Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nalkutatteko miehillenne?

Vierailija
29.08.2015 |

Niin? oletteko pysähtyneet koskaan ja huomanneet, että ette ole enää hauskaa ja rentoa seuraa, vaan kaulin kädessä nalkuttavia pirttihirmuja?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen se menee lopulta... Ämmät valittaa turhanpäiväisistä asioista. Jos on esim. vapaata ja haluat ottaa muutaman kaljan, heti haukutaan alkoholistiksi vaikka ei ole mitään ongelmaa lopettaa juomista, kun menee töihin tai on jotain muuta tärkeää.

Vierailija
2/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutan joo. Onneksi mies sen kestää kuin mies. Olen oikea valittajien valittaja. Mutta kuin ikäeroa on parikymmentä vuota niin huumorilla kuittaantuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En iyseasiassa ymmärrä naisia, jotka eivät nalkuta. Harva mies naista niin hyvin ymmärtää, ettei tarttis todellakin nalkuttaa.

Vierailija
4/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutan tietenkin äitini nalkutti ja varmaan molemmat isoäitini myös. Nalkutus vakiona menettää tehonsa jollei välillä paukauta päin näköä, vaikka sillä tradionaalisella kaulimella, tosin sillä en ole itse löynyt, koska se on movinen johon ei taikina tartu.

Vierailija
5/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitaa meillä nalkutuspuolen. Mä räjähtelen sitten aina välillä :D

Vierailija
6/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:42"]

En iyseasiassa ymmärrä naisia, jotka eivät nalkuta. Harva mies naista niin hyvin ymmärtää, ettei tarttis todellakin nalkuttaa.

[/quote]

Ja mä en ymmärrä, miksi joillekin parisuhteen pitää olla yhtä helvettiä riitelyineen ja nalkutuksineen.

Uskokaa jo, kunnon miehiäkin on (saan tuhat alapeukkua...)

Vierailija
7/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Esim. luvatuista, laiskuuden vuoksi tekemättömistä töistä.

Vierailija
8/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan jaksa enää edes puhua sille.  Ero mietinnässä.

Vierailija
9/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka viikonloppu,mutta aiheesta.
Tuorehko suhde ja mies viettää viikonloppunsa ennemmin äitinsä ja veljensä helmoissa kuin mun ja lasten.

Vierailija
10/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies nalkuttaa! Aivan jatkuvasti. Tänään esim: "miksi annoit lapselle jäätelön?? Makeaa ei saa antaa!", "pitääkö sun tänäänkin juoda kaljaa, eilenkin joit 2kpl!", " et osaa pyyhkiä lattiaa kunnolla kun siihen on kaatunut jotain! Jää vähän tahmeaksi", "et kyllä laita noita kenkiä, ne on hirveät", "älä mässytä purkkaa niin kovaan ääneen!", "siivoa auto! Taas oot jättänyt sinne roskia! Olet possu"

Vierailija
11/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoa ennen kuukautisia päästelen oikein kunnolla PMS-höyryjä! Ai että, silloin kyllä leuat nakuttavat kuin konekivääri...!!

Vierailija
12/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:42"]

[/quote]

Ja mä en ymmärrä, miksi joillekin parisuhteen pitää olla yhtä helvettiä riitelyineen ja nalkutuksineen.

Uskokaa jo, kunnon miehiäkin on (saan tuhat alapeukkua...)

[/quote]

Onhan niitä, mutta mä nalkutan niillekin :/ Tuntuu vaan, ettei mies tajua asioita. 

Vierailija
13/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin nalkutan. Johtuu siitä että mies on patalaiska. Joskus tsemppailen mutta nyt on menny taas pari kk nalkuttaessa.

Vierailija
14/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta osaan myös pyytää käytöstäni anteeksi. Yleensä taustalla väsymys tai menkkojen lähestyminen.

Vierailija
15/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nalkutan niin hyvin harvoin ja tällöinkin aiheesta kyllä ja sen tietää myös mieskin että aihetta on, muutoin en nalkuta ja tosiaan aiheena ei meillä ole mitkään kotityöt. Itse en ymmärrä naisia jotka jäkättää joka asiasta, oli tehty tai tekemätön=D Mutta kukin tyylillään...

Vierailija
16/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta, mä meillä se sohvaperuna olen. Mieskin on oppinut jättämään osan kotitöistä minulle...tietää että teen kun on pakko tai haluan/jaksan/viitsin, en silloin kun miehen mielestä hyvin ehtisi tai luterilaisen moraalin mukaan pitäisi.

Aiemmin oli riitaa siitä, että mies mielestään teki pakosta kaiken ja mä ihmettelin kun se halua jättää mulle mitään. Puhumalla siitä selvittiin.

Vierailija
17/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöistä en nalkuta... en ole mikään siivoushullu ja jos esim. astiat jää pöydälle jne niin no big deal, mutta jos luvataan jotain eikä tehdäkkään niin tottakai sanon asiasta.

Vierailija
18/18 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, koska ei ole syytä.

Valitsin sellaisen jolle ei tarvitse nalkuttaa ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän