Miksi Muumipeikko unelmoi-muki on niin kallis?
Niin? Oliko sen hankkiminen jotenkin hankalaa vai? Pieni erä varmaan tehtiin mutta saiko niistä tapella silloin? Eihän se ole kuin 10 vuotta vanha?
Kommentit (10)
Siksi, että se on ainut muki, missä muumipeikolla näkyy pyllynreikä.
Juu,sitä mukia on tosiaan tehty vain 5000kpl.
Itse ihmettelen miksi "rillimuki" maksaa niin paljon.Vasta oli myynnissä ja niitä on tehty kymmeniätuhansia..
Miten kallis se sitten on? Mulla on pari.
Muumipeikko unelmoi-mukia on tosiaan - kuten jo mainittu - tehty vain poikkeuksellisen pieni erä. Lisäksi sen pohjassa on erikoisleima. K.o. mukin hinta uutenakin oli huomattavasti kalliimpi kuin ns.'normaalimukien' hinta, muistaakseni jossakin 60e paikkeilla.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:21"]Miten kallis se sitten on? Mulla on pari.
[/quote]
Niin kumpi sulla on?
Unelmoi muki on +1000€ ja rilli +90-100€
Tehtiin 2005kpl ja niitä sai vain yhden per asiakas muistaakseni. Tosin jos meni uudestaan ostamaan niin sai.
Minulta löytyy yksi mutta tuskin luovun.
En tule varmaan koskaan ymmärtämään keräilijöitä.
Siis tonnin kahvikuppi? Eikä siinä ole mitään muuta erikoista, kuin että niitä on vähän? Ei ole itse Tove Jansonin käsinmaalaama tai timantein koristeltu, vaan ihan samanlainen muumimuki kuin muutkin, mutta silti yli tonnin arvoinen?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:21"]Miten kallis se sitten on? Mulla on pari.
[/quote]
Niin kumpi sulla on?
Unelmoi muki on +1000€ ja rilli +90-100€
[/quote]
Mulla on Muumipeikko unelmoi- mukia siis 2 kpl.
Nimenomaan siksi kun valmistuserä oli niin pieni, vain 2005 kpl mikä tarkoittaa sitä ettei mukia todellakaan ole kaikkien sitä haluavien, edes keräilijöidenkään, saatavilla ihan noin vain.