Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukrainan komea presidentti ryöpytti Nestleä. Boikottiin Nestle. Linkki

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan tuoretta tietoa yllä, Jalostaja kuuluu Lunden Oy:lle. Vain piltit ja bonat ovat pahiksia.

” Oy Lunden Ab Jalostaja valmistaa monipuolisia elintarvikkeita ja sen tunnettuja brändejä ovat Jalostaja, Auran ja Chef Lundén. Omien brändien lisäksi tuotannossa on sekä kaupan merkkejä että toimintaa merkittävien elintarvikeyritysten alihankkijana. ”

Vierailija
42/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No piltti ja bona boikottiin. Mikä näiden korvaava tuote on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestle omistaa myös L’Orealin ja sitä kautta mm. Garnierin, Yves Saint Laurentin, Vichyn, Bothermin ja Maybellinen.

Omistaa Lorkusta n. 23% ei kokonaan.

Vierailija
44/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhää lasten ruokia ja Venäjän tukemista!

Vierailija
45/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinilla italialainen luksustakki, samalla, kun sylkee kärpäsiä suusta. Missäs se Putinin tyttöystävä asui? Sylkee hänkin kärpäsiä.

Vierailija
46/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin pojalle ettei lapsenlapsille sitten enää Pilttiä tai Bonaa yhtään. Kiitti tiedosta ja sanoi vaihtavansa pois. 

Vierailija
47/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa jaettu somessa. Tehkää muut samoin.

Vierailija
48/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Nestle boikotissa jo vuosikymmeniä. Miten sitä voi enempää boikotoida?

Vierailija
49/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestle on jo vuosia sitten sanonut, ettei vesi ole ihmisoikeus. Tämä firma on saatanasta täysin suoraan.

Muistakaapa, että esim suurin osa Suomessa myytävistä jäätelöistä on nestlen omistamia. Valion jäätelöt ovat nestlen omistamia.  Myös esim Piltti- on nestlen. Makeisia, hygienia tuotteita... Unilever on osa nestleä.

Vierailija
50/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee vaikka itse vauvanmössöt, eipähän tule yhtä paljon säilöntäaineita ja muita e-koodeja lapselle tyrkytettyä tms muuta valmispaskaa. Oon jotenkin muutenkin ihan kauheaa, että lapsien ensimmäiset ikävuodet monet syövät vain prosessoitua ruokaa. Jos aikuinen söisi noin huonosti, sitä katsottaisiin kyllä todella kummasti.

Vierailija
51/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut Nestle boikotissa jo vuosikymmeniä. Miten sitä voi enempää boikotoida?

Levitä sanaa somessa, netissä, läheisille.

Vierailija
52/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestle on ollut minulla boikotissa jo siitä asti, kun sain ensimmäisen lapsemme. Tajusin, että Nestle markkinoi äidinmaidonkorvikkeita kehitysmaihin ja kymmenet tuhannet vauvat kuolevat sen takia. Äidit sekoittavat Nestlen jauheen likaiseen veteen ja vauvat jäävät ilman äidinmaidon suoja-aineita, kun äideille uskotellaan että Nestlen tuote on parempi kuin heidän rintamaitonsa.

Boikottini on jatkunut jo 36 vuotta.

Vierailija
54/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestle on ollut minulla boikotissa jo siitä asti, kun sain ensimmäisen lapsemme. Tajusin, että Nestle markkinoi äidinmaidonkorvikkeita kehitysmaihin ja kymmenet tuhannet vauvat kuolevat sen takia. Äidit sekoittavat Nestlen jauheen likaiseen veteen ja vauvat jäävät ilman äidinmaidon suoja-aineita, kun äideille uskotellaan että Nestlen tuote on parempi kuin heidän rintamaitonsa.

Boikottini on jatkunut jo 36 vuotta.

Samoin. Ihmettelinkin, että onko Nestlen boikotti joskus päättynyt, vai ainoastaan unohtunut. Olenko yksin boikotoinut, turhaan "pitkävihainen". En, hyvä.

Vierailija
55/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee vaikka itse vauvanmössöt, eipähän tule yhtä paljon säilöntäaineita ja muita e-koodeja lapselle tyrkytettyä tms muuta valmispaskaa. Oon jotenkin muutenkin ihan kauheaa, että lapsien ensimmäiset ikävuodet monet syövät vain prosessoitua ruokaa. Jos aikuinen söisi noin huonosti, sitä katsottaisiin kyllä todella kummasti.

Et taida olla tietoinen noiden ruokien sisällöstä, ei ainakaan missään meidän tällä hetkellä kaapissa olevissa ruuissa ole e-koodeja.

Ps. On piltilläkin luomuruokaa.

Vierailija
56/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
57/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jää piltit kauppaan.

Vierailija
58/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes kehtaa ostaa nestlen tuotteita?

Vierailija
59/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisoikeudet on niin pyhä asia, niin varmaan kaikki Lähi-idän öljyä käyttävät firmat on samalla listalla, kaikki halpisvaatteita kauppaavat firmat ja tietenkin suurin osa elektroniikasta?

Vierailija
60/71 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nestleä tarvitaan nyt ruokkimaan nälkäisiä!

Sillä varmaan jo hyvä kansainvälinen jakeluverkosto ja kokemusta ruoan jakelusta.

Vieköön avustuksia Ukrainaan!

Itse asiassa myös Ukrainasta löytyy Nestlen tehdas joka on tällä hetkellä tärkeässä osassa paikallisten ruokahuoltoa. Boikotoimalla Nestlettä boikotoitte siis myös Ukrainaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän