Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko mieluummin lapsen vai maksatulehduksen?

Vierailija
31.08.2015 |

Jos olisi pakko, kumman vaihtoehdon ottaisit:

A. Tulet raskaaksi ja joudut kantamaan ja synnyttämään lapsen. Hän on biologinen lapsesi.

B. Saat maksatulehduksen eli hepatiitin. Saat hakea siihen apua lääkäristä normaalilla tavalla, mutta kaikki hepatiitin riskit ovat olemassa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No a.

Vierailija
2/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti B. Maksatulehdus on täysin hoidettavissa, eikä se hoidettuna vaikuta negativiisesti elämänlaatuun toisin kuin lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo ientulehdus eli jättäisin maksatulehduksen väliin ja ottaisin hammasharjan ja suklaata.

Vierailija
4/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B. Hepatiitin hoito ei maksa 130 000 euroa.

Vierailija
5/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tällainen on? o.O

Vierailija
6/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti maksatulehduksen.

Kiinnostaa kyllä, missä tuollainen "pakko" voisi tulla vastaan. Monikin mies on aikoinaan ilmaissut haluna ryhtyä lisääntymään kanssani, mutta ei kukaan sentään niin kovasti, että olisi uhkaillut minua penis toisessa ja kirroosiruisku toisessa kädessä.

Vierailija
7/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, minulla on molemmat. Oikeasti.

Vierailija
8/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A <3

Vierailija
9/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:07"]

[/quote]Jackpot.

Vierailija
10/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista vaihtoehdoista ottaisin d eli kuukauden matkan Australiaan, kaikki kulut maksettu.

Vierailija
11/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:07"]

[/quote]Jackpot.
[/quote]

Voi kyllä! Autoimmuunihepatiitti on suht harvinainen sairaus ja kohdallani raskaaksi tuleminen on myös ollut epätodennäköistä. Joten kyllä, jollain omituisella tavalla olen "onnekas".

Vierailija
12/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B. Pärjäisin maksatulehduksen kanssa paremmin kuin äitinä.

Vierailija
13/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan pitänyt laittaa jokin vakavampi sairaus? Hepatiittiin voi toki kuolla mutta niin voi raskauteenkin. AP

Vierailija
14/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:14"]

Olisikohan pitänyt laittaa jokin vakavampi sairaus? Hepatiittiin voi toki kuolla mutta niin voi raskauteenkin. AP

[/quote]

Mikä tarkoitus tässä nyt oikein on? Etsitkö sitä rajaa, jonka kohdalla lapsia haluamaton nainen valitsisi lapsenteon jonkin muun vaihtoehdon sijasta?

Jos minä sairastuisin kuolettavaan tautiin ja minulle kerrottaisiin, että raskaaksi tuleminen parantaisi minut, valitsisin tietysti raskauden (ja adoption sen jälkeen). Parannettavien sairauksien kyseessä ollessa valitsisin sairauden ennemmin kuin raskauden.

Katsotaanpa asiaa toisin päin, porkkanan kautta. Saattaisin suostua hankkimaan lapsen puolesta miljoonasta eurosta, ehkä neljästäsadastatuhannestakin, mutta siitä en kovin paljon laskisi hintaa. Onneksi olen jo niin vanha, että tarjouksia ei taida sadella.

Nro 7

Vierailija
15/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP hyvä, ei se lasten saaminen oikeasti niin kamalaa ole. 

Vierailija
16/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:35"]

[/quote]Häh? Minulla on lapsi. Mietin vain, mikä olisi hyvä mielipiteitä jakava pari tällaiselle kysymykselle. AP

Vierailija
17/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:35"]

[/quote]Ohis, muttä mistä sinä tiedät kuinka kamalaa mikäkin asia kenellekin on? Tässähän sitä just selvitetään onko hepatiitti vai lapsen saaminen kamalampi asia. Aika hyvin näköjään mielipiteet jakaantuvat.

Vierailija
18/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:07"]Ehdottomasti maksatulehduksen.

Kiinnostaa kyllä, missä tuollainen "pakko" voisi tulla vastaan. Monikin mies on aikoinaan ilmaissut haluna ryhtyä lisääntymään kanssani, mutta ei kukaan sentään niin kovasti, että olisi uhkaillut minua penis toisessa ja kirroosiruisku toisessa kädessä.
[/quote]

Hajosin tolle :D minäkään en lapsia halaja. Vaikuttaako maksatulehdus jotenkin ryyppäämiseen? Tykkään juhlia ja käydä baareissa, jos vaikuttaa niin sitten en kyllä kumpaakaan haluaisi.

Vierailija
19/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmat. Lapsi on kivempi.

Vierailija
20/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A:ta tässä on aika kauan jo yritetty ja nyt näyttäis toive toteutuvan, joten sen valitsisin. :) Uskoakseni B ei toisi elämääni mitään lisäarvoa, ainakaan positiivista, joten sen jättäisin väliin. A:ssa varmasti omat haasteensa myös, mutta mielelläni niitä kuitenkin kokeilen.