mitä mieltä ootte homoista ja lapsista?
uskallatko jättää lapsesi yksin homoseksuaalin kanssa? pelkäättekö lapsen seksuaalisen suuntautumisen puolesta
Kommentit (14)
minäkin pelkään pimeää mutta uskon kaahaamiseen, läskit jääköön alle t.ap
Kyllä olen myös miettinyt varsinkin nuorempani kohdalla kun vanhempi on homon kanssa ollut tekemisissä ja selkeästi sen huomaa kun haluaa nyt pitkän tukan ja ties mitä! Ihan ihme sanojakin sanoo. Olen kieltänyt heitä tapaamasta.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:06"]Kyllä olen myös miettinyt varsinkin nuorempani kohdalla kun vanhempi on homon kanssa ollut tekemisissä ja selkeästi sen huomaa kun haluaa nyt pitkän tukan ja ties mitä! Ihan ihme sanojakin sanoo. Olen kieltänyt heitä tapaamasta.
[/quote]
kitke tuommoinen äkkiä pois, tai vie kastettavaksi t.ap
Kaikkea sitä kuuleekin... Ootko kenties vähän vajaa?
Mistä purkista lääkkeet on otettu tänään
en ota lääkkeitä ollenkaan, en usko lääkkeisiin, pilaavat maksan
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:10"]
Mistä purkista lääkkeet on otettu tänään
[/quote]
Eiköhän ne ole jätetty ottamatta.
kyllä en antais itse olla........joku roti sentään tähän nyky touhuun..........ihan varmasti yrittäisi käännyttää sen lapsen niinhän ne kaikki tekee........tai sitten mikä pahinta , työntää kalun pylly reikään !
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:16"]kyllä en antais itse olla........joku roti sentään tähän nyky touhuun..........ihan varmasti yrittäisi käännyttää sen lapsen niinhän ne kaikki tekee........tai sitten mikä pahinta , työntää kalun pylly reikään !
[/quote]
*nykytouhuun, *pyllyreikään.
Joo. homot pilaa katukuva, lapset on tuleva edistyvä maailma. homot out lapset in.