*~* HAAHUT viikko 40 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]joonatan05[/b] olen 25 v ja mies 27, meillä suloinen poika 1,5 v. Tuulimuna raskaus todettiin siis 11+1 07/06.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]Juuliar74[/b] Olen 32-vuotias yhden 1.5 v vanhan tytön äiti. Asun mieheni ja tyttöni kanssa Etelä-Karjalassa.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05, 12/05 ja 7/06?.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]-nelliina-[/b] minä olen 29 ja mies 34 vuotta. Meillä on koululaiset, tyttö ja poika. Eka ja toivottavasti vikakin keskenmeno 7/2006 viikolla 11+0, kohtu tyhjentyi itsestään, ei ollut muuta kuin nestepussi kohdussa. Kohdun koko kuitenkin vastasi viikkoja. Synnytyssairaala olis TAYS.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Shannon-75[/b] meillä on uusperhe, johon kuuluu mun ja mieheni lisäksi 2 poikaa mun edellisestä liitosta 10/96 ja 3/99 sekä tyttö mieheni edellisestä liitosta 2/99. Meillä on myös yksi yhteinen poika 1/04. km 4/06 ja km+kohdunulkoinen 8/06.
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]vauvaksi[/b] minä+mies 34+38 v yhden lapsen (vm 04) onnelliset vanhemmat. Kakkosta kuumeiltiin 10 kk ja plussa 07/06 >>keskenmeno rv 12+0. Jatkokuumeilu vielä vähän avoin.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 18.5.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
[/quote]
Kommentit (44)
Katri: niin mullakin tuli viime viikolla niitä näppyjä, ei kuitenkaan vielä menkkoja. Älä luovuta!!
Helga: Joo sellainen joukkoplussaus olisi mahtava juttu, ja jos me kaikki neljä plussaisimme, niin varmasti siinä olisi sellainen voimamagneetti, että vedettäisiin muutkin mukaan.
Juuliar: Tervetuloa lomalta kotiin! Ja takaisin palstalle. Sinä taidatkin olla kärsivällisempi kuin minä...
...Anteeksi, rikoin lupaukseni ja testasin jo tänään. Tiedän tiedän, liian ajoissa (kp 27/28), mutta kun tuhruakaan ei ole vielä ilmestynyt. Voi kun saisin jonkun silmäparin tukemaan havaitsemaani haamu-viivaa... Voi vitsi, että osaa ihminen olla hätähousu. Nyt pitää taas tuhlata uuteen testiin. Mun olo vaan on niin huono ja väsynyt ja palelevainen, että tuli sellainen olo " että ihan pakko testata" . Ja kun se testi tuolla kaapissa oli, niin ei vaatinut paljon. Toisaalta, lopetin tupakoinnin joten parin askin hinnalla saan uuden testin... Onx tää sitä kuuluisaa naisen logiikkaa?
Toivottavasti tuo näkemäsi haamu osoittautuu oikeaksi plussaksi!!!! bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd
maria80 rv 24+3
vm69: Voi juku, saitko tosiaan haamun aikaseksi. Varovaiset onnittelut lienevät paikallaan ja toivotaan vielä, että se viivakin vahvistuisi. bdbdbd
Omasta tilanteestani en osaa sanoa juuta taikka jaata. Jotenkin en jaksa olla niin kovin toiveikas, ainakaan vielä. Jos tää kierto menisi kuten viime kierto eli olisi yhtä paljon myöhässä, niin sitten menkkojen pitäis alkaa tän viikon torstaina, joten aikaa on vielä....
Mutta sen pari viikkoa aion kyllä ootella ennenkuin testailen, paitsi jos alkaa tulla oikein selkeitä oireita. Siihen saakka odottelen sinnikkäästi.
Juuliar: Tervetuloa takaisin kotiin! =)
Tää lahopää ehti noiden edellisten kirjoitusten aikana unohtaa... ;)
Harmittaa, etten malttanut keskiviikkon. Mutta silloin uudestaan, jos vielä aihetta on! Toivotaan, että Katrillakin olisi loppuviikosta!
Oli pakko tulla kurkkimaan. Voih kun näyttäisi lupaavalta. Varpaatkin pystyssä toivotaan, että tuo haamu siitä vahvistuisi. Mekin tarvitsemme lisävahvistusta tuonne ex-haahuihin...ja tuo jonkun mainitsema joukkoplussaus ei tosiaan pöllömmältä kuulostaisi ollenkaan.
Koska aiot testata uudelleen?
Ja tsemppiä tuohon tupakkalakkoon...tai toivottavasti tällä kertaa lopulliseen lopetukseen. Muistan miten hankalaa se itellä oli. Mutta mitä sitä ei pikkuisen eteen tekis. =) Ja toisaalta pakko myöntää, että kun se plussa läjähtää ruutuun, niin ihmeen helppoa se on sit kuitenkin ollut tuo lopettaminen. Ite lopetin sillon joskus kun ihan ensimmäinen plussa tuli ja pari retkahdusta sitten noiden keskenmenojen jälkeen oli just jollain etelän reissuilla jne. mutta muuten en enää sen ekan plussan jälkeen ole polttanut kun ihan satunnaisesti ja nyt tän kolmannen ja näköjään vähän pysyvämmän plussan myötä en sitäkään vähää. Eikä tee edes yhtään mieli. Päin vastoin yököttää koko haju. Hyvä niin.
Just eilen kattelin ja harmistelin, että mun, Lizien ja Eka-Vekaran jälkeen ei ole ollut kun kax plussannutta. Koko huhtikuun mahdolliset LA:t jäi välistä ja sielä taitaa nyt Limetti ja Pirpana sitten toukokuun LA:lla mukana ex-haahuissa. Joten toivotaan, että VM:n plussan myötä pää aukeis teille KAIKILLE! =)
titi75 taas visiitillä täällä (rv 16+3 tai 17+3)
Ja mitä mä sanoin!!!!!!
Vm: No niin sä olet kuin oletkin " sinnepäin " kallellaan!!!!
Hitsin pimpulan pompula ja kyllä röökiaskin hinnal saa aina testin ostettua. * Naisen logiikka on paras logiikka*
Voi hitsi... Katria saakin sit jännätä tän viikon kans eikö?? Vai meinaakko sen yli vielä ootella?
Mites se pikkutiikeri? Olikohan sillä nyt sit plussaa vai mitä?
Ja Juuliar...? Mites lähellä sulla oli testaus, tällä viikolla?
vm: peuk peuk ja jännää odotusta keskiviikkoon, silloin uusi testi kehiin eikö vain!
itselläni oli niin kiire viime viikko, että en ehtinyt kun teidän juttuja pikaisesti lukemaan. Nyt vähän rauhallisempaa. Ja ihanaa täti tuli tänään. Ei kestänyt ' kierto' kuin 33 päivää eli reilu neljä viikkoa km:stä tuli täti. Nyt on sitten virallisesti yksi välikierto pidetty (vaikka hullu kun olen; salaa toivoin että jos olisikin uusi tärppi jo tullut...). Nyt siis alkaa uusi yrityskausi; katsotaampa montako kiertoa nyt menee...:)
vauvaksi
Helga: En kyllä vielä tällä viikolla aio testata eli odotella saatte edelleen. ;) Ajattelin, että josko sitä testais viikon päästä viikonloppuna, mikäli menkkoja ei vielä silloin näy. Ei sitä ihan heti viitsi testailla, jos on vähän myöhässä, kun mullakin nää kierrot hieman heittelee.
Titi: Ihanasti on sullekin vain noita viikkoja jo kertynyt. Kaikkea hyvää jatkoon! =)
ON: Eipä tässä muuta uutta ole kuin että nyt näyttäis tota valkkariakin vuotelevan. Luulin jo, että menkathan ne siellä, mutta toisin on ainakin vielä toistaiseksi.
vm69 varovaiset onnittelut täältäkin! Voi hitsin hitsi kun haamu nyt vahvistuis pysyväksi plussaksi! bd bd bd bd bd Paljon paljon vauvaliimaa ja suojelusenkeleitä pikkuiselle matkaan!
Vähänkö täälä on jännät paikat monella! Eiköhän kuoleteta koko haahupino sukupuuttoon!? Harmi kun taitaa kuitenkin aina uusia keskenmenoja tulla, että vaikea taitaa olla se tehtävä..
Mä ainakin ymmärsin niin, että pikkutiikeri oli plussannut, vai ymmärsinkö pikkutiikeri väärin?
Juuliar: tervetuloa kotiSuomeen! Plussapeukutuksia sulle kans! bd bd bd +++++++++++++++++++++++++++++
Vauvaksi onnea yrityksen alkamiseen! Toivottavasti mahdollisimman nopeasti tärppäis! bd bd bd
On: kp oisko 14/~26 ja luulisin, että tänään?? on ovis ollu.. Toissa iltanahan ovistestiin plussapärähti, joten kaiken järjen mukaan ovis olis sit pitänyt tapahtua eilen ilta-tänä aamuna, kait.. Täytyypä nyt seurailla lämpöjä, että kohoaako..
tauko taas ollut..ei oo oikeen ollut mitään kerrottavaa ja syysväsymystä ilmassa ollut urakalla oikeen..
tänään kp 22/28(31) ja ena vloppuna lakujen mukaan olis tädin vierailun aika..toivottavasti ei tuu...
plussatuulia kaikille ja olikohan se vm69 joka oli saanut haamun...kyllä se plussaksi muuttuu :)
nyt katselen vähän telkkaa ja meen sit nukkumaan
adette
Kiitos teille kaikille kannustuksesta. Olo on niin väsynyt kuin ihmisellä voi olla, kahtena aamuna olen herännyt pari tuntia liian aikaseen saamatta enää unta. Nää päivät on rankkoja.
Joo, huomenna uusinta testi. Vai mitä mieltä olette, kannattaisko odottaa torstaihin tai perjantaihin. Jos viivat on tullakseen, niin olisivat sitten tummempia. Tänään kp 28/28.
Mä en nyt jaksa muuta. Ja töitäkin ihan liikaa.
vm: Jos hermoja on odotella niin varmempi tulos tulee sit kun on myöhässä enemmän. Mulla tuli viimeks plussa vasta kun menkat oli viikon myöhässä. Testasin myös päivän sen jälkeen kun menkkojen olis pitäny alkaa ja yksi viiva tuli vain testiin. Mut olosta tiesin et oon raskaana, se etova olo kahviin, joka siemauksella melkein oksensin.
Työhön lähtö edessä ja vähän evästä mukaan. Moikka kaikille!
Adette: Jos jaksat/kiinnostaa niin käyppä lukaisemassa viime viikon pinoa muistaakseni sivulta7 lähtien, siellä on ohjeet liittymisestä googlen haahu palstaan.
Tsemppiä ensi viikon piinailulle!
VM: Josko tehtäisi kimppatestit perjantaina? Meen sillon sopivasti pätkä iltaan niin , kerkeisin aamulla sählätä sit niitten Aconin liuskojen kanssa¿
Vai meinaakko pystyä oottaan sinne asti? Jos mä oisin sää niin mä olisin varmaan joka toinen päivä jo pissannu tikkuun, kun eiks sitä niin sanota, et joka toinen päivä se hormonin määrä tuplaantuu¿ * Mulla on vaan testausvimma..*
Nelliina: Mä en muistanutkaan, et sullakaan ei meinannu näkyä plussa heti. Kuinka kauan sulla kesti sit sen saaminen konkreettiseksi? Mulla meni n.2vk ennen kuin neuvolan testiin vihdoin ja viimein plussa pärähti¿ Ja samoten jotenkin vaan tiesin epäillä, et taidan kuitenkin olla raskaana.
Mä vihaan jääkiekkoo¿ ja mies on nyt huutanu ja hyppiny sohvalla kun paraskin marakatti viimeiset pari tuntia. Uuhhh.. Ei oo helppoo olla vaimoke, joka vihaa miehensä lempilajia. Tosin onneks nukuin suurimman osan pelistä, piti ottaa ne kuuluisat päikkärit taas kerran!
Voi lehmä sentään, piti tänään mennä koko perheen voimin lenkkeilemään, mut siellä sataa vettä.. ja miten voi lekkeillä koiran kanssa, joka vihaa sadetta ja kuvittelee olevansa sokerista tehty, eikä suostu ulos millään mikäli vettä sataa. Eikä kyllä pelkän liikunnan vuoks kiinnosta mennä itteäkään sinne sateeseen kastumaan.
Jeps, joskos keittelis vähä kaakaota?
Oon muuten tänään aivastellu ihan sikana, enkä tajua mistä se johtuu? Tietty tuun uudestaan kipeeks sit¿ Voi venäjä, sit loppuu kyl huumorintaju ihan just.
Mites muilla, ootteko joutunu flunssa aallon kouriin kaikki?
Onneksi ehdin jo täälläkin mainita, etten sitten ennen viikonloppua testaile. Toisin kävi. Tänään töistä tullessa päätin käyttää sen ainoan testin, joka mulla vielä oli kaapissa. Testi näytti niin selkeätä negaa, ettei siihen olisi kukaan voinut mitään haamuviivaa saada aikaiseksi. Nyt voi vain toivoa, että olisi käynyt samoin kuin esikoista odottaessa, että ehdin tehdä parikin negatestiä ennen kuin menkkojen ollessa reilu viikko myöhässä, testi näytti plussaa...
Korkkasin negan innoittamana ainoan siideripullon, mikä mulla oli jääkaapissa. Olen tässä jo ehtinyt hieman varautua alkoholittomaan kauteen, joten juomat on hieman vähissä. Ehkä hyvä niin, sillä huomenna on kuitenkin työpäivä.
Helga76: Minäkin voisin liittyä kimppatestailijoihin ensi perjantaina, jos hermot kestää sinne asti... Eikös Katrikin voisi liittyä mukaan? Viikonloppuhan periaatteessa alkaa jo perjantaina.
ON: Ei mitään raskausoireita. Olen varmaan saamassa vuosisadan flussan, kun koko ajan on kylmä ja kurkkukin on hieman kipeä. Kp 29/28-30 ja ensimmäinen testi tehty.
Huh, mikä olo. =( Mies keitteli vähän aikaa sitten kahvia ja sen haju alkoi yököttämään. No, ajattelin siinä sitten että mahtaakohan tuo maistuakaan, kun kerran jo haju yökötti. Sitten kun alettiin juomaan, niin eipä se tosiaan maistunu. Yökötti sekin. Samoin sen kanssa syöty omenapalapiirakka ja vaniljajätski, niin puolet siitä meni miehelle, kun aloin voimaan siitäkin pahoin.
Lisäks on vähän vatsakin löysällä. Äsken tuli oikein kiire vessaan. Siinä sitten istuessani tuli yhtäkkiä sellanen viiltävä tai repäsevä kipu alavatsalla oikealla puolen. Meni sitten samantein ohi.
Juuliar: Pahoittelut negatestistä. Toivottavasti muuttuisi vielä plussaksi. bdbdbd
En kyllä mainitsemaasi joukkotestailuun vielä osallistu. Katson tän viikon vielä liian varhaiseksi, kun mietin omaa historiikkiani testien suhteen. Vasta viikon päästä viikonloppuna sitten....
Nyt sulkemaan konetta, joten öitä, jos joku vielä tänne tulee tänään.
Helga: Siis muistaakseni testasin sinä päivänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa tai sit seuraavana. Ei näyttänyt edes haamua. Seuraavan kerran testasin viikon päästä, nyt tuli mieleen et testasinhan mä siinä välissä jollain liuskatestillä sellaisen haamun. Ja tosiaan selkeän plussan sit viikon päästä kun menkkojen piti tulla. Mut mulla on ollut etominen aina merkki raskaudesta tai siis ne kolme kertaa. Niin on ollu helppo aavistaa olevansa raskaana, koska se olo alkaa jopa ennen kun plussa tulee testiin.
Ei kestäneet hermot minullakaan. Yö meni valvoessa ja miettiessä. Aamulla testasin, ja kyllähän se viiva oli vahvistunut ja ihan selvästi nähtävissä.
Muut sitten joukkotestukseen perjantaina (jos hermot kestää ...) ja paljon plussia kehiin. Peukuttelen kaikille!!!
vm69: Hienoa, että viiva oli vahvistunut. Nyt varmaan uskaltaa jo onnitella, joten paljon onnea plussasta ja toivotaan tästä sitä kestävää! =)
ON: Edelleen yököttävä olo. Tuntuu siltä, että tekis mieli jotain kylmää ja raikasta, mutta ei oo sellasta mikä vaikuttais siltä, että maistuis. Väsyttää rankasti ja varmaan meen jossain vaiheessa takaisin nukkumaan.
Taas on uusi viikko alkanut ja sitä myötä meillä myös arki. Miehellä loppui loma ja tänään on eka työpäivä. Eilen oli hieman harmissaan kun pitää lähteä, mutta ihme kyllä tänään ei ollut mitään harmistumista havaittavissa. No, kiva näin. =)
Menkkoja ei vieläkään, mutta muutamia näppyjä on ilmaantunut kasvoihin yön aikana, joten mitä luultavimmin ovat jossain vaiheessa alkamassa. Tosin normaalia turvonneisuutta ei ole vielä esiintyny.
Mukavaa viikonalkua kaikille!