Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kurkku on täynnä ulkonäkö keskeistä suomea

Vierailija
30.08.2015 |

Eikö täällä ihmiset osaa kattoa pintaa syvälle ja sisäisen kauneuden päällä? En vaan voi käsittää. Mä en itse mikään prinsessa oo ja mua ei kukaan komea mies kelpaa itselleen. Ne katsoo vaan aina kauniita naisia kuin ovat niin pinnallisia. Mä itse katson ihmisen sisään. En ulkonäköä mutta tietysti raja silläkin. Eihän ketään nytten rumaa sentään ota kyllä sen toisen ihmisen pitää näyttää omaan katseeseen hyvältä se ei ole pinnallista vain realismiä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut käydä Jenkeissä? Siellä vasta käsittämättömän ulkonäkökeskeisiä ollaankin :D

Vierailija
2/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuuna koskaan mee mihinkään jenkkeihin. Siellä joo vasta pinnallisia on.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kelpuuttaisi sinua, koska et osaa kirjoittaa kunnollista suomea. Se kertoo minulle paljon sisäisestä kauneudestasi.

Vierailija
4/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:47"]

Mä en kuuna koskaan mee mihinkään jenkkeihin. Siellä joo vasta pinnallisia on.ap

[/quote]

Ulkoisesti ruma, kitisijä ja ei pinttyneet mielipiteet. Olet varsinainen helmi.

Vierailija
5/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:44"]

Et ole tainnut käydä Jenkeissä? Siellä vasta käsittämättömän ulkonäkökeskeisiä ollaankin :D

[/quote]

Aika hassua, koska suuri osa amerikkalaisista on ylipainoisia. 

Vierailija
6/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mikään prinsessa, mutta silti haluaisit itsellesi komean miehen? Ja syytät niitä komeita miehiä pinnallisuudesta kun ei rumempi nainen kelpaa :D? Lievää kaksinaamaisuutta havaittavissa kenties...

Vierailija
7/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki haluaa, mutta kukaan ei saa? Kaikki haluavat parempaa mihin oma taso riittää.

Sankaria kaipaaville Bonnie Tyler: 

Itsekin haluan emmän, joten täytyy sitten miettiä missä on valmis joustamaan...

41v m

Vierailija
8/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:47"]Minä en kelpuuttaisi sinua, koska et osaa kirjoittaa kunnollista suomea. Se kertoo minulle paljon sisäisestä kauneudestasi.
[/quote]

Juuri näin. Niin pahaa, ettei edes ymmärrä mitä koirat sanoa

Vierailija
9/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap sitten itse etsit komeaa miestä? Eikö sekin ole aika ulkonäkökeskeistä?

Suomi on mennyt ison askeleen amerikkalaiseen suuntaan. Jos katsotte alle 20 v. nuoria naisia niin he ovat kuin toistensa klooneja. Kaikilla pitää olla tietyllä tavalla laitettu suora tukka, mustat joka kohdasta tiukat trikoiden näköiset farkut, paita housuissa ja ohut neuletakki siinä päällä.

Suomessa ei tarvita muuten samanlaista koulupukua koska kaikki tytöt pukeutuvat jo nyt samalla tavalla....

Vierailija
10/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sä sait sinne kurkkuun sen? onko muuten eu.n hyväksymä kurkku vai käyrä malli?

Vierailija
11/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että suomi ulkonäkökeskeinen... Hah

Vierailija
12/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti kauniit ihmiset ovat yleensä myös sisäisesti kauniita. Vielä nuorena voi olla hyvännäköinen, vaikka olisi ilkeä ihminen, mutta jo kolmekymppisen naamasta alkaa luonnekin näkyä.

Se on sitten toinen asia, jos jonkun mielestä vahvasti laitettu ja muokattu ihminen näyttää kauniilta. Silloin on ihmisellä huono maku, jos kauneus samastetaan treenattuun vartaloon, rusketettuun ihoon, muotivaatteisiin, värjättyyn tukkaan, irtoripsiin jne. Mutta jokainen saa palvoa mitä haluaa.

Vierailija
13/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maha on täynnä riisipiirakoita ja kokista.

Vierailija
14/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:07"]Miksi ap sitten itse etsit komeaa miestä? Eikö sekin ole aika ulkonäkökeskeistä?

Suomi on mennyt ison askeleen amerikkalaiseen suuntaan. Jos katsotte alle 20 v. nuoria naisia niin he ovat kuin toistensa klooneja. Kaikilla pitää olla tietyllä tavalla laitettu suora tukka, mustat joka kohdasta tiukat trikoiden näköiset farkut, paita housuissa ja ohut neuletakki siinä päällä.

Suomessa ei tarvita muuten samanlaista koulupukua koska kaikki tytöt pukeutuvat jo nyt samalla tavalla....
[/quote]

Siis minä en etsi komeaa miestä mutta ei haittaa jos mies on komea. Se ei ole pinnallisra jos haluaa itseeän mielyttävän kumppanin.ap

Vierailija
15/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:11"]Millä sä sait sinne kurkkuun sen? onko muuten eu.n hyväksymä kurkku vai käyrä malli?
[/quote]

Jos et ymmärrä se on sanonta että on kurkkua myöden täynnä eli jos johonkin on kyllästynyt

Vierailija
16/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:47"]Minä en kelpuuttaisi sinua, koska et osaa kirjoittaa kunnollista suomea. Se kertoo minulle paljon sisäisestä kauneudestasi.
[/quote]
Ohis. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Mitäs se sisäinen kauneus taas onkaan, sitä että ei koskaan kirjoita väärin ja laittaa pilkut kohdilleen...

Vierailija
17/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:47"]Minä en kelpuuttaisi sinua, koska et osaa kirjoittaa kunnollista suomea. Se kertoo minulle paljon sisäisestä kauneudestasi.
[/quote]
Ohis. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Mitäs se sisäinen kauneus taas onkaan, sitä että ei koskaan kirjoita väärin ja laittaa pilkut kohdilleen...
[/quote]

Kiitos kauniista sanoista minulla kun on syy tähän miksi kirjoitan niinkuin kirjoitan. Mutta se on minun yksityis asia

Vierailija
18/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:07"]Miksi ap sitten itse etsit komeaa miestä? Eikö sekin ole aika ulkonäkökeskeistä? Suomi on mennyt ison askeleen amerikkalaiseen suuntaan. Jos katsotte alle 20 v. nuoria naisia niin he ovat kuin toistensa klooneja. Kaikilla pitää olla tietyllä tavalla laitettu suora tukka, mustat joka kohdasta tiukat trikoiden näköiset farkut, paita housuissa ja ohut neuletakki siinä päällä. Suomessa ei tarvita muuten samanlaista koulupukua koska kaikki tytöt pukeutuvat jo nyt samalla tavalla.... [/quote] Siis minä en etsi komeaa miestä mutta ei haittaa jos mies on komea. Se ei ole pinnallisra jos haluaa itseeän mielyttävän kumppanin.ap

[/quote]

Miksi sitten muut ei saa haluta itseään miellyttävää kumppania? Sulle on ok haluta miellyttävä kumppani, mutta muilla se on pinnallisuutta. En ymmärrä.

Vierailija
19/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:07"]Miksi ap sitten itse etsit komeaa miestä? Eikö sekin ole aika ulkonäkökeskeistä? Suomi on mennyt ison askeleen amerikkalaiseen suuntaan. Jos katsotte alle 20 v. nuoria naisia niin he ovat kuin toistensa klooneja. Kaikilla pitää olla tietyllä tavalla laitettu suora tukka, mustat joka kohdasta tiukat trikoiden näköiset farkut, paita housuissa ja ohut neuletakki siinä päällä. Suomessa ei tarvita muuten samanlaista koulupukua koska kaikki tytöt pukeutuvat jo nyt samalla tavalla.... [/quote] Siis minä en etsi komeaa miestä mutta ei haittaa jos mies on komea. Se ei ole pinnallisra jos haluaa itseeän mielyttävän kumppanin.ap

[/quote]

Miksi sitten muut ei saa haluta itseään miellyttävää kumppania? Sulle on ok haluta miellyttävä kumppani, mutta muilla se on pinnallisuutta. En ymmärrä.
[/quote]

Koska kauneus on katsojan silmissä

Vierailija
20/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:32"] Miksi sitten muut ei saa haluta itseään miellyttävää kumppania? Sulle on ok haluta miellyttävä kumppani, mutta muilla se on pinnallisuutta. En ymmärrä. [/quote] Koska kauneus on katsojan silmissä

[/quote]

Niin, ja yhä: miksi sinä saat valita omaan silmääsi kauniin kumppanin, mutta mies joka valitsee omaan silmään kauniin kumppanin on pinnallinen? Ei tuossa ole mitään järkeä. Joko olette molemmat pinnallisia kun haluatte omaa silmää miellyttävän kumppanin, tai sitten kumpikaan ei ole ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi