Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tykätään aina niin kauan, kunnes alan pistää vastaan....

Vierailija
29.08.2015 |

Tiedän, olen liian kiltti ja annan usein kohdella itseäni huonosti. Sitten kun kyllästyn ja pistän vastaan oonkin kusip.., jonka kanssa pistetään välit poikki. Toisaalta väliäkö tuolla, en mä kusipäitä elämääni kaipaakaan. Kunhan nyt avaudun...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinä ja ylitsekäveltävänä houkutat vain hyväksikäyttäjän tyylisiä ihmisiä. Pista vastaan terveellä tavalla ihan heti ihmissuhteen alussa, niin ei tule normaali itsensäpuolustaminen vastapuolelle yllätyksenä. Vanhat kaverisuhteet usein kariutuvat jos ihminen ei olekaan enää ovimatto.

Vierailija
2/2 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenessä vika? Miksi et löydä kivoja kavereita? Miksi lähdet näiden pissipäiden mukaan aina uudelleen jos he eivät kerran muuta kuin käytä sinua hyväksi? Missä on sinun itsetuntosi? Kuinka hyvä ystävä sinä olet? Miksi esimerkiksi minun eteeni ei ole ikinä osunut yhtäkään idioottia, mutta sinun eteesi tulee vain sellaisia? Katsookohan peilistäsi sittenkin pissipää tyyppi takaisin...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan