Jäätkö kaipaamaan Korven pyllähdyksiä
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:32"]Minä en. En ole koskaan pitänytkään siitä kotkasta.
[/quote]
T: ruma, ylipainoinen ja kateellinen tantta
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:32"]
Minä en. En ole koskaan pitänytkään siitä kotkasta.
[/quote] ...ja tässä kauan odotettu pyllähdys...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:32"]Minä en. En ole koskaan pitänytkään siitä kotkasta. [/quote] T: ruma, ylipainoinen ja kateellinen tantta
[/quote]Senkus olet mutta minä en ainakaan ole.
En!
Mukavampi katsoa taitoluistelua, kun ei koko ajan tarvitse pelätä Korven epäonnistumisia. Uralle mahtuu noin yksi onnistuminen.
Laskekaa ne epäonnistumiset, arvioisin näppituntumalla, että arvokisatasolla 31.
Sai vain jonkin kaunottaren maineen (ihmettelen suuresti miksi) ja joillain on käsitys menestyneestä urheilijasta.
Mestari pyllähtäjä, kaunista katsottavaa
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:36"]
En!
Mukavampi katsoa taitoluistelua, kun ei koko ajan tarvitse pelätä Korven epäonnistumisia. Uralle mahtuu noin yksi onnistuminen.
Laskekaa ne epäonnistumiset, arvioisin näppituntumalla, että arvokisatasolla 31.
Sai vain jonkin kaunottaren maineen (ihmettelen suuresti miksi) ja joillain on käsitys menestyneestä urheilijasta.
[/quote] Mutta jos pyllähdys on osa ohjelmaa.
Kyllä sillä pyllyllä kelpaa pyllähdellä ja sitä olisi mielellään katsellut pidempäänkin. Toista se on kun av-mamma pyllähtää, siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu.
Yliarvostettu urheilija. Ei nätteys ole kiellettyä, mutta voisi niitä tuloksiakin tulla. :)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:39"]Kyllä sillä pyllyllä kelpaa pyllähdellä ja sitä olisi mielellään katsellut pidempäänkin. Toista se on kun av-mamma pyllähtää, siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu.
[/quote]
Ei se Korpi varmaan kauheasti tykännyt siitä että pylly ja naama oli yleisölle suorituksia tärkeämpää: kuitenkin 3 kertainen em- mitalisti: missä muussa lajissa vain 3 suomalaista on päässyt em- mitaleille ja mm- mitalin saanut vain yksi (L. Lepistö), kertoo jotain lajin vaikeudesta.
Kiira Korven mollaaminen on käsittämätöntä! Em-kisoissa tahkoaa vuodesta toiseen taitoluistelijoita, jotka eivät koskaan saavuta mitaleja - eivät ole edes lähellä mitalisijoja. Olisiko Kiiran pitänyt tyytyä helppoon ohjelmaan, jottei varmasti tule kaatumisia? Siten olisi aina "onnistunut", vaikka sijoitukset olisivat jääneet jonnekin 20. tietämille?
Kiira Korpi on huippuluistelija.
No onhan hän Suomen kolmanneksi menestynein yksinluistelija kuitenkin, jos arvokisamitaleita katsotaan. 1. on Laura Lepistö ja 2. Susanna Pöykiö. Eli saa pronssia tässä tilastossa. Mutta hyvä että ymmärsi lopettaa. MM kisoihin ei olisi pitänyt viime vuonna puolikuntoisena mennä, vaan päästää varalla oleva nuori, oliko se nyt Jenni Saarinen vai kuka, hakemaan kokemusta. Luultavasti onnistuessa olisi voinut jopa päästä 10 sakkiin. Valitettavasti nämä uudet nuoretkin on herkkiä pyllähtelemään arvokisoissa.
Laura pyllähteli harvakseltaan, mutta hänellä oli maailman huippuja suppeaampi hyppyrepertuaari ja niitä ns poppeja tuli joskus, huonoja alastuloja silloin tällöin. Susanna oli varma, mutta huono sietämään epäonnistumisia silloin kun niitä tuli. Alisa Drei oli paras hyppääjä, mutta esityspuoli jäi vaisuksi ja siksi jäi ynnämuuta sijoille.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:31"]
No onhan hän Suomen kolmanneksi menestynein yksinluistelija kuitenkin, jos arvokisamitaleita katsotaan. 1. on Laura Lepistö ja 2. Susanna Pöykiö. Eli saa pronssia tässä tilastossa. Mutta hyvä että ymmärsi lopettaa. MM kisoihin ei olisi pitänyt viime vuonna puolikuntoisena mennä, vaan päästää varalla oleva nuori, oliko se nyt Jenni Saarinen vai kuka, hakemaan kokemusta. Luultavasti onnistuessa olisi voinut jopa päästä 10 sakkiin. Valitettavasti nämä uudet nuoretkin on herkkiä pyllähtelemään arvokisoissa.
Laura pyllähteli harvakseltaan, mutta hänellä oli maailman huippuja suppeaampi hyppyrepertuaari ja niitä ns poppeja tuli joskus, huonoja alastuloja silloin tällöin. Susanna oli varma, mutta huono sietämään epäonnistumisia silloin kun niitä tuli. Alisa Drei oli paras hyppääjä, mutta esityspuoli jäi vaisuksi ja siksi jäi ynnämuuta sijoille.
[/quote]
Minua jäi nyt tässä vaivaamaan, miksi Pöykiö kuuluu mielestäsi kakkoseksi ja Korpi vasta tämän jälkeen. Pöykiö on voittanut kaksi EM-mitalia (hopea ja pronssi), Korpi kolme (hopea ja kaksi pronssia). Lepistö ilman muuta ykkönen mutta tämän jälkeen siis mielestäni Korpi.
Minä en. En ole koskaan pitänytkään siitä kotkasta.