Naislaulajat, joilla on hyvä ääni
Vastapainoksi inhokkiketjulle!
Kenellä naislaulajalla on hyvä ääni?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:43"]
Hyviä vastauksia! Mä jo aattelin et tää on täynnä tyyliin jtn Sannia
[/quote]
Teki mieli lisätä, että Sarah McLachlania ja Ann Wilsonia ehdotti 42v karski äijä :) Tippa tulee melkein linssiin noita kuunnellessa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:08"]
Eikö Johanna Kurkela ole aika samanlainen piipittäjä kuin vaikkapa Sanni?
[/quote]
Ei ole. Eikä Sanni ole piipittäjä, vaan määkijä.
Johanna Iivanainen laulaa ihanasti.
Suomalaisista Diandra, harmi vain, että kappaleet ovat hirveää kuraa. Ulkomaillahan niitä riittää, mutta ainakin Adele tulee äkkiseltään mieleen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:09"]Miley cyrus [/quote] Alapeukuttajille Huom, miley cyrus osaa laulaa iha helkkarin hyvin. Imagoon nyt mitenkään ottamatta kantaa
[/quote]
Laulutaito ja hyvä ääni ovat eri asioita.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:16"]
Se roxettessa laulava nainen. Ei tuu millään nimi mieleen. Neko Case ja Nina Hedin myös. Tarja Turunen.
[/quote]
Marie Fredriksson
Hyviä vastauksia! Mä jo aattelin et tää on täynnä tyyliin jtn Sannia