Ehdotin tutulle miehelle humalassa seksiä...
Mies on lähemmäs 60v ja eronnut. Itse olen sinkku 25v. Tulin baarista ja olin todella humalassa. Muistan että kysyin häneltä haluaisiko hän harrastaa kanssani seksiä. Hän vastasi "ehkä joskus toisen kerran" ja nauroi. Miten kehtaan enää ikinä liikkua tuolla rapussa?? Alan kulkemaan ikkunan kautta...
Kommentit (27)
Miksi tämä aloitus selkeältä horolta on saanut yläpeukkuja? Aivan älytöntä palstan logiikkka. Nainen on munannut itsensä, häpeä.
Onnea ap miehen tapaamiseen satunnaisesti jatkossa! Se tulee aina ajattelemaan sua kevytkenkäisenä pilluntarjoajana.
Harakirikö ap:n pitäisi tehdä? Kasvot menetetty, ei enää ole tarpeeksi arvokas tähän maailmaan. :D Eiköhän naapuri ole noin 60 vuodessa ehtinyt nähdä ja kuulla monenlaista, turha tuollaisella pienellä mokalla on elämäänsä varjostaa. Tänään krapulamorkkis, huomenna pää pystyyn.
Ainut tapa, jolla voit pelastaa kasvosi, on mennä nyt sen ovelle selvin päin pyytämään samaa. Sitten kun ootte pannu, niin kehtaatte taas kohdata rapussa ym.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 17:58"]
Ainut tapa, jolla voit pelastaa kasvosi, on mennä nyt sen ovelle selvin päin pyytämään samaa. Sitten kun ootte pannu, niin kehtaatte taas kohdata rapussa ym.
[/quote]
:D
Kaikki känniset naiset jotka mullekki tarjonnu seksii, pelottaa et myöhemmi tulee raiskaus syyte, turvallisempaa siis kieltäytyä