Antakaa konkreettisia vinkkejä, miten unohtaa ex
Emme ehtineet olla yhdessä kuin 10kk. Ehkä sen takia se olikin niin suuri suru, kun itsellä oli alkuhuumaa vielä roimasti jäljellä. Sitten hän vain ilmoitti, että nyt onkin joku kiinnostavampi tarjolla, kehen on ihastunut ja onkin oikeastaan häntä jo tavannut.
Siihen loppui yhteydenpidot kokonaan, eikä tyyppiä juuri kiinnostelekaan muhun ottaa yhteyttä.
Tiedän, että tyyppi oli todella inhottava noin tehdessään, eikä kannattaisi edes kaivata tuollaista. En silti vaan voi mitään, että kaipaan, mietin, miksi en kelvannut ja millainen on se uusi nainen. Olen itse liki 30, mies vähän päälle.
Ryypiskelin eilen, kahden vuoden tauon jälkeen. Olo on hirveämpi henkisesti ja krapula nostaa tunteet pintaan. Nyt en kyllä ryyppää, pahentaa oloa, ei kiinnosta.
Antakaa konkreettisia vinkkejä, miten itse selvisitte eroistanne? Hommasitko laastarin? Aloititko uuden harrastuksen? Piditkö itsesi kiireisenä? Mitä teit?
Tiedän, että suhteeni oli mitättömän kuuloinen lyhykäisyydessään. Tsempit kaikille, joilla on pidempi liitto takana ja esim lapsia, lemmikkejä, omaisuutta. Sellaiseen omaa tilannettani ei voi verrata, mutta silti olen surullinen.
Kommentit (6)
Tee asioita, joita et parisuhteessa voisi/saisi tehdä. Menet minne lystäät, koska lystäät, tapaat ketä haluat, seksiä jos siltä tuntuu jne.
Aika yksin jo auttaa. Jossain vaiheessa tapaat miehen, joka lopullisesti saa sinut unohtamaan pöljän eksäsi. Halauksia ja tsemppiä! 🙄
Tinderi tulille ja paneskelet mahdollisimman monen kanssa.
Mulle ainakin oli vapauttavaa kun erosin exästästä mennä treffeille ja panna ihmisiä. Kun sai aloittaa ns. uudelta pöydältä, kun exän kanssa oli vaan toistunut kokoajan samat vanhat riidat. En tiedä onko ihmisten paneminen ja treffeille meno tervein reaktio eron jälkeen, mutta musta se tuntui ainakin tosi vapauttavalta. Ja silleen tapasin tämän mun nykyisen, joka on paljon parempi kuin exä oli.
Myös varmaan auttaa että heittää pois/antaa kavereille exältä saamat lahjat. Ja poistaa exän kuvat kaikkialta. Ja tekee asioita, mistä on nauttinut jo ennen kun tunsi koko exää. Ja blokkaa exän kaikkialta
Liian pitkä, ei jaksa lukea. Provoile lyhyempi.