Lue keskustelun säännöt.
Musta tykätään aina niin kauan, kunnes alan pistää vastaan....
29.08.2015 |
Tiedän, olen liian kiltti ja annan usein kohdella itseäni huonosti. Sitten kun kyllästyn ja pistän vastaan oonkin kusip.., jonka kanssa pistetään välit poikki. Toisaalta väliäkö tuolla, en mä kusipäitä elämääni kaipaakaan. Kunhan nyt avaudun...
Kommentit (2)
Kenessä vika? Miksi et löydä kivoja kavereita? Miksi lähdet näiden pissipäiden mukaan aina uudelleen jos he eivät kerran muuta kuin käytä sinua hyväksi? Missä on sinun itsetuntosi? Kuinka hyvä ystävä sinä olet? Miksi esimerkiksi minun eteeni ei ole ikinä osunut yhtäkään idioottia, mutta sinun eteesi tulee vain sellaisia? Katsookohan peilistäsi sittenkin pissipää tyyppi takaisin...?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kilttinä ja ylitsekäveltävänä houkutat vain hyväksikäyttäjän tyylisiä ihmisiä. Pista vastaan terveellä tavalla ihan heti ihmissuhteen alussa, niin ei tule normaali itsensäpuolustaminen vastapuolelle yllätyksenä. Vanhat kaverisuhteet usein kariutuvat jos ihminen ei olekaan enää ovimatto.