Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: pahimmat ruokapettymyksesi?

Vierailija
29.08.2015 |

Amarillo, kasvisburger. oli mauton ja listan mukaan sen kanssa olisi pitänyt tulla bataattilohkoja, mutta sain ranskalaiset! kun kysyin tarjoililjalta asiasta, tämä tuijotti kuin lehmä uutta veräjää.

Pannukakkutalo,  kylmäsavuporo/juusto-pannukakku. sain rasvaiseen juustoon peitetyn lätyn, jossa poro hädin tuskin maistui!

Igmanin (?) Rocky Road- jäätelö. pahaa kuin mikä, mutta sisukkaasti söin kun olin kerran siitä maksanutkin ! taitaa vieläkin olla jossain pakastimen perällä sitä..

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macaronsit on tosi kuivia! Maistuu marengille, minkä välissä on sitkeää tahmaa.

Vierailija
22/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla kaikki Ben and Jerry'sit (paitsi baked alaska jota ei enää saa, rip). Kalliita ja hintaansa nähden laimean makuisia jäätelöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi, se levävaan haisee huonosti hoidetulle akvaariolle.

Vierailija
24/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin tekemät pekoni-koskenlaskija-herkkusienet. Kaikki niitä niin mulle hehkutti, mutta hyi h*lv*tti sentään! Pyörittelin niitä vedet silmissä ja oksennus kurkussa vaikka kuinka kauan kun en kehdannut poiskaan sylkeä.

Vierailija
25/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups unohtui mainita, mutta kaikki varmaan tietävät mistä avokadopastasta on kyse :D

T. 21

Vierailija
26/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumle-donitsit. Hyi, niin epäaidon makuisia että.

Vierailija
27/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macaronit ovat hyviä kunhan syö "oikeita" (Ladureelta). Muutamat muutkin ok, Stockmannilta saatavat esimerkiksi. Pirkalla myös suht ok. Mutta kahviloissa olen saanut "itse tehtyjä" ja ne ovat aina olleet hirveitä.
.
Paitsi ei näistä "oikeista" macaroneista tietenkään kaikki tykkää. Halusin vain tuoda huomion.

Vierailija
28/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:51"]Anopin tekemät pekoni-koskenlaskija-herkkusienet. Kaikki niitä niin mulle hehkutti, mutta hyi h*lv*tti sentään! Pyörittelin niitä vedet silmissä ja oksennus kurkussa vaikka kuinka kauan kun en kehdannut poiskaan sylkeä.
[/quote]

Ne on hyviä vain kunnolla paistettuna, niin että pekoni on rapeaa ja juusto läpisulanut ja kuumentunut kuplivaksi ja sieni kostean kypsä.
Tiedän kyllä senkin elämyksen, kun sieni on kuivan höttöinen ja pohjasta palanut, ympärillä rasvainen puoliraaka pekoni ja juusto sisällä edelleen kylmä pala koskenlaskijaa.

Vierailija
29/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:55"]

Macaronit ovat hyviä kunhan syö "oikeita" (Ladureelta). Muutamat muutkin ok, Stockmannilta saatavat esimerkiksi. Pirkalla myös suht ok. Mutta kahviloissa olen saanut "itse tehtyjä" ja ne ovat aina olleet hirveitä. . Paitsi ei näistä "oikeista" macaroneista tietenkään kaikki tykkää. Halusin vain tuoda huomion.

[/quote]

Minusta ne Ladureenkaan eivät olleet sen kummoisempia :(

Vierailija
30/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampasimpukat. Muka jotain hienoa ja kallista ei maistunut miltään niin kuin kumia olis jyrsinyt. 

Vierailija
31/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakkijuustokakku/"seepra", jota äskettäin maistoin. Kovasti kehuttu ja suosittu kakkuresepti, mutta en tykännyt yhtään! Salmiakki maistui hyytelössä oudolta, itse hyytelö oli etovaa löllöä eikä dominokeksipohja sopinut ollenkaan täytteen kanssa. Yleensä oon sekä kakkujen että salmiakin ystävä, nyt ei vaan kolahtanut...

Vierailija
32/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:51"]Anopin tekemät pekoni-koskenlaskija-herkkusienet. Kaikki niitä niin mulle hehkutti, mutta hyi h*lv*tti sentään! Pyörittelin niitä vedet silmissä ja oksennus kurkussa vaikka kuinka kauan kun en kehdannut poiskaan sylkeä.
[/quote]

Ne on hyviä vain kunnolla paistettuna, niin että pekoni on rapeaa ja juusto läpisulanut ja kuumentunut kuplivaksi ja sieni kostean kypsä.
Tiedän kyllä senkin elämyksen, kun sieni on kuivan höttöinen ja pohjasta palanut, ympärillä rasvainen puoliraaka pekoni ja juusto sisällä edelleen kylmä pala koskenlaskijaa.
[/quote]

Joo näin mä olen kuullut. Ne sienet oli kaukana onnistuneesta vaikka muuten anopin ruoista pidänkin. :)

Vierailija
33/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakkisuklaa. Miten kaksi niin hyvää ainetta on saatu pilattua yhteen?

Vierailija
34/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean lihapullat

Vierailija
35/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingmanin browniejäätelö! Ensimmäinen jäätelötötterö, jonka koko kesänä ostin ja se oli niiin kamalaa. Kakkupalat maistui lähinnä vaan mauttomalle taikinalle, eikä tippaakaan brownielle. Pelkkää suklaajäätelöä, jossa pahaa taikinaa seassa. Ei jatkoon!

Vierailija
36/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipulisienet...hyi. amarillon kasvisburgeri tosiaan on oikeasti huono, pakasteesta saa parempaa kasvispihviä

Vierailija
37/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:51"]Valkosipulisienet...hyi. amarillon kasvisburgeri tosiaan on oikeasti huono, pakasteesta saa parempaa kasvispihviä
[/quote]

Korjaus: ei sienet vaan ETANAT :D suutuntuma oli kyllä sienen kaltainen

Vierailija
38/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:58"]

Kampasimpukat. Muka jotain hienoa ja kallista ei maistunut miltään niin kuin kumia olis jyrsinyt. 

[/quote]Kampasimpukat on helppo pilata huonolla valmistustavalla.

Vierailija
39/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummeri. Sellaisenaan grillattuna ei maistu millekään. Suomalaisten rapujen maku on ihan jotain muuta!

Vierailija
40/55 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kerta, kun olen ollut pakotettun menemään Hesburgeriin. En tajua, miten joku syö siellä vapaaehtoisesti ja vielä pitää siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi