Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: pahimmat ruokapettymyksesi?

Vierailija
29.08.2015 |

Amarillo, kasvisburger. oli mauton ja listan mukaan sen kanssa olisi pitänyt tulla bataattilohkoja, mutta sain ranskalaiset! kun kysyin tarjoililjalta asiasta, tämä tuijotti kuin lehmä uutta veräjää.

Pannukakkutalo,  kylmäsavuporo/juusto-pannukakku. sain rasvaiseen juustoon peitetyn lätyn, jossa poro hädin tuskin maistui!

Igmanin (?) Rocky Road- jäätelö. pahaa kuin mikä, mutta sisukkaasti söin kun olin kerran siitä maksanutkin ! taitaa vieläkin olla jossain pakastimen perällä sitä..

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:27"]

Salmiakkisuklaa. Miten kaksi niin hyvää ainetta on saatu pilattua yhteen?

[/quote]

Söin salmiakkisuklaata jo ennen tuon keksimistä. Laitoin suuhun samaan aikaan salmiakkia ja suklaata, kun olin penska. Mahtava makuyhdistelmä. :)

Vierailija
42/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Fransmanni torin laidalla.
Helvetin pahaa halvalla tehtyä lounas ruokaa.
EI enää ikinä kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chilisuklaa! Mies toi kerran vahingossa, kun pyysin tummaa suklaata ja se chili mainittiin siinä hyvin pienellä..

Vierailija
44/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:27"]

Salmiakkisuklaa. Miten kaksi niin hyvää ainetta on saatu pilattua yhteen?

[/quote]

Söin salmiakkisuklaata jo ennen tuon keksimistä. Laitoin suuhun samaan aikaan salmiakkia ja suklaata, kun olin penska. Mahtava makuyhdistelmä. :)
[/quote] Näin toimii kyllä, mutta ei siinä Fatzerin levyssä.

Vierailija
45/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin petyin tuohon paljon hehkutettuun avokadopastaan. Olisin oikeasti halunnut tykätä, mutta maistui vaan keskinkertaiselta. Ehkä vaan en osaa...

Toistaiseksi olen maistanut vain pahoja macaroneja. En myöskään ymmärrä näitä nyt muodissa olevia kupikakkuja joiden päälle kasataan iso läjä sokeri-rasvakreemiä - ällötys iskee jo ensimmäisen palan kohdalla. Kermakakkujen suosio on myös jäänyt mysteeriksi, se kerma päällä kun ei minusta hyvältä maistu.

Mikä tahansa pekonia sisältävä ruoka on osoittautunut myös virhevalinnaksi, jos pekonia ei ole paistettu rapeaksi vaan jätetty ällöttäväksi lötköksi.

Heseen en enää mene, sieltä ei saa kuin pettymyksiä. Lutsahtaneimmat ranskalaiset olen sieltä useampaan otteeseen saanut, eikä se kaiken majoneesilla kuorruttaminen oikein iske.

Kävimme jokunen aika sitten kehuja saaneessa intialaisessa ravintolassa, ja pettymys oli suuri kun en pystynyt syömään tilaamaani ruokaa loppuun. Ja en siis todellakaan ole mikään nirsoilija, sillä voin laskea yhden käden sormilla ne kerrat milloin olen aikuisiällä jättänyt itse ottamaani/tilaamaani ruokaa lautaselle vaikka hyvää ei olisi ollutkaan. Nyt niin kuitenkin kävi. En ole tämän jälkeen uskaltanut mennä uudestaan intialaiseen sillä pelkään että ruoka oli oikeasti hyvää ja minussa oli vaan vikaa. Oli ihan tajuttoman noloa jättää niin paljon ruokaa syömättä.

Vierailija
46/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzarium Turku. Juustoa liikaa ja koko pizza lillui rasvassa. Ja KAIKKI ylistää niitten pizzoja! No mun pizzamaku onkin varmaan vähän oudompi, kun nautin siitä että pohja on ohut ja rapea ja juustoa on vähän, ja pizza ei saa olla mikään rasvakasa.

Vierailija
47/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:27"]Salmiakkisuklaa. Miten kaksi niin hyvää ainetta on saatu pilattua yhteen?
[/quote]

Varsinkin Fazerin salmiakkisuklaa! Miksi siitä tehtiin niin oksettavaa? Tulisi Turkinpippurisuklaata, maitosuklaata missä olisi Turkinpippurirouhetta. Eikä tuollaista oksettavaa salmiakkimössöä.

Vierailija
48/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut. Mitätön määrä mitättömän makuista lihaa, jonka esiin kaivaakseen täytyy tehdä mahdoton määrä työtä. Ja tätä sitten mainostetaan suurena herkkuna. Veikkaisinkin että kyseessä on pelkkä tekosyy ankaralle ryyppäämiselle.

Vierailija
49/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:29"]Amarillo, kasvisburger. oli mauton ja listan mukaan sen kanssa olisi pitänyt tulla bataattilohkoja, mutta sain ranskalaiset! kun kysyin tarjoililjalta asiasta, tämä tuijotti kuin lehmä uutta veräjää.
[/quote]

Mulla kans amarillon freshburger annos. Odotin ihanaa makuelämystä, mutta jouduin pettymään. Luvattiin mangopyre lisuketta. Todellisuudessa mangot oli lohkoina limaisen sokeriliemen seassa...ja hampurilainenkin oli jotenkin tosi muovisen makuinen. Yleensä pidän amarillon tarjonnasta.

Vierailija
50/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:43"]Pizzarium Turku. Juustoa liikaa ja koko pizza lillui rasvassa. Ja KAIKKI ylistää niitten pizzoja! No mun pizzamaku onkin varmaan vähän oudompi, kun nautin siitä että pohja on ohut ja rapea ja juustoa on vähän, ja pizza ei saa olla mikään rasvakasa.
[/quote]
Eikös se ap. omistaja myynyt tämän?

Vierailija
51/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pancho villan pekonisalaatti (lounaslistalta). Kellastunutta jäävuorisalaattia iso kasa, päälle aseteltu kaksi surkean kokoista ja näköistä pekonisiivua ja pari marinoitua paprikanpalasta. Taisi olla myös kaksi kurkkuviipaletta ja tomaatinpalaa. Meinasin tukehtua purkkaan kun kantoivat salaatin eteeni.

Vierailija
52/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:29"]Amarillo, kasvisburger. oli mauton ja listan mukaan sen kanssa olisi pitänyt tulla bataattilohkoja, mutta sain ranskalaiset! kun kysyin tarjoililjalta asiasta, tämä tuijotti kuin lehmä uutta veräjää.
[/quote]

Mulla kans amarillon freshburger annos. Odotin ihanaa makuelämystä, mutta jouduin pettymään. Luvattiin mangopyre lisuketta. Todellisuudessa mangot oli lohkoina limaisen sokeriliemen seassa...ja hampurilainenkin oli jotenkin tosi muovisen makuinen. Yleensä pidän amarillon tarjonnasta.
[/quote]

sama tuon freshburgerin kanssa! listalla kuulosti todella hyvälle, mutta todellisuudessa oli melkoinen pettymys..

Vierailija
53/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Classic pizzan moussaka-pizza. Täytteenä jauhelihaa, pari munakoison palaa höystettynä muutamalla oliivilla ja sulaneella fetalla. Tylsän näköinen harmaan ruskea pizza, makukin oli pettymys. Halusin kerrankin kokeilla jotain uutta tilatessani pizzaa, ei sitten kannattanut.

Vierailija
54/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burger King. Odotin jotain mullistavaa makuelämystä, jonottivathan tyypit sentään korttelin ympäri saadakseen näitä mahtavia burgereita. Noh, pettymys oli melkoinen, kun hampurilainen paljastui mauttomaksi hötöksi. Pihvissä oli ihan kiva grillauksen maku, mutta harmikseni siitä oli unohdettu mausteet täysin ja kaiken huipuksi suuhun jäi pyörimään vain mauttoman majoneesin maku.

Vierailija
55/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicos! Aivan käsittämättömän huono hinta-laatusuhde. Viimeksi odotin valehtelematta 1,5 h pääruokaa, joka oli pieni ja maultaan mitätön. Alkuruoat (slider-burgerit) maksoivat muistaakseni 5-7 € ja lautasella tuli 2 kolikon kokoista kuivaa "burgeria". Asiakaspalvelukin ala-arvoista. Näin ainakin Leppävaarassa. Ei enää ikinä sinne! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi