Mitä mieltä mukavasta miestyökaverista
Työpaikalla itseäni 15v vanhempi mies jonka kanssa tullaan hyvin juttuun...kyselee kuulumisiani, miesasioitani...antaa niihin oikeastaan ohjeitakin..toivoo että mua ei kohdeltais kynnysmattona..lupautui muuttoavuksi jos tarvitsen..kertoo itse avoimesti lapsistaan ja perheestään..on kyllä kiltti ja kunnollinen mies eikä pettäisi vaimoaan...minusta tuntuu että ollaan sielunkumppaneita ja ....mitä tämä on oikein..pidän miehestä
Kommentit (22)
Olisipa ikäiseni miehet yhtä pyyteettömiä..hän ei ole mikään päällekäyvä eikä kehu itseään tms...ajattelee muita ja laittaa muut oman etunsa edelle..kehuu kyllä ja kannustaa minua mutta syystä että näkee että olen herkkä ja kiltti nainen ja ymmärtää luonnettani..oikeastaan hän näkee jotenkin sieluuni kun melkein kaikki mitä sanoo minusta on totta
Hyvähän se on työkavereiden kanssa tulla toimeen. Mitä mieltä tuosta nyt pitäisi olla.
No mulla päinvastoin. Itsellä 10 vuotta itsenäni nuorempi mies työkaverina ja ole ihan lääpälläni. Olen kanssa aika kiltti hänelle ja auttelen miten voin, koska tykkään hänestä. Oikeasti haluaisin panna.
Samaa mietin. Mulla kans jonkin verran mua vanhempi mukava työkaverimies. Suojeleva, kyselee asioitani. Molemmat ollaan parisuhteessa. Pitäisin pelkkänä ystävänä mutta kerran työpaikan juhlissa pyysi tanssimaan, ja otti turhan lähelle. En vastustellu; kännissä oltiin molemmat. On siis luultavasti kiinnostunut muutenkin kuin kaverina. Kuinkahan ap sulla, en osaa sanoa
No sehän tässä kummallista onkin kun tuntuu että olemme hiukan ihastuneita toisiimme mutta toisaalta miksi mies sitten toivoo hyvää ja neuvoo orastavassa uudehkossa miessuhteessani..
Ap
On minullakin naisystäviä, mutta tältä foorumilta olen oppinut että se ei voi olla mahdollista, sillä mies on eläin jolla on aina vain pillu mielessä. Ihan sama mitä täällä vakuuttelet, en jaksa välittää, riittää että minä tiedän missä mennään ja on hyviä ystäviä vaikka he ovatkin naisia.
Joidenkin kanssa tulee vain toimeen tosi hyvin ja minulla on pari naista joiden kanssa ystävyys toimii. Joskus toivoisi, että nämä tietyt naiset pystyisivät näkemään myös miehet ihmisinä eikä aina tarvitse näitä seksijuttuja vainoharhaisesti jankuttaa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:34"]Samaa mietin. Mulla kans jonkin verran mua vanhempi mukava työkaverimies. Suojeleva, kyselee asioitani. Molemmat ollaan parisuhteessa. Pitäisin pelkkänä ystävänä mutta kerran työpaikan juhlissa pyysi tanssimaan, ja otti turhan lähelle. En vastustellu; kännissä oltiin molemmat. On siis luultavasti kiinnostunut muutenkin kuin kaverina. Kuinkahan ap sulla, en osaa sanoa
[/quote]
Ehkä mies tunnustelee minkälaisessa suhteessa olet ja jos vaikka huonossa ja hän itsekin niin uskaltaisi sen kertoa sinulle...luulisin että on siis kiinnostunut sinusta
Itsellä jotenkin menny maku mukaviin miestyökavereihin, toivoisin että pysyttäisiin vaan asialinjalla koko ajan.
Jokin aika sitten mukava miestuökaveri ehdotti seksiä firman bileissä. Seuraavalla viikolla kuulin että tämän vaimo odottaa esikoista ja viimeisillään raskaana.
Ärsyttää myös jos kysyy jotain asiallista niin vastaus saattaa olla "kyllä mä kauniita naisia aina autan..".
En vain tykkää meidän firman liian mukavista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:34"]Samaa mietin. Mulla kans jonkin verran mua vanhempi mukava työkaverimies. Suojeleva, kyselee asioitani. Molemmat ollaan parisuhteessa. Pitäisin pelkkänä ystävänä mutta kerran työpaikan juhlissa pyysi tanssimaan, ja otti turhan lähelle. En vastustellu; kännissä oltiin molemmat. On siis luultavasti kiinnostunut muutenkin kuin kaverina. Kuinkahan ap sulla, en osaa sanoa
[/quote]
Ehkä mies tunnustelee minkälaisessa suhteessa olet ja jos vaikka huonossa ja hän itsekin niin uskaltaisi sen kertoa sinulle...luulisin että on siis kiinnostunut sinusta
[/quote]
Niin. Hän on kyllä niin kunnollinen ettei takuulla haluaisi rikkoa suhdettani. Itse lienee huonossa suhteessa uskoisin, koska ei vaimostaan puhu juuri mitään. Lapsia heillä ei ole.
On kyllä ihana ja hauska mies ja suojelunsa minua kohtaan on suloista. En kuitenkaan halua jättää miestäni vaikka omat vaikeutemme meillä on ollut. Siksi varmaanolen hieman päässyt ihastumaankin tähän työkaveriin.
T. 6
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:52"]Miten tuo suojelu ilmenee ?
[/quote]
Työssämme on joskus, ei nyt vaarallisia, mutta tympeämpiä tilanteita, joihin hän tulee avukseni tai haluaa tehdä puolestani. Ja kyse ei ole siitä ettei arvostaisi ammattitaitoani. Ja herrasmiesmäisesti pitää ovea auki, kantaa kantamuksiani jne.
6
Myös minun työkaveri pitää ovea auki, päästää hissiin ja hissistä ulos ensin, antaa ohjeita teknisissä asioissa, on huolissaan terveydestäni ja suosittelee vitamiineja..suojeleva nimenomaan
Ap
Sattuuhan näitä... Itseäni viehättää kovasti eräs nuorempi työkaverinainen. Suhtaudun häneen vähän kuin maskottiin, en siis yritä enkä elättele mitään toiveita, mutta kyllähän asia on niin, että jos joku nätti päivä hän tulisi kertomaan, että on vapaa ja kiinnostunut, niin tuskinpa pistäisin vastaan...
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:03"]Myös minun työkaveri pitää ovea auki, päästää hissiin ja hissistä ulos ensin, antaa ohjeita teknisissä asioissa, on huolissaan terveydestäni ja suosittelee vitamiineja..suojeleva nimenomaan
Ap
[/quote]
Mansplaining.. Lue kirja Men explaining thibgs to me
Mullakin mukava työkaverimies, enkä tiedä missä mennään.
Hakeutuu erittäin usein mun seuraani ja jää juttelemaan niitä näitä. Voidaan jutella pitkiäkin aikoja, ja välillä pyytää mua jäämään seurakseen. Pyytää mua myös auttamaan asioissa, joissa ei tarvitsisi apua, sama toisin päin. Haluaa auttaa mua kaikessa mahdollisessa ja jopa mahdottomassakin. Nauretaan paljon yhdessä, mies katsoo mua silmiin välillä pitempään, välillä vain vilkuillen kun luulee etten huomaa. Välillä heittää ihan flirttaaviakin kommentteja, pyytää vitsillä treffeille tms. Jos ollaan isommassa seurueessa, keskittyy siinäkin vain muhun.
Mutta en tosiaan tiedä onko vain luonteeltaan tuollainen, eikä tarkoita sillä sen enempää. Muita naisia kohtaan ei käyttäydy samoin kuin mua kohtaan.
Mä olen ihastunut, mutta en uskalla tehdä mitään isompaa aloitetta kun pelkään että olen käsittänykin kaiken väärin. :(
Olet nainen. Hän on mies. Mies haluaa laittaa munaa pilluun. Missä ongelma? Anna sen nussia sua kuin kiimainen koira
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:08"]Mullakin mukava työkaverimies, enkä tiedä missä mennään.
Hakeutuu erittäin usein mun seuraani ja jää juttelemaan niitä näitä. Voidaan jutella pitkiäkin aikoja, ja välillä pyytää mua jäämään seurakseen. Pyytää mua myös auttamaan asioissa, joissa ei tarvitsisi apua, sama toisin päin. Haluaa auttaa mua kaikessa mahdollisessa ja jopa mahdottomassakin. Nauretaan paljon yhdessä, mies katsoo mua silmiin välillä pitempään, välillä vain vilkuillen kun luulee etten huomaa. Välillä heittää ihan flirttaaviakin kommentteja, pyytää vitsillä treffeille tms. Jos ollaan isommassa seurueessa, keskittyy siinäkin vain muhun.
Mutta en tosiaan tiedä onko vain luonteeltaan tuollainen, eikä tarkoita sillä sen enempää. Muita naisia kohtaan ei käyttäydy samoin kuin mua kohtaan.
Mä olen ihastunut, mutta en uskalla tehdä mitään isompaa aloitetta kun pelkään että olen käsittänykin kaiken väärin. :(
[/quote]
No tuo vaikuttaa selkeästi siltä että mies on sinusta kiinnostunut ja viihtyy seurassasi erittäin hyvin !!
Mitä muuta selkeämpää signaalia edes voisit odottaa joka tuota vahvistaisi ;)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 04:08"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:03"]Myös minun työkaveri pitää ovea auki, päästää hissiin ja hissistä ulos ensin, antaa ohjeita teknisissä asioissa, on huolissaan terveydestäni ja suosittelee vitamiineja..suojeleva nimenomaan
Ap
[/quote]
Mansplaining.. Lue kirja Men explaining thibgs to me
[/quote]
Piti googlettaa ;) kokemusta on :D
Mä olen miehenä ihan samanlaisessa tilanteessa. Se on aikuisuutta ja ystävyyttä.
M42