Onko noloa jos joku olisi ihastunut
av-mammaan?
Siis esim. joku mies olisi vähän ihastunut yhteen av-mammaan, jota ei ole koskaan nähnyt.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:58"]
Kehen olet ihastunut? Kun tämä on anonyymipalsta :)
[/quote]
Jotkut käyttävät nimimerkkiä ainakin joskus...
Ehkä vähän teiniä. En muuten usko et kukaan ihastuisi av-mammaan jos tapaisi tämän oikeasti :D
Kuka? Vähän suloista minun mielestä :)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:58"]
Kehen olet ihastunut? Kun tämä on anonyymipalsta :)
[/quote]
Jotkut käyttävät nimimerkkiä ainakin joskus...
[/quote]
Olenko se minä?
t. raskausfetissimies
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:04"]
Kuka? Vähän suloista minun mielestä :)
[/quote]
En kehtaa sanoa, mutta ainakin toisinaan hän kirjoittaa rekisteröityneenä.
Ap
Ei kai. Mutta tietysti melko mahdoton tilanne eskaloitumisen kannalta. Eikä sitä edes tiedä millainen ihminen nettipersoonan takana oikeasti on
Kehen olet ihastunut? Kun tämä on anonyymipalsta :)