Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan olit seurustellut, ennen kuin tapasit kumppanisi perheenjäseniä?

Vierailija
20.03.2022 |

Onko kohtuutonta odottaa, että neljän kuukauden jälkeen esiteltäisiin jo perheelle? Olemme ihan aikuisia ja seurustelemme vakavasti.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdeksan vuotta, yhteinen lapsi ja en ole tavannut yhtään puolisoni perheenjäsentä.

Toi kuulostaa jo siltä että sun miehellä on 2 vaimoa o___O toinen on saanut tavata perheen ja sä et

”Saanut” tavata perheen? Eivät kaikki kaipaa tai halua olla tekemisissä puolisonsa perheen kanssa, sillä kaikki sukujuhlat ja sunnuntaipäivälliset ovat yleensä vaan ahdistavaa pönötystä.

Mulla seurustelu kumppanit olisivat kyllä loukkaantuneet jos en olisi halunnut tavata heidän perhettään ja jos en olisi näyttänyt heitä minun perheelle ekojen kuukausien aikana. Ja olen seurustellut monta kertaa ja kaikki ovat halunneet että ekojen kuukausien aikana molemmat tapaavat toistensa perheet. Niin tuollainen kuulostaa tosi kummalliselta minulle, mutta kaipa jokainen tavallaan.

Oikeastiko loukkaantuisit, jos en veisi sinua tapaamaan väkivaltaista alkoholisti-isääni, jota en itsekään ole tavannut vuosikausiin?

En loukkaantuisi, tosin pitäisin redflaginä ja luultavasti lopettaisin henkilön tapailun koska kokisin että henkilö ei pidä minua vakavana kumppanina..

Mitä hittoa sekoilet? Sekö sinusta määrittelee suhteen vakavuuden, että on käyty jokainen perheenjäsen tapaamassa riippumatta siitä, millaiset välit niihin on ja onko se edes turvallista? Kuulostaa vähintäänkin sairaalta. 

Ehkä jos henkilöllä ei ole yhtäkään tervejärkistä sukulaista ketä voisi esitellä, tuskin hänkään on kovin tervejärkinen. Joten silloinkin se on minulle redflag

Oletpa typerä. Etten sanoisi jopa ennakkoluuloinen k'sipää. 

t. eri 

Siis en halua joutua epäterveisiin parisuhteisiin, siksi katson redflagejä tarkkaan. Ja minulle yksi redflag on että ei tapaa mahdollisen kumppanin perhettä.

Pöljä olet. Suhteesta voi tulla epäterve, vaikka tapaisit koko suvun heti ensitreffeillä. Ei se kerro mitään ihmiset parisuhdetaidoista, millainen suku hänellä on. 

Vierailija
62/65 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pari vuotta. Syy oli se, että me asuimme etelässä ja mieheni vanhemmat pohjoisessa. Mies oli silloin työttömänä ja hän kävi lapsuudenkodissaan, oli siellä kerralla parikin viikkoa. Minä olin juuri saanut uuden työpaikan, kun muutettiin yhteen. Ei minulla mitään lomia ollut. Sitten kun mieheni pääsi myös töihin, meillä ei taaskaan ollut yhteistä lomaa. Pohjoiseen lähdettiin sitten kun molemmilla oli samaan aikaan lomaa. Se oli jännä, että he eivät voineet tulla Etelä-Suomeen. Minä vähän luulen, että eivät ole Oulua etelämpänä käyneet montakaan kertaa elämässään, siis Suomessa. Kyllä he etelän lomilla käyvät, lennot pohjoisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdeksan vuotta, yhteinen lapsi ja en ole tavannut yhtään puolisoni perheenjäsentä.

Toi kuulostaa jo siltä että sun miehellä on 2 vaimoa o___O toinen on saanut tavata perheen ja sä et

”Saanut” tavata perheen? Eivät kaikki kaipaa tai halua olla tekemisissä puolisonsa perheen kanssa, sillä kaikki sukujuhlat ja sunnuntaipäivälliset ovat yleensä vaan ahdistavaa pönötystä.

Mulla seurustelu kumppanit olisivat kyllä loukkaantuneet jos en olisi halunnut tavata heidän perhettään ja jos en olisi näyttänyt heitä minun perheelle ekojen kuukausien aikana. Ja olen seurustellut monta kertaa ja kaikki ovat halunneet että ekojen kuukausien aikana molemmat tapaavat toistensa perheet. Niin tuollainen kuulostaa tosi kummalliselta minulle, mutta kaipa jokainen tavallaan.

Oikeastiko loukkaantuisit, jos en veisi sinua tapaamaan väkivaltaista alkoholisti-isääni, jota en itsekään ole tavannut vuosikausiin?

En loukkaantuisi, tosin pitäisin redflaginä ja luultavasti lopettaisin henkilön tapailun koska kokisin että henkilö ei pidä minua vakavana kumppanina..

Mitä hittoa sekoilet? Sekö sinusta määrittelee suhteen vakavuuden, että on käyty jokainen perheenjäsen tapaamassa riippumatta siitä, millaiset välit niihin on ja onko se edes turvallista? Kuulostaa vähintäänkin sairaalta. 

Ehkä jos henkilöllä ei ole yhtäkään tervejärkistä sukulaista ketä voisi esitellä, tuskin hänkään on kovin tervejärkinen. Joten silloinkin se on minulle redflag

t. eri 

Siis en halua joutua epäterveisiin parisuhteisiin, siksi katson redflagejä tarkkaan. Ja minulle yksi redflag on että ei tapaa mahdollisen kumppanin perhettä.

Mitenkäs kun minä en ole koskaan edes tavannut isääni? Onko sekin "redfag"? Jos kyllä, mitä se mielestäsi kertoo parisuhdetaidoistani? 

Vierailija
64/65 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri 

Mitenkäs kun minä en ole koskaan edes tavannut isääni? Onko sekin "redfag"? Jos kyllä, mitä se mielestäsi kertoo parisuhdetaidoistani? 

Ei, en missään vaiheessa sanonut että minun on pakko tavata joku kumppanin ydinperhe missä on isä, äiti ja kaksi lasta. Sellaiset ovat aika harvinaisia nykyaikana muutenkin. Lähinnä se minkä kumppani itse kokeekaan perheekseen on hyvä tavata. Jos ihminen kokee että hänellä ei ole ollenkaan mitään perhettä/sukua, niin jos olisin sinkku en näkisi tulevaisuutta sellaisen henkilön kanssa. Koska itselleni ainakin heräisi kysymys, että miten hän pystyisi rakentamaan kanssani onnellisen perheen, jos hänellä ei ole minkäänlaista kokemusta mikä perhe on?

Ja ihmisillä on oikeus valita kumppani millä perusteilla haluaa. Ja tapailun/seurustelun ei kuulu olla mitään hyväntekeväisyyttä, että kaikkien kanssa on pakko seurustella. Seurustelussa käyttää yhteen ihmiseen kuitenkin vuosia, joten hyvä valita tarkkaan.

Vierailija
65/65 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri 

Pöljä olet. Suhteesta voi tulla epäterve, vaikka tapaisit koko suvun heti ensitreffeillä. Ei se kerro mitään ihmiset parisuhdetaidoista, millainen suku hänellä on. 

Kyllähän suvulta oppii kiintymistyylin ja miten kommunikoida ihmisten kanssa :s kyllä itse olen huomannut ainakin ison eron, kun nykyisellä kumppanille on puolet suvusta Karjalasta niinkuin minullakin, toisin kuin aiemmilla exilläni ei ole ollut. Jotenkin nykyisen kanssa meillä on tosi samanlainen tapa kommunikoida ja ajatella, en tiedä onko se vaan sattumaa, vai siitä että meillä on samankaltaiset sukutaustat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä