Olen yh-isi, kysy jotain!
Eli kysymyksiä satamaan. Kysy mitä vain ja vastaan! :)
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:28"]
Mites lasten äiti? Onko lasten kanssa yhtään?
[/quote]
Aina voimiensa mukaan tapaa lapsia. :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:24"]
Oliko lapsi suunniteltu vai "iloinen yllätys"?
[/quote]
Ensimmäinen oli suunniteltu, mutta molemmat iloisia yllätyksiä omalla tavallaan. Vahinko olisi ruma sana kuvaaman lasta. :)
-ap
[/quote]
Vahinkohan se on jos sitä ei ole suunniteltu.
Voimia. Ei käy kateeksi.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:29"]
Onko pillun saaminen yh:na helppoa vai vaikeaa?
[/quote]
Tämä on samalla vastaus ensimmäiseen kysymykseen. Kai se on yksilöstä eikä tästä statuksesta kiinni. Itsellä käynyt aina lykky, mutta en etsi pelkkää seksiä joten sitä ei ole. :)
Miten sinä sait lapset? Vilpittömästi kiinnostaa, koska lähipiiriini kuuluu eroamassa oleva mies, joka pelkää päätyvänsä "viikonloppuisäksi" 1v lapselleen.
[/quote]
Ymmärrän huolesi, yleensähän lapset äidilleen menevät ja sitä suosivat soskutkin. Pienen lapsen isänä sitä haluaa olla läsnä ja nähdä lapsen varttumisen, ikävää että parisuhteenne päätyi eroon lapsen jälkeen, mutta turhan usein nykyään parisuhteet eivät kestä lapsiarkea.
Tapauksessani äiti oli epävakaa ja turvaton, minä tasainen ja turvallinen. Äiti ei nyt kykene lapsiarjen pyörittämiseen. Tämä oli looginen syy miksi lapset ovat minulla. Toivon lasten ja äidin kontaktin säilyvän ja tuen sitä! :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:23"]
Kun päätit hankkia lapsia, miten odotit lasten parantavan elämääsi? Kävikö niin?
[/quote]
En odottanut lapsien parantavan elämääni, vastuu elämänlaadusta on minulla. Tunsin olevani valmis. Odotin lasten muuttavan elääni ja niin myös kävi. -ap :)
[/quote]Siis ajattelit laittaa sata tuhatta eutoa ja lukemattomia tunteja projektiin, jonka arvioit olevan vaikutuksiltaan haitallinen tai korkeintaan neutraali? Älä viitsi.
[/quote]
Ei sitä eroa toivo, meidän perheessä ongelmat puhkesivat ensimmäisen jälkeen. Lapsi ei ole minulle projekti, taas termi mitä en lapsiin yhdistä. Projektin voi aina keskeyttää jos ei onnaa, vanhempana oloa en ole keskeyttämässä oli ongelma mikä hyvänsä. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:24"]
Oliko lapsi suunniteltu vai "iloinen yllätys"?
[/quote]
Ensimmäinen oli suunniteltu, mutta molemmat iloisia yllätyksiä omalla tavallaan. Vahinko olisi ruma sana kuvaaman lasta. :)
-ap
[/quote]
Vahinkohan se on jos sitä ei ole suunniteltu.
Voimia. Ei käy kateeksi.
[/quote]
Kyllä täällä pärjätään! Ei sitä kannata edes vertailla. En usko että kukaan suunnittelee jäävänsä yksin. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:47"]
Miten sinä sait lapset? Vilpittömästi kiinnostaa, koska lähipiiriini kuuluu eroamassa oleva mies, joka pelkää päätyvänsä "viikonloppuisäksi" 1v lapselleen.
[/quote]
Ymmärrän huolesi, yleensähän lapset äidilleen menevät ja sitä suosivat soskutkin. Pienen lapsen isänä sitä haluaa olla läsnä ja nähdä lapsen varttumisen, ikävää että parisuhteenne päätyi eroon lapsen jälkeen, mutta turhan usein nykyään parisuhteet eivät kestä lapsiarkea.
Tapauksessani äiti oli epävakaa ja turvaton, minä tasainen ja turvallinen. Äiti ei nyt kykene lapsiarjen pyörittämiseen. Tämä oli looginen syy miksi lapset ovat minulla. Toivon lasten ja äidin kontaktin säilyvän ja tuen sitä! :)
[/quote]
Kiitos vastauskesta. Ei ole siis minun parisuhteeni kysymyksessä, vaan miehen jonka lähipiiriin kuulun.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:47"]
[/quote]
[/quote]
Kiitos vastauskesta. Ei ole siis minun parisuhteeni kysymyksessä, vaan miehen jonka lähipiiriin kuulun.
[/quote]
Toivottavasti löytyy sopuisa ratkaisu! :) -ap
Jos ekan jälkeen puhkesi ongelmat miksi teitte toisen? Miksi erositte? Miksi et voi tukea lasten äitiä ongelmissaan ja elää perheenä saman katon alla? Miksi laitat joka viestin loppuun akkamaisen hymiön? Miksi et vastaa kysymyksiin vaan kierrät ne ympäripyöreästi? Luulen, että olet joku lapseton tylsistynyt nainen joka trollaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:52"]
Kun päätit hankkia lapsia, miten odotit lasten parantavan elämääsi? Kävikö niin?
[/quote]
En odottanut lapsien parantavan elämääni, vastuu elämänlaadusta on minulla. Tunsin olevani valmis. Odotin lasten muuttavan elääni ja niin myös kävi. -ap :)
[/quote]Siis ajattelit laittaa sata tuhatta eutoa ja lukemattomia tunteja projektiin, jonka arvioit olevan vaikutuksiltaan haitallinen tai korkeintaan neutraali? Älä viitsi.
[/quote]
Ei sitä eroa toivo, meidän perheessä ongelmat puhkesivat ensimmäisen jälkeen. Lapsi ei ole minulle projekti, taas termi mitä en lapsiin yhdistä. Projektin voi aina keskeyttää jos ei onnaa, vanhempana oloa en ole keskeyttämässä oli ongelma mikä hyvänsä. :) -ap
[/quote]Voit korvata projekti-sanan millä tahansa mielestäsi lasten hankintaa paremmin kuvaavalla ilmaisulla. Väitätkö tosiaan, ettet odottanut lasten lisäävään mitään myönteistä elämääsi? Miksi sitten hankit lapsen?
Paljonko äiti maksaa elareita? Miksi yh? Miksi ei yhteishuoltajuus jossa sulla on lähivanhemmuus?
Kolmekymppinen tarjoilijamies loool. Taidat olla 17-vuotias tyttö. :)
Tosi läpinäkyvä trolli. Et vastaa kunnolla mihinkään ja kokoajan tuot vastausten sijaan esille sitä miten pärjäätte niin hyvin ja lapset on niiiin tärkeitä ja plääplää. Noiden nyt pitäis olla jo itseisarvo kun yyhooksi rupeaa. Ei niitä tartte joka viestissä hehkuttaa.
Mitkä on ne ongelmat jotka puhkesivat?
Miten äiti oli epävakaa ja turvaton? Miksi teit lisää lapsia epävakaalle ja turvattomalle naiselle?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 13:02"]
Jos ekan jälkeen puhkesi ongelmat miksi teitte toisen? Miksi erositte? Miksi et voi tukea lasten äitiä ongelmissaan ja elää perheenä saman katon alla? Miksi laitat joka viestin loppuun akkamaisen hymiön? Miksi et vastaa kysymyksiin vaan kierrät ne ympäripyöreästi? Luulen, että olet joku lapseton tylsistynyt nainen joka trollaa.
[/quote]
Toinen tuli yllätyksenä, eikä abortti sopinut eettisesti kummallekkaan. Erosimme koska ei ollut enää luottamusta. Yritin pitkään tukea saman katon alla, mutta lapset menivät edelle, halusin turvata hyvinvoinnin. Hymiö ei ole akkamainen vaan sukupuolineutraali. En pyri vastaamaan liian pyöreästi. En trollaa. (:) ) -ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Voit korvata projekti-sanan millä tahansa mielestäsi lasten hankintaa paremmin kuvaavalla ilmaisulla. Väitätkö tosiaan, ettet odottanut lasten lisäävään mitään myönteistä elämääsi? Miksi sitten hankit lapsen?
[/quote]
Tottakai lapset tuovat sisältöä elämään, paljon iloa! Joten kai sitten odotin saavani täyttymystä elämääni lasten myötä. Odotin siis myönteistä muutosta. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 13:04"]
Paljonko äiti maksaa elareita? Miksi yh? Miksi ei yhteishuoltajuus jossa sulla on lähivanhemmuus?
[/quote]
Ei maksa elareita yhtään. Yksinhuoltajuus oli sopuratkaisu.
Miksi ei ollut luottamusta? Ja voisit vastata noihin muihinkin kysymyksiin.
[/quote]