Olen yh-isi, kysy jotain!
Eli kysymyksiä satamaan. Kysy mitä vain ja vastaan! :)
Kommentit (93)
Tunnetko olosi yksinäiseksi arjessa? Miksi sinä sait lapset eikä äiti? Kuormittaako yksinhuoltajuus?
Miten yh-isiys vaikuttaa naisilta saamaasi huomioon? Miksi lapset ovat sinulla?
Mistä päin? Haluatko naisen taloon ;)
Joo,sori paljon. Päiväuniaikaan alan vastailemaan teille! :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:50"]
Tunnetko olosi yksinäiseksi arjessa? Miksi sinä sait lapset eikä äiti? Kuormittaako yksinhuoltajuus?
[/quote]
Yksinhuoltajuuden kääntöpuoli on yksinäisyys, eli tunnen oloni yksinäiseksi kun on aikaa miettiä asiaa. Äidillä oli omat ongelmansa. Välillä kuormittaa kun ollaan kipeitä tai muuten vaan väsyneempi olo, muuten tämä menee itsestään.
Kun päätit hankkia lapsia, miten odotit lasten parantavan elämääsi? Kävikö niin?
Oliko lapsi suunniteltu vai "iloinen yllätys"?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:53"]
Minkäikäiset lapset, entä sinä?
[/quote]
1-ja 2-vuotiaat lapset. Itse olen jonkun verran alle 30-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:53"]
Oletko töissä. Ammatti?
[/quote]
Olen koti-isä. Koulukseltani tarjoilija, mutta en ole tehnyt niitä hommia pitkään aikaan enää.
Mites lasten äiti? Onko lasten kanssa yhtään?
Onko pillun saaminen yh:na helppoa vai vaikeaa?
Miten sinä sait lapset? Vilpittömästi kiinnostaa, koska lähipiiriini kuuluu eroamassa oleva mies, joka pelkää päätyvänsä "viikonloppuisäksi" 1v lapselleen.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:55"]
Miten yh-isiys vaikuttaa naisilta saamaasi huomioon? Miksi lapset ovat sinulla?
[/quote]
On tässä muutama treffipyyntö tullut viimeaikoina, yksi kahvilanmyyjä pyysi ulos ja toinen tapaus oli joku nuori yh-äiti joka tuli ostoksilla juttelemaan ja ehdotti treffejä. Empä usko että tästä statuksesta hyötyä on markkinoilla, mutta lähinnä naisilta tullut arvostusta siitä mitä teen. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 09:11"]
Mistä päin? Haluatko naisen taloon ;)
[/quote]
Pk-seudulta. Kai sitä jokainen haluaa kumppanin, mutta löytäminen on vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:23"]
Kun päätit hankkia lapsia, miten odotit lasten parantavan elämääsi? Kävikö niin?
[/quote]
En odottanut lapsien parantavan elämääni, vastuu elämänlaadusta on minulla. Tunsin olevani valmis. Odotin lasten muuttavan elääni ja niin myös kävi. -ap :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:24"]
Oliko lapsi suunniteltu vai "iloinen yllätys"?
[/quote]
Ensimmäinen oli suunniteltu, mutta molemmat iloisia yllätyksiä omalla tavallaan. Vahinko olisi ruma sana kuvaaman lasta. :)
-ap
Kuinka usein saat seksiä?