14v poikani suunnittelee 16v tyttöystävän kanssa lasta loppuvuodesta????
Kommentit (35)
Mikä siinä on että nyt jo jotkut 14-vuotiaat penskatkin hinkuvat vauvoja, mutta oma mieheni ei ole lastenhankinnasta kiinnostunut vielä 37-vuotiaanakaan?
Ei siinä sitten muuta kuin siemenliko laulamaan, kun asiaa on selvästi harkittu tarkasti ajankohtia myöten eikä lähdetty hetken mielijohteesta liukkaille. Jos ihan vakavissasi olet, niin keskustelisit esimerkiksi lapsesi koulun terveydenhoitajan kanssa asiasta sen sijaan, että kyselet ohjeita netistä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:44"]Isä on lukiossa kun poika menee kouluun :D
[/quote] siis mennäänko lukioon vasta 21 vuotiaina:0. Hitto vie ku mä oon vasta 16 ja lukiossa jo!:D oon vissiin aika talentti koulun kanssa sitte.
[/quote]
Mä olin vasta 15! Ollaanpas me talentteja.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:01"]Mikä siinä on että nyt jo jotkut 14-vuotiaat penskatkin hinkuvat vauvoja, mutta oma mieheni ei ole lastenhankinnasta kiinnostunut vielä 37-vuotiaanakaan?
[/quote]
Se on kato vaan joku nykynuorten villitys
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:44"]Isä on lukiossa kun poika menee kouluun :D
[/quote] siis mennäänko lukioon vasta 21 vuotiaina:0. Hitto vie ku mä oon vasta 16 ja lukiossa jo!:D oon vissiin aika talentti koulun kanssa sitte.
[/quote]
Mä olin vasta 15! Ollaanpas me talentteja.
[/quote]
Uuu hei meijän pitää perustaa joku kerho meille älykkäille!:D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:14"]No siten että molemmat on alaikäisiä, älykääpiö. Suojaikäraja suojaa alle 16-vuotiaita täysi-ikäisiltä.
[/quote]
Otahan iltalääkkeet.
Mä hankkisin sellaisen robottivauvan pojalle jostain lainaksi missä ei oo mitään on/off nappeja ja se olis niin kauan lainassa kuin poika muuttaisi mielensä. Tuskin menisi kauan.
Häh, ei vielä yksikään teiniäiti-avmamma ole tullut kertomaan, miten hänellä oli jo vakiduuni, aviomies ja oma talo 16-vuotiaana että älkääpäs yleistäkö.
Elävät jossain pilvilinnoissa ja hormonit hyrrää. Näytä vaikka joku dokumentti, pidä saarna huonoista puolista ja vastuun määrästä, tai pistä lastenvahdiksi, niin tulee realiteetitkin tutuiksi.
Voi ei.. Yrittäisin selventää heille mitä on odotettavissa ja mistä he tulevat jäämään paitsi. Ja että myöhemmin he olisivat valmiimpia.Vauvan hoito on ympärivuorokautista. Voi pian olla että jää mummoille ja papoille hoidettavaksi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:14"]No siten että molemmat on alaikäisiä, älykääpiö. Suojaikäraja suojaa alle 16-vuotiaita täysi-ikäisiltä. [/quote] Otahan iltalääkkeet.
[/quote]
Otapa itse.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:44"]Isä on lukiossa kun poika menee kouluun :D
[/quote]
no ei todellakaan ole, elllei poika satu 2-vuotiaana menemään kouluun. Voi vittu teitä ihmisiä...
Näytä niille joku synnytysvideo! Eiköhän suunnitelmat kariudu.
Älä anna tuon suunnitelman tapahtua!!