Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voij ei :( r ahat ja ruoka loppu

Vierailija
31.08.2015 |

jää kaapissa vain margariinia, vanukkaita, 1 lehtipihvi ja halloumjuustoa :( paha taikoa kolmen lapsen ruuat noista ja aikuistenkin pitäisi syödä :(

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:14"]

Nyt täytyy kyllä hämmäsellä ihmisten trollitutkan olemassaolemattomuutta. AP on harvinaisen selvä trolli, paistaa satojen kilometrien päähän hälykellot soiden ja ihmiset menee silti ja vastaa trollia ruokkien. Hölmöläisiä täynnä tämäkin paikka...

[/quote]

Ja sinä näet tässä vain trollin. Minä näen otollisen ketjun valistaa ihmisiä kotivaran erinomaisuudesta. Vaikka ap olisikin trolli, tätä ketjua saattaa lukea joku rahaton ja ruuaton epätrolli. Ehkä hän löytää vinkkini ja ensi kuussa hänellä ei ehkä olekaan ruoka loppu ja nälkä.

Vierailija
62/65 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:20"]Tänäänhän on sosiaalitoimiston maksupäivä. [/quote] ei meillä :( ap

[/quote]

Eli ette ole toimeentulotukiasiakkaita? Päivä on sama koko maassa.
[/quote]
Ei muuten ole. Täällä on tileillä huomenna, paitsi jos on eri pankki kuin sossulla niin sitten vasta keskiviikkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on provo, vaikka kai tällaisiakin vässyköitä on olemassa.

Itse olen 4,5-vuotiaan tytön yh-äiti. Olen ollut työtön jo pitkään -> yli puoli vuotta ja sitäkin ennen tein niska limassa keikkaduunia kun vakituista ei vaan löytynyt. Olin siis aiemmin onnettomuudessa ja jäin pitkäksi aikaa pois keikkahommista ja kun  olisi ollut aika palata, ei keikkoja olisi lähellekkään tarpeeksi, että elättäisi itsensä saatika lapsen.

Joten. Olen kaiketi köyhä. Elän tuilla.. Mutten koe elämäämme ollenkaan köyhäksi. Vaatii toki suunnittelua, että voi toteuttaa Korkae-saari-retket yms. mutta ei olo ole köyhä. Saan edelleen ostettua siistejä ja hyviä vaatteita lapselleni, aina on Ticket to Heavenin toppahaalari ja Viking gore-tex-kengät+Kuomat paukkupakkasille. Nytkin ostin n. kk sitten alesta lapselle talveksi viikkarit (40e) cittarista ja vk-puku on ostettu netistä käytettynä, mutta uudenveroisena. Lapasia, sukkiksia pipoja yms ostan ihan tavan kaupoista ja silti jää hyvin rahaa terveelliseen ruokaan. Todella harvoin on minkäänlaisia eineksiä meillä.

Äsken tuli postista kahdet Vallilan verhot Hobby Hallista - niihin meni joku yli 200e. Vielä tarvitsee lapselle ostaa vk-kengät tämän kuun rahoista.. Ostin myös valokynän ja meikkivoiteeen.. Mutta huom! Nämä eivät olleet päähänpisto-ostoksia vaan suunniteltu jo noin 3kk sitten. Olin säästänyt vähän ja suunnitellut ruoat yms menot niin, että jonain kuukautena pystyy ostamaan enemmän. Meillä on AINA hedelmiä ja vihanneksia kotona. Hyviä ruokia lapselle - ja onneksi päikyssä saa lounaan ja välipalan..

Vierailija
64/65 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:04"]

voi ei :((( mies onkin syönyt pihvin iltapalaksi... siinä meni sekin :( mitä hittoa tässä tekisi.. ap

[/quote]

Ei sulla kyllä nyt oo muuta vaihtoehtoa kuin alkaa myydä persettä.

Vierailija
65/65 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin pienen pika vipin.. en jaksanut tätä kärvistelyä :( kävin kaupassa, ostin sellaisen pakastevihannes pussin jossa on myös perunat valmiina ja lenkkiä että saa keiton. lapsi ehdotti että ostetaan semmoisia esikypsennettyjä patonkeja kun ovat paljon halvelmpia kuin kaupan paistopisteen leivät, fiksu :) samaa ei voi sanoa äidistä... jotenkin aina sössin raha-asiat enkä osaa olla törsäämättä turhuuksiin :( ap