Muita jotka pätkä "paastoilee" laihdutus mielessä?
Itse pidän kaksi tai kolme niukka malleista päivää viikossa,muina päivinä syön järkevää,terveellistä ruokaa,mutta en laske niinä päivinä mitään kaloreita. 1-2x viikossa herkuttelen pienesti.
Kommentit (9)
Kokeilin viikon 16:8- mallia. Ei onnistunut. Söin kaksi kertaa päivässä valtavat mätöt. Vatsa ei toiminut.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 09:42"]Itse pidän kaksi tai kolme niukka malleista päivää viikossa,muina päivinä syön järkevää,terveellistä ruokaa,mutta en laske niinä päivinä mitään kaloreita. 1-2x viikossa herkuttelen pienesti.
[/quote]
Mikä on niukka malleinen?
erittäin huono idea! kun paastoilet olet väsynyt, energiat nollissa tekemään juuri mitään ja kiukuttaa. Sitten kun taas syöt, pidät sitä herkkupäivää niin jos olet laihtunut niin varmasti tulee takaisin. ei siis mitään hyötyä. Ihan perus asioilla laihdut parhaiten, syö, liiku, nuku. juo paljon vettä jotta aineenvaihdunta pysyy liikkeessä.
Tee vaikka kalorilaskuri.fi;ssä itsellesi ruokavalio (maksaa pari euroo että saa käyttää viikon mutta kannattaa maksaa se) sivusto kysyy sinun tiedot ja kertoo sinulle paljonko tarvitset proteiiniä,rasvoja, hiilareita jne päivää kohden. Sivustolta alat sitten valitsemaan ruokaaineita mitä käytät ja samalla näet paljonko niistä saat mitäkin ja koska on päivän saldo täynnä. todella helppoa! tee vaikka -400kcal--500kcal dieetti (riippuu paljonko sitä ylipainoa on) ja sitten lisäilet liikuntaa arkipäiviisi, nukut hyvin ja syöt päivittäin sen mitä ohjelma neuvoo, ei herkkuja. Kun syöt normaalia ruokaa säännöllisesti huomaat pian ettet kaipaa herkkuja ja tuloksia tulee :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 09:42"]Itse pidän kaksi tai kolme niukka malleista päivää viikossa,muina päivinä syön järkevää,terveellistä ruokaa,mutta en laske niinä päivinä mitään kaloreita. 1-2x viikossa herkuttelen pienesti.
[/quote]
Mikä on niukka malleinen?
[/quote]
Se mitä Pätkä syö. Pekka karppaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 09:58"]
Kokeilin viikon 16:8- mallia. Ei onnistunut. Söin kaksi kertaa päivässä valtavat mätöt. Vatsa ei toiminut.
[/quote]
Täytyyhän sitä kuitenkin miettiä, mitä syö.
Olen laihtunut1,5kg per viikko tuolla systeemillä. Olo päätöspäivänä ei ole väsynyt ja muuttunut,oikeastaan aika pirteä ja nälän tunne katoaa puoleen päivään mennessä..ihan hyvin on mennyt,sopii mille. Ap
Mä just harkitsen pätkäpaaston aloittamista, joko 5:2- tai 16:8-mallilla.