina sitä ovista huomiseksi ja jos mahdollista, tikuta kahdesti.

Meitähän oli tällä viikolla muitakin piinailijoita, ainakin trattis. Voi kun saataisiin oikein monta plussaa niin saisi toivoa omastakin onnistumisesta.

Mitä noihin odottajiin tulee niin minusta ainakin on ihana kun olette kertomassa täällä odotusajan kuulumisia ja mahankasvatus tuntemuksia. Ikävä teitä joka tapauksessa tulisi.

Oma napa alkaa pikku hiljaa parantua ja kasailen itseäni pala palalta kokoon. Täytyy tunnustaa että tällä kertaa on moninkerroin vaikeampaa kuin viimeksi. Jotenkin sitä luotti siihen että kun maha kasvaa niin kaikki voisi ollakin hyvin vaikka se takaraivossa kytikin ajatus ettei kaikki ole hyvin. No tiputtelu alkaa olla ohi ja kovasti odotan ensi tiistaita ja apuja uuteen raskauteen. Vaikka uusi raskaus pelottaa jo nyt etukäteen niin kyllä se vain on vielä yritettävä ja toivottava että raskaus saattaisi onnistuakin. Noista hoidoista ja lääkkeistä olen kyllä ihan ulkona. Puhutaan lugeista ja clomeista, ei hajuakaan mitä ne on ja mihin tehoaa mutta jospa ne sitten ajallaan selviää minullekin. Vielä tällainen epämiellyttävä kysymys; oletteko huomanneet iän myötä limaisuuden vähentyneen kierron keskivaiheilla? Itse olen ihan viimeisen vuoden aikana huomannut selvästi että se on vähentynyt ihan minimiin. Voisikohan sillä olla yhteyttä noihin km:hin??

No nyt työn pariin. Mukavaa keskiviikkoa kaikille sateesta huolimatta.

-pietu-

Vierailija
40/86 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten hyppään samaan junaan - otetaan oikein ykkösluokan paikat perille asti!

Eli niin se vaan napsahti plussa testiin tänä aamuna, ja ihan heti. On tässä vähän epätodellinen olo ja en osaa oikein iloitakaan, kun tietää mitä tässä voi vielä sattua.

Kävin aamulla heti verikokeessa ja sen tuloksen sitten saa iltapäivällä.

Aamulla oli taas hieman huono olo, mahassa lievää menkkamaista tunnetta ja ihan lievä päänsärky taas (mutta ne luget aiheuttaa myös päänsärkyä). Illalla oli taas rinnat kipeämmät, nyt aamulla taas ei. Kai sitä nyt sitten on rv 4+0¿ huh!

Ehkä meille vihdoin tulee vauva 4 inseminaation, 3 ivf:n ja yhden km jälkeen (puhumattakaan muusta yrittämisestä ;) ).

Päivä kerrallaan tässä pitää vaan mennä.

Täytyy varmaan tulla vasta illalla takaisin palstailemaan, en varmaan uskalla lukea tiedän viestejä etten ala poraamaan töissä, on vähän mieli herkkänä...