Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäiset kasvorypyt tulleet jäädäkseen, itseluottamus romahti :(

Vierailija
31.08.2015 |

Olen hoitanut ihoani huolella ja pelännyt toden teolla ryppyjä ja juonteita. Muutama vuosi sitten lopetin kaiken turhan ilmeilyn, kun huomasin miten olen melkein koko ajan naama rutussa, jolloin ns. Sibelius-rypyt näkyivät kulmakarvojen välissä. Sain ne pois hoidolla ja ilmeettömyydellä. Nyt, 32-vuotiaana ne ovat tulleet viimeisen kuukauden aikana eivätkä enää mene pois. Pahimmillaan ovat aamuisin, selvästi nukun huonossa asennossa. Joka tapauksessa ongelma on se, että hyvä ja nuori iho oli yksi ainoita asioita ulkonäössäni joista pidin, itsetunto tuntuu romahtaneen. Itkeä tekisi mieli, mutten voi, juonteethan siitä vain syvenisivät. Miten pääsen asian yli, miten hyväksyn vääjäämättömän rumenemisen, vanhenemisen, kauniin ihon menettämisen? En todellakaan ole muuten pinnallinen ja elämässä on sadoittain suurempiakin huolenaiheita mutta iho oli sellainen asia, josta sain edes hieman olla ylpeä. Mulla ei ole lapsiakaan vielä ja naama on jo rypyssä :(

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:02"]29, täyteaineet yms. eivät ole minulle vaihtoehto. Varmaan toimivat kyllä mutta niiden käyttö vain aiheuttaa suuremmin tätä ryppypelkoa, kun kukaan ei enää vanhene rehellisesti vaan kaikilla (no okei, ei ihan kaikilla) on jotain kauneuskirurgiaa taustalla. Harmittava homma mutta minkäs sille voi.
[/quote] Kannattaa valita taistelunsa huolella. Tämä taistelu on melkolailla hävitty. Botuliini halpenee ja sitä käyttää niin moni joka ei näytä kuminaamalta joten ne jotka vetävät pistoshoidot överiksi eli epätasapainoiset tosi-tv " tähdet " eivät onnistu pelottelemaan ihmisiä koska on niin paljon ihan normaalin näköisiä julkisuuden henkilöitä jotka käyvät hoidoissa ja näyttävät ihan normaaleilta. Kuten esim. Angelina Jolie ja Gwen Stefani

Vierailija
42/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta itsellesi dermaroller ja googlaa mikroneulauksesta. Sillä saat rypyt pois mutta hoito voi kestää kuukausia.n3-4kk hoidon jälkeen näkyy tuloksia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä pelkääville haluan muistuttaa, että enemmän kasvoja vanhentaa niiden valahtaminen/laskeutuminen alaspäin. Siis se että posket roikkuu ja tulee heltat leuan alle. Joillakin on ryppyjä, mutta ei ollenkaan tätä valahtamisongelmaa. Itselläni on sibeliusryppyä lukuunottamatta sileä iho, mutta ihan selvästi kasvojen muoto on muuttunut nuoruudesta. Tyttömäisyys häviää.

Vierailija
44/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:02"]29, täyteaineet yms. eivät ole minulle vaihtoehto. Varmaan toimivat kyllä mutta niiden käyttö vain aiheuttaa suuremmin tätä ryppypelkoa, kun kukaan ei enää vanhene rehellisesti vaan kaikilla (no okei, ei ihan kaikilla) on jotain kauneuskirurgiaa taustalla. Harmittava homma mutta minkäs sille voi.
[/quote] Kannattaa valita taistelunsa huolella. Tämä taistelu on melkolailla hävitty. Botuliini halpenee ja sitä käyttää niin moni joka ei näytä kuminaamalta joten ne jotka vetävät pistoshoidot överiksi eli epätasapainoiset tosi-tv " tähdet " eivät onnistu pelottelemaan ihmisiä koska on niin paljon ihan normaalin näköisiä julkisuuden henkilöitä jotka käyvät hoidoissa ja näyttävät ihan normaaleilta. Kuten esim. Angelina Jolie ja Gwen Stefani
[/quote]

Jipii. Tosi kiva juttu. No ainakin voin hehkuttaa ryppyjen keskeltä olevani luomu. Vaikkei sillä ole enää mitään arvoa kellekään.

Vierailija
45/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 09:06"]Käykö oikeiksi ongelmiksi lähes kahden vuoden pitkäaikaistyöttömyys, josta on seurannut rahattomuus ja pelko velkaantumisesta sekä siitä, ettei koskaan enää saa töitä? Olen yli 40 ja ryppyyntyminen ei todellakaan paranna työllistymismahdollisuuksiani. [/quote] Jos elämässä on suuria ongelmia tästä seurauksena on juuri se ettei ryppyjä enää jaksa tai kykene murehtimaan. Isot murheet elämässä (esim. oma tai läheisen vakava sairaus) asettaa muutoinkin elämänarvot kohdilleen, jolloin ymmärtää miksi rypyistä stressaaminen on turhaa. [/quote] Kyllä minulla on joka päivä suuria murheita, mutta ei se poista pahaa mieltä rypyistä, paremminkin lisää, kun ulkonäkökin menee pilalle kaikkien muiden ongelmien lisäksi.

[/quote]

Sitten kannattaa tosiaan pohtia syvällisemmin omaa arvomaailmaasi.

Vierailija
46/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt kuitenkaan lihota itseäsi, ylipainoiset voivat olla ehkä rypyttömämpiä, mutta näyttävät muista syistä huomattavasti ikäistään vanhemmilta - ja tietenkin myös muutenkaan eivät ehkä ole ilo silmälle. 

Vierailija
47/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä pää hiukkaskiihdyttimeen

http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--3Hl1KfP3--/c_fit,fl_progressive,w_636/18xmt3po0ygd1jpg.jpg

Kuvan mies teki niin ja se puoli kasvoista lopetti vanhenemisen joka sielä kiihdyttimessä kävi

Vierailija
48/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:02"]29, täyteaineet yms. eivät ole minulle vaihtoehto. Varmaan toimivat kyllä mutta niiden käyttö vain aiheuttaa suuremmin tätä ryppypelkoa, kun kukaan ei enää vanhene rehellisesti vaan kaikilla (no okei, ei ihan kaikilla) on jotain kauneuskirurgiaa taustalla. Harmittava homma mutta minkäs sille voi.
[/quote]

Jipii. Tosi kiva juttu. No ainakin voin hehkuttaa ryppyjen keskeltä olevani luomu. Vaikkei sillä ole enää mitään arvoa kellekään.
[/quote] Niin, no ainahan sitä voi kokeilla Botoxia ja jos ei tykkää niin eihän sitä tarvitse uusia. Saat tottua ajatukseen rypistymisestä 4-6kk ilman sitä sun Sibbeäs ja sitten kun se Botox on haihtunut niin se sun luomuisa ryppy tulee takaisin. Ehkä oot siihen mennessä kasvanut henkisesti niin paljoa ettei sun tarvitse uusia sitä. Mun mielestä jos itseä vaivaa oikein pahasti niin aivan hyvin voi armahtaa itsensä Botoxilla ja hyväksyä ettei ole niin kypsä etteikö se häiritsisi. Sibbe on vielä sellainen että se antaa heti myrtsin ilmeen ja vanhentaa eikä muita ryppyjä välttämättä ees tule kun vasta huomattavasti vanhempana. T:29 jonka mielestä on turha kärsiä kun apu on keksitty ja hipit hiljaa

Vierailija
49/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä jollain rypyillä on syvällisyyden kanssa ylipäätään? Mullakin se Sibbe tulee vaikeista murheista ja olen mielestäni syvällinen vaikka se ryppy häiritsi mua. Se häiritsi samoin kuin huonosti istuvat vaatteet, ylikasvanut tukka tai vatsamakkara joka pursuaa ulos housunkauluksesta. Kukaan ei sano että ootpa pinnallinen ja heikkoluonteinen jos laihduttaa pienen vatsamakkaran, käy kampaajalla tai valitsee eri vaatteet kuin missä tunsi olonsa epämukavaksi sovituskopissa. Mutta annas jos hienosäädät silmien välissä olevan huolirypyn joka voi tulla hyvin nuorillekin niin se määrittelee sut ihmisenä täysin. En tajua sitä. Kukaan ei sitä huomaa edes kun sitä Botoxia on laitettu mutta omiin fiiliksiin tulee parempi fiilis. Siihen ryppyyn kerääntyy meikkikin niin ikävästi. t: 29

Vierailija
50/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä minulle kelpaat sanoi piru rokoarpiselle  :) 

Vierailija
51/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:05"]

Mitä tekemistä jollain rypyillä on syvällisyyden kanssa ylipäätään? Mullakin se Sibbe tulee vaikeista murheista ja olen mielestäni syvällinen vaikka se ryppy häiritsi mua. Se häiritsi samoin kuin huonosti istuvat vaatteet, ylikasvanut tukka tai vatsamakkara joka pursuaa ulos housunkauluksesta. Kukaan ei sano että ootpa pinnallinen ja heikkoluonteinen jos laihduttaa pienen vatsamakkaran, käy kampaajalla tai valitsee eri vaatteet kuin missä tunsi olonsa epämukavaksi sovituskopissa. Mutta annas jos hienosäädät silmien välissä olevan huolirypyn joka voi tulla hyvin nuorillekin niin se määrittelee sut ihmisenä täysin. En tajua sitä. Kukaan ei sitä huomaa edes kun sitä Botoxia on laitettu mutta omiin fiiliksiin tulee parempi fiilis. Siihen ryppyyn kerääntyy meikkikin niin ikävästi. t: 29

[/quote]

Minkä ikäisenä otit ekaa kertaa botoxia?

Vierailija
52/52 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 09:06"]Käykö oikeiksi ongelmiksi lähes kahden vuoden pitkäaikaistyöttömyys, josta on seurannut rahattomuus ja pelko velkaantumisesta sekä siitä, ettei koskaan enää saa töitä? Olen yli 40 ja ryppyyntyminen ei todellakaan paranna työllistymismahdollisuuksiani. [/quote] Jos elämässä on suuria ongelmia tästä seurauksena on juuri se ettei ryppyjä enää jaksa tai kykene murehtimaan. Isot murheet elämässä (esim. oma tai läheisen vakava sairaus) asettaa muutoinkin elämänarvot kohdilleen, jolloin ymmärtää miksi rypyistä stressaaminen on turhaa. [/quote] Kyllä minulla on joka päivä suuria murheita, mutta ei se poista pahaa mieltä rypyistä, paremminkin lisää, kun ulkonäkökin menee pilalle kaikkien muiden ongelmien lisäksi.

[/quote]

Sitten kannattaa tosiaan pohtia syvällisemmin omaa arvomaailmaasi.
[/quote]
Samat sanat! Kuka sinä olet kenenkään ongelmia arvottamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän