Auttakaa tulkitsemaan miestä
Kirjoittelin muutaman viestin nettimiehen kanssa.Hän vastasi heti oikealla nimellään.Soittelimme pian ja viestittelimme.Näimme viikon jälkeen pikaisesti yleisellä paikalla.Hän sanoi,että oli tosi kiva nähdä ja että olin kauniimpi luonnossa.Mietimme seuraavaa tapaamista,mutta aikataulut ovat haastavat.Viikonloppuna en viestitellyt,koska tiesin hänen olevan sukuloimassa,enkä halunnut häiritä.Vastasi kertomalla ikävöivänsä viestejäni.
Minusta tämä on tuntunut harvinaisen lupaavalta.Mies kuitenkin on aktiivisena nettitreffeillä joka päivä.Kumpi kertoo kiinnostuksesta tai sen puutteesta enemmän:sopivan innokas käytös vai aktiivisuus netissä(löytää parempaa/muuta).
Kiitos asiallisista mielipiteistä.Hassulta tuntuu kyllä kysellä tällaista.
Kommentit (6)
Mies pitää ns. takaovea auki. Ette ole vielä kunnolla tutustuneet ja pitää myös mahdollisuutta muille avoinna. En miettisi asiaa sen suuremmin vaan antaisin asioiden mennä omalla painollaan,aika näyttää.
Kauniimpi livenä? Tapasitte pikaisesti, ei ehdi tavata uudestaan. Roikkuu treffeillä. Kaipaa viestejä eli varmistelee. Etsii parempaa, tapaa muita kuitenkin. En laskisi mitään tuon miehen varaan vaan etsisin itsekin muuta.
Onneksi sinä AP et roiku siellä sivustolla. Ainoastaan stalkkaat päivittäin onko mies käynyt. Siinä taitaa pata soimata kattilaa
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 06:39"]En tiedä, miehet on outoja :)
[/quote]
Täsmälleen näin.
t. Mies
Onhan se vähän noinkin,tosin läsnäolon näkee olematta kirjautuneena itse. Minulle kaikki ovat aina yhdentekeviä,mutta nyt tuntuu erilaiselta,en tosin edes osaa eritellä miksi.Ehkä tämä on opetus minulle siitä,kun itse olen ollut niin kranttu ja moni on jäänyt pommittelemaan.
En tiedä, miehet on outoja :)