Jos saisit kenet vaan nyt?
Kommentit (52)
Jari Sillanpään heterona. Tämä on unelmani.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:33"]Hugh Laurie katselen pitkästä aikaa Housea ja on se vieläkin mies mun makuun.
[/quote]
Tais kaverin ura tyssätä siihen ei ole enää missään näkynnyt.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:37"]
[/quote]
Olet siis lesbo?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:37"]Jari Sillanpään heterona. Tämä on unelmani.
[/quote]
Olis kyllä ihana!ja yhtä todennäkönen kun nää Willit ja Donit;)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:33"]Hugh Laurie katselen pitkästä aikaa Housea ja on se vieläkin mies mun makuun.
[/quote]
Kelpais mulleki!
miks sen pitäs olla jullkis? päivikki k. joensuu. ehkä kaunein nainen maan päällä
[/quote]
Multa meni maku kun näin sen vaimon.Ei noin halutun miehen kuulu olla saman mamman kanssa vuostolkulla!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:42"]
miks sen pitäs olla jullkis? päivikki k. joensuu. ehkä kaunein nainen maan päällä
[/quote]Ei tarvi ollakkaan. Dima Bilan nyt sattuu olemaan seksikkäin mies jonka tiedän. -ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:37"]
[/quote]
Olet siis lesbo?
[/quote]
Olen hetero ja haluaisin että Jarikin olisi ja saisin hänet omakseni. Ihana mies, rakastettava, hurmaava, charmantti, hyvännäköinen ja se laulutaito aah. Täytyy tyytyä vain katselemaan ja kuuntelemaan. Lippu on ostettu, lokakuussa keikka paikkakunnallamme.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:42"]miks sen pitäs olla jullkis? päivikki k. joensuu. ehkä kaunein nainen maan päällä
[/quote]
No ei kai kukaan väittännyt että pitää olla!Suurin osa täällä nyt vaan haluasi mielummin olla julkkiksen kun jonkun päivikin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:30"]Nuori Marilyn Manson sen pitkän tukan kanssa.
[/quote]
Sama. :D
Yleensä en tykkää sen näköisistä, mutta jotenki tämä sytyttää.
No minähän ryhtyisin kunnon jakorasiaksi. Muutaman laulajan joiden ääni on kuin hunajaa mun korvilleni (en mainitse nimeltä ihan siksi, että näiden fanipiiri on suomessa niin pieni joten voisin mahdollisesti paljastaa itseni! ;) ), nimekkäistä haluaisin toki Samuel L. Jacksonin, Paul Bettanyn ja Colin Firthin. Awww. Ja toki töistä pari ihanaa miestä! <3
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:26"]
Tietenkin ottaisin tämän Jumalaisen hyvännäköisen naisen
[/quote]Kunnon huumemusiikkia.
Sänkyyn vai mihin? Suhteeseen ja kainaloon ihastukseni, mutta ihan vain kassien tyhjentämiseen nappaisin vaikka kiira korven mennen tullen tai naapurin tytön.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:42"]miks sen pitäs olla jullkis? päivikki k. joensuu. ehkä kaunein nainen maan päällä
[/quote]
Kinnusen Päivikki?
Mami Kawada