Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaverin ihme valittaminen ärsyttää

Vierailija
30.08.2015 |

Meillä on ollut kaverin kanssa vähän riitaa viime aikoina, riidat johtuu kanistani ja siitä kuinka pidän sitä kuulema "liikaa" vapaana. Meillä kani on koko ajan vapaana. Enkä näe siinä mitään ongelmaa. Jos kaverini tulee meille kahville, se nappaa kanin syliinsä ja pistää häkkiin sen. Oon kyllä aina heti ottanut sen pois sieltä ja tästähän kaverini hermostuu samantien ja uhkaillee eläinsuojelulla.. Mitä mä oikein teen?En jaksa noita ihme uhkailuja enää! Vaikka tämä hullulta kuulostaakin mutta, ei ole trolli...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän tavoin rikotkaan eläinsuojelulakia pitämällä kanisi vapaana? Kaverisihan lakia rikkoisi, koska kanin on saatava juosta vapaana päivittäin.
Ihanteellisin tilanne on juurikin tuo, että saa olla vaikka koko päivän vapaana, kunhan on turvassa. :)

Älä välitä kaverisi venkoiluista. Anna tehdä ilmo eläinsuojeluun. Ei kanillasi ole hätää!

Vierailija
2/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli 11? Puhu vanhemmillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin minä oon tässä miettinyt. Ärsyttää vaan sen ihan ihme valitukset :/ välillä tullu tosissaa huudettuu sille kunnolla siitä kuinka se ei tiedä kaneista paskaakaan mitään vaikka se toista väittääkin. Kuinka hän tietää kaneista kaiken... aarhggg! Vituttaa pienesti sen äskeinen soitto ja ne huudot/valitukset..

Vierailija
4/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:14"]Ja ikää oli 11? Puhu vanhemmillesi.
[/quote]

Aikuinen minä olen. 20-vuotias.

Vierailija
5/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kaverisi! Pääset helpomalla!

Vierailija
6/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkääkö hän mahdollisesti kaniasi? Ainoa looginen selitys. Voi toki olla ihan pelkkä ääliökin.

Vierailija
7/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajakani vapaana, se voi tappaa ihmisen söpöydellään, nyt tarkkana siellä.

Vierailija
8/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä pelkää, kuulema sillä on ollut joskus kaneja jotka sillä oli aina häkissä. Kuulema sen kanit rakasti olla siellä. Mä en ihan aina ymmärrä sen juttujakaan. Häkkejäki pitäis siivota kahden viikon välein. Tuntuu siltä et se tahalleen jauhaa paskaa mulle. Siivoan häkin joka toinen päivä. Sekinnon kuulemma väärin. En oo kyl ikinä välittänyt noista sen neuvoista mut nyt alkaa riittää!

Vierailija
10/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, taisin tappaa tän ketjun... anteeks ja kauniita unia.

Vierailija
11/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä?! Siis se on tänne kirjottanu musta!!

Vierailija
12/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:43"]sori, taisin tappaa tän ketjun... anteeks ja kauniita unia.
[/quote]

no et kyllä ole! Kiitos linkistä nyt tais kaveri jäädä kiinni! Saatana se saa selittää tämän!

Vierailija
13/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainut joka jää kiinni ontrolli... kirjoitustyyli molemmissa vähän liian samankaltainen.

Vierailija
14/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Vierailija
15/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne papanat lattialla eivät ole kovinkaan ihania... örp.

Vierailija
16/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain taas liian tylsää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi