Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurimmassa vok:ssa kireä ilmapiiri - henkilökunnan autoja vahingoitettiin

Vierailija
29.08.2015 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015082920265862_uu.shtml

Lauantai 29.8.2015 klo 19.20

 

 

Kahtatoista Joutsenon vastaanottokeskuksen henkilökunnan autoa vahingoitettiin naarmuttamalla perjantaina iltapäivällä.

Johtaja Jari Kähkönen sanoo, että poliisi kävi kuvaamassa vahingot ja tutkii asiaa.

- Meillä kameravalvonta ulottuu myös parkkialueelle. Parhaillaan kuvatallenteita tutkitaan, ja sieltä yritetään löytää tekijät.

Naarmutukset ovat hänen mukaansa olleet harkitun kovia, eivät mitään avaimella hipaisuja.

Ilmapiiri Suomen suurimmassa vastaanottokeskuksessa on viime päivinä ollut kireä.

Viime viikon perjantaina Joutsenossa tapahtui vakava välikohtaus, kun kolmisenkymmentä henkilöä hyökkäsi yhtä turvapaikanhakijaa kuljettaneen auton kimppuun. Keskuksen työntekijä oli juuri siirtämässä autossa ollutta miestä pois keskuksesta.

Hyökännyt joukko rikkoi pakettiauton ison sivuikkunan, onnistui avaamaan oven ja ehti lyömään autossa ollutta miestä ennen kuin henkilökunta ehti väliin, Kähkönen kertoi maanantaina Iltalehdelle.

Hänen urallaan yhtä vakavaa välikohtausta ei ole aiemmin sattunut.

Joutsenon vastaanottokeskus on maamme suurin, ja se on aivan täynnä. Keskuksessa on noin 400 turvapaikanhakijaa.

JUHA MUURINEN

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan vähän meisinkiä tänne lammaskansan keskuuteen!

Vierailija
2/2 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysmaalaisilla ei ollut tarpeeksi virikkeitä ja verhot on rumat. Oma vika suvaitsevaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän