Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt R-kioskilla?

Vierailija
20.03.2022 |

Meidän kylän R-kioskilla on ruuhka-aikoina jonoa ovelle asti. Itse olen eläissäni käynyt ärrällä hakemassa vain postipaketteja (ja passin), niin ihmettelenpä vain mitä ne ihmiset käy siellä oikein tekemässä. Monesti jonokin liikkuu yllättävän hitaasti, mutta ei sieltä moni näytä mitään tuotteitakaan ostavan, ymmärrettävää koska vaikuttavat ylihinnoitelluilta.

Jotenka valaise sinä minua, miksi asioit ärrällä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jotain pikapurtavaa, kun vaikka on autoreissussa eikä jaksa kävellä koko kauppaa läpi parin juotavan ja pikkupurtavan takia. Kahvi ja matkakortin lataus myös usein helppoa. Samoin battery tms. pika-piriste ja pullat saattaa olla ostoslistalla, jos on kiireessä. Kiire, se lienee paras selitys R-kioski-käynnille useimmiten.

Vierailija
42/43 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettien hakijat ja palauttajat, postin palveluita käyttävät, uhkapelurit. Niistä koostuu 90 % R:n asiakkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän lähiärrällä on kiihottavan näköinen myyjämuikkeli.

Aika usein tulee käytyä sen takia.

Käyt siis tiirailemassa jotain myyjää, mutta et saa aikaan kysyä häntä kahville tai jotain? Tuskinpa tosin nainen edes lähtisi, koska olet varmaan yksi kamalimmista asiakkaista, jonka takia pitää kutsua vartijatkin lähelle.

Voin kuvitella sinut, valmistaudut monta tuntia ärrälle menoon ja sitten tuijotat naista jostain hyllyjen välistä, yäk.

katsomassa tietenkin vain. eihän nykyään voi naiselle mitään sanoa, kun voi tulla metoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän