Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies laittoi vahingossa kaverille kuuluvan viestin mulle

Vierailija
30.08.2015 |

Mies huomasi virheen heti mutta mua jäi mietityttämään viesti sillä on sanamuodolta sen tyyppinen mitä miehet ei mielestäni toisilleen laita, en halua kertoa tarkempaa sisältöä mutta olikohan naiselle tarkoitettu. Pitäiskö ottaa puheeksi miehen kanssa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se viesti ollut vahinko eikä tullut vahingossa sulle. Mies haluaa, että vedät nyt johtopäätökset ihan ite ja keräät sillä aikaa kimpsus ja kampsus kun hän on sitä "kaveria" tapaamassa.

Vierailija
22/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä mieheni ensin... En kerro mitä. Kymmenen minuutin päästä sitten... En kerro mitä. Pettääkö se? Minä en ole opettanut sellaista vaikka hyvältähän se tuntui. Mutta mistä oppinut? Nautinko vaan vai heitänkö sen sian pellolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet illalla varjostuspuuhiin :)

Vierailija
24/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:21"]

Viestissä oli siis sellainen "Okei :) Nähdään illalla :D Hassu"-rakenne. Miehet yleensä kommunikoivat lyhyesti ja asiallisesti, esim. "ok" "?" tai "ei".

[/quote]

Ketä sitten on menossa tapaamaan illalla? Mun mielestä epäilyttävää.

[/quote]

Parasta kaveriaan, ovat olleet lukiosta asti todella läheiset. Ei siis homolla tavalla, vaan ihan ystävällisissä väleissä. Tuntuu että jos onkin valehdellut ja menossa tapaamaan pikkuserkkuaan joka on kaupungissa. Kyseinen nainen on aika huorahtava ja avoimesti jahtaa miestäni, joten olen kieltänyt tapaamasta häntä. 

Merkillinen yhteensattuma tämä ajankohta...

[/quote]Jo vanha sananlasku tiesi: Mitä serkumpi sen herkumpi. Sukurutsa on paras rutsa!

Vierailija
25/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:32"]

Aika homoa. Kun mies tulee illalla kaveria tapaamasta, niin käys haistamaan sen munaa, että haiseeko se paskalle.

[/quote]

Ja tällä kertaa veskipaperitestiin jää jotain ihan muuta..

Vierailija
26/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:36"]Lähdet illalla varjostuspuuhiin :)
[/quote] Mutta älä kerro miten!

Vierailija
27/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:32"]Aika homoa. Kun mies tulee illalla kaveria tapaamasta, niin käys haistamaan sen munaa, että haiseeko se paskalle.
[/quote]

Äläkä usko mitään selityksiä että "pantiin vaan kakkoseen" tjsp. Homo se on.

Vierailija
28/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin sinne miehen kaverin luokse yllätysvierailulle tarkistaakseni, että onko hän oikeasti siellä.

Vierailija
29/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Äläkä sitten missään tapauksessa tule kertomaan tänne miten tässä jutussa lopulta kävi!

Vierailija
30/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy siis panemassa joko serkkuaan tai miestä :D

Vierailija
31/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen yksi vitsi, jossa suomalainen pari muuta, en viitsi kerota ketkä, menivät, en nyt tässä kerro minne, ja sitten tuli yksi, jota en nyt vitsi kertoa ja se teki, en voi kertoa mitä. 

Lähde alivaltiosihteerin salassapito-osaston pikkujoulut. Valitettavasti en voi kertoa mistä sen löytää, mutta netistä ei löydy sitä. 

Vierailija
32/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissä oli siis sellainen "Okei :) Nähdään illalla :D Hassu"-rakenne. Miehet yleensä kommunikoivat lyhyesti ja asiallisesti, esim. "ok" "?" tai "ei".

[/quote]

Vakoile ja mee perässä.

Vierailija
33/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:25"]

[/quote]

Ketä sitten on menossa tapaamaan illalla? Mun mielestä epäilyttävää.

[/quote]

Parasta kaveriaan, ovat olleet lukiosta asti todella läheiset. Ei siis homolla tavalla, vaan ihan ystävällisissä väleissä. Tuntuu että jos onkin valehdellut ja menossa tapaamaan pikkuserkkuaan joka on kaupungissa. Kyseinen nainen on aika huorahtava ja avoimesti jahtaa miestäni, joten olen kieltänyt tapaamasta häntä. 

Merkillinen yhteensattuma tämä ajankohta...

[/quote]Jo vanha sananlasku tiesi: Mitä serkumpi sen herkumpi. Sukurutsa on paras rutsa!

[/quote]

Mut ei ehkä niin vakavaa, koska vaan pikkuserkku.

Vierailija
34/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tallentanut jonkun naisen numeron kaverinsa nimellä. Katopa numero yhteystietoluettelosta ja katso Fonectasta.

Vierailija
35/35 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kumpi teistä on tässä sairaampi:

-sinä, joka olet mustasukkainen miehen naispuolisesta sukulaisesta vai

-miehesi, joka oletettavasti haluaa panna sukulaistaan

Älkää vaan erotko, sovitte toisillenne täydellisesti.