Mies laittoi vahingossa kaverille kuuluvan viestin mulle
Mies huomasi virheen heti mutta mua jäi mietityttämään viesti sillä on sanamuodolta sen tyyppinen mitä miehet ei mielestäni toisilleen laita, en halua kertoa tarkempaa sisältöä mutta olikohan naiselle tarkoitettu. Pitäiskö ottaa puheeksi miehen kanssa?
Kommentit (35)
Mitä väliä tällä aloituksella kun et haluu kuitenkaan kertoo?
No nytkö vasta tajuat että miehes on piilohomo
Mulle sattui aamulla aivan kauhee juttu miehen kans, liittyy ehkä pettämiseen. En kerro enempää, mitäköhän teen?
Mun mies oli tänään tosi outo, mutta en voi paljastaa et miten. Pettääköhän se?
Mummu kävi ja sanoi jotain, mitä teen! Ihan kauheaa!
Mun mies lähti äsken.. en voi kertoo minne.
Luotanko intuitioon vai ei on mitä yritin kertoa.
Viestissä oli siis sellainen "Okei :) Nähdään illalla :D Hassu"-rakenne. Miehet yleensä kommunikoivat lyhyesti ja asiallisesti, esim. "ok" "?" tai "ei".
Katsoin aamulla baari-illan jälkeen miehen kalsarit, joissa...en kerro enempää
Miehen puhelin soi ja kun vastasin, hämmästyin todella, kun........tämä liittyy tuntemattomaan naiseen...mutta....
Mies on ollut tosi omituinen ja välttelevä viime pikkujouluista saakka. Oli kaverin luona yötä ja kaveri samaan aikaan Mallorcalla..........tota noin
Sp-tauti! ..........en valota enempää..............miten teillä muilla?
Tänään yhdessä paikassa en voi kertoa mitä ja muualla en voi paljastaa kuka. Olikohan näillä yhteys?? Auttakaa!!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:21"]
Viestissä oli siis sellainen "Okei :) Nähdään illalla :D Hassu"-rakenne. Miehet yleensä kommunikoivat lyhyesti ja asiallisesti, esim. "ok" "?" tai "ei".
[/quote]
Ketä sitten on menossa tapaamaan illalla? Mun mielestä epäilyttävää.
[/quote]Kyllä tuosta on ihan selvästi nähtävissä, että on pillu mielessä.
Harvoin mies laittaa johonkin toisen miehen sepostukseen "Okei :)". Ehkä "Okei :D" (johonkin läppään) tai ilman hymiötä asialliseen juttuun. Ja nähdään illalla ilman hymiötä.
Mieheni laittoi viestin tänään tiedät-kyllä-kenelle. Se-jonka-nimeä-ei-saa-sanoa vastasi viestiin tosi oudosti. Mitä mun pitäis tehdä?
Aika homoa. Kun mies tulee illalla kaveria tapaamasta, niin käys haistamaan sen munaa, että haiseeko se paskalle.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:25"]
[/quote]
Ketä sitten on menossa tapaamaan illalla? Mun mielestä epäilyttävää.
[/quote]
Parasta kaveriaan, ovat olleet lukiosta asti todella läheiset. Ei siis homolla tavalla, vaan ihan ystävällisissä väleissä. Tuntuu että jos onkin valehdellut ja menossa tapaamaan pikkuserkkuaan joka on kaupungissa. Kyseinen nainen on aika huorahtava ja avoimesti jahtaa miestäni, joten olen kieltänyt tapaamasta häntä.
Merkillinen yhteensattuma tämä ajankohta...
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:21"]Viestissä oli siis sellainen "Okei :) Nähdään illalla :D Hassu"-rakenne. Miehet yleensä kommunikoivat lyhyesti ja asiallisesti, esim. "ok" "?" tai "ei".
[/quote]
Oot. Väärässä.
Kysypä suoraan, miksi tälläisiä höpötät.