Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimivimmat ovistestit

Vierailija
31.08.2015 |

Eli lyhyesti ja ytimekkäästi: mikä on hyväksi havaittu ovulaatiotesti?

Pidemmällä kaavalla: olemme olleet ilman ehkäisyä 2 vuotta. Emme varsinaisesti yritä raskautua, mutta mahdollinen raskaus olisi erittäin toivottu. En ole kertaakaan jäänyt raskaaksi, ei tuulimunia, keskenmenoja, ei mitään. Olen epäillyt, etten ovuloi ja tänään myös gyne epäili samaa asiaa. Kaikki muu minussa näyttäisi olevan ok, mutta gyne ei määrännyt keltarauhaskuuria tai muutakaan, koska emme yrittämällä yritä lasta.

Ajattelin tehdä itsenäisiä tutkimuksia ja yrittää tikuttaa ovista. Eli mikähän olisi markkinoiden paras merkki ja kuinka luotettavia tuloksia olette saaneet aikaan? Toisin sanoen: oletteko saaneet tikutettua/mitattua oviksen ja siitä sitten raskautuneet?

Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa auttaa! :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mobiililla teksti meni yhteen pötköön :( sori :/

Vierailija
2/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain nettikaupasta tilasin paketin halvimpia tikkutestejä ja ne ainakin toimivat hyvin. Raskaus alkoi ensimmäisestä tikkujen avulla jäljitetystä ovulaatiosta kolmella kertaa.

Vierailija
4/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, toimivatpa hienosti :) itse suhtaudun vähän skeptisesti kaikista halvimpiin testeihin, mutta toisaalta jos aion useammasta kierrosta etsiä ovista, niin kauheasti ei kiinnostaisi maksaa "ylimääräistä" vain jonkin tietyn brändin nimestä.

Vierailija
5/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia? Oletteko huomanneet eron ns. halpistestien ja hyvää nimeä kantavan brändin testien välillä? Eli esimerkiksi apteekin oman testin ja Clear Bluen välillä?

Vierailija
6/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av mammat hoi?

Vierailija
7/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Onko kokemuksia?

Vierailija
8/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia rfsu?

Vierailija
9/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai täällä joku on tikutellut oviksia? Onko löytynyt ja oletteko raskautuneet? Nyt iltaan kohti mua on käynyt harmittamaan enemmän ja enemmän. Olinhan minä ollut melko varma tilanteesta, mutta nyt tuntuu kuin olisi saanut lapsettomuustuomion. Tiedän, että on hölmöä ajatella niin, mutta en voi itselleni mitään.

Vierailija
10/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa auttaa? :( otsikoksi olisi pitänyt laittaa joku "kuulin että av-palsta suljetaan!!" niin johan kävijöitä virtaisi tähänkin aloitukseen :D

Vierailija
11/11 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiltit vastauksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi