MITÄ RUOKAA INHOAT?
Kommentit (38)
Lasketaanko banaani ruoaksi? No, banaaneita. Ja ruisleipää ja pinaattikeittoa.
Kasvissosekeittoa, tuota koostumukseltaan ällöä vauvanruokamössöä.
Jauhelihapihvejä. Koska oksensin migreenin takia vähän sen jälkeen, kun olin syönyt niitä. Ei vain teemieli niitä.
Maksalaatikkoa. Ala-asteella pakotettiin syömään ja oksennus tuli suuhun. Sen jälkeen en ole syönyt.
pinaattikeitto. maksa ja kananmuna haiseekin jo niin pahalta etten koskisi.
Tämä ei ole ruoka vaan juoma. Siis inhoa maitoa. En ymmärrä miten joku voi juoda sitä. Se vaan on niin ällöttäävää.
Ja lakkasin juomasta maitoa jo päiväköti ikäisenä. T.11
Olen aika kranttu, mutten nyt keksi yhtään. Joitain mainittuja en ole maistanut, eli varmaan se lipeäkala, en suostuisi maistamaan. Tai nahkiaiset.
No, maksa on sellainen josta en tykkää, maksalaatikkoa rakastan samoin kuin maksamakkaraa.
Silli ja verikakot. Mustat oliivit.
Kaalikeitto ja -laatikko sekä kesäkeitto.
Käykö herkku? Suklaa, hyi kamala. Ihan järkyttävän pahaa.
Kananmunat kaikessa muodossa (menee esim taikinassa kun ei maistu) ja kesäkeitto. :X
Banaaneita ja punajuurta. Yököttävän pahaa.
Ankkanuudelit. Se haju saa jo oksennuksen nousemaan suuhun.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:54"]Tämä ei ole ruoka vaan juoma. Siis inhoa maitoa. En ymmärrä miten joku voi juoda sitä. Se vaan on niin ällöttäävää.
[/quote]
Minäkin inhoan maitoa! Olin lapsena allerginen maidolle, jopa äidinmaidolle. En siis ensimmäisinä vuosinani saanut maitoa, ja en ole koskaan sen jälkeenkään sitä suostunut juomaan. Soijamaitoa rakastan.
Hapankaalikeittoa