Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te keillä ollut korona….

Vierailija
20.03.2022 |

nyt ihan hiljattain. Kävikö koko perheen läpi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kymmeniä esimerkkejä niistä keill ei rokotteita eikä ollutkuin yhtenä päivänä vähän lämpöä. Ja kymmeniä esimerkkejä 3 rokotetta saaneista jotka pitkään todella sairaana. Siis ihan omasta lähipiiristä..

Sama kokemusta mulla.

Meillä meni myös tosi helpoilla oireilla, mulla yhtenä päivänä vähän lämpöä ja selkäkipuja. Miehellä pari päivää kuumetta ja päänsärkyä. Ei mitään pitempikestoisia oireita. Itse olin taudista seuraavan päivänä yhtä voimissaan kuin ennenkin. Meillä ei rokotuksia. Myös muilla lähipiirin rokottamattomilla ollut lievät oireet.

Kun taas useampi 2-3 rokotusta saanutta ovat sanoneet että tosi raju tauti oli, ja pitkäkestoinen.

En tiedä voiko olla enää sattumaa.

Vierailija
22/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli vain vanhemmilla, meilläkin hyvin lievä. Lapsilla(5) iältään 0-9v ei mitään.

En tiedä sairastiko lapset oireettomana, ei tehty sen kummemmin testejä kun ei mitään oireita ollut. Ei rokotuksia kenelläkään.

Aika typerää alapeukuttaa, jos ei ole rokotuksia, kun myös kolmeen kertaan rokotettu saavat Koronan. Itse tunnen henkilö.koht 3 hlö-, jotka 3 kertaa pitkitetty ja saaneet Koronan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kymmeniä esimerkkejä niistä keill ei rokotteita eikä ollutkuin yhtenä päivänä vähän lämpöä. Ja kymmeniä esimerkkejä 3 rokotetta saaneista jotka pitkään todella sairaana. Siis ihan omasta lähipiiristä..

Sama kokemusta mulla.

Meillä meni myös tosi helpoilla oireilla, mulla yhtenä päivänä vähän lämpöä ja selkäkipuja. Miehellä pari päivää kuumetta ja päänsärkyä. Ei mitään pitempikestoisia oireita. Itse olin taudista seuraavan päivänä yhtä voimissaan kuin ennenkin. Meillä ei rokotuksia. Myös muilla lähipiirin rokottamattomilla ollut lievät oireet.

Kun taas useampi 2-3 rokotusta saanutta ovat sanoneet että tosi raju tauti oli, ja pitkäkestoinen.

En tiedä voiko olla enää sattumaa.

Tauti ei ole riippuvainen rokotuksista. On sattumaa, tai riippuu muista tekijöistä, millaisen taudin saa.

Vierailija
24/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt. Vain yksi kolmesta perheenjäsenestä sairastui, ja sairastuneen taudista on nyt n. kuukauden päivät. Vanhemmat on kahteen kertaan rokotettuja.

Vierailija
25/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarttunut mieheen. Lapsi sairastui ensin, oksenteli ja oli kuumeessa. Parani parissa päivässä. Minulla oli sitkeä kurkkukipu reilun viikon, ei mitään muuta. Lasta ei ollut rokotettu, minulla 3 rokotetta.

Vierailija
26/26 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari rokottamatonta tiedän, joilla ei ole kipuja...  enää ikinä.