G: pahimmat ruokapettymyksesi?
Amarillo, kasvisburger. oli mauton ja listan mukaan sen kanssa olisi pitänyt tulla bataattilohkoja, mutta sain ranskalaiset! kun kysyin tarjoililjalta asiasta, tämä tuijotti kuin lehmä uutta veräjää.
Pannukakkutalo, kylmäsavuporo/juusto-pannukakku. sain rasvaiseen juustoon peitetyn lätyn, jossa poro hädin tuskin maistui!
Igmanin (?) Rocky Road- jäätelö. pahaa kuin mikä, mutta sisukkaasti söin kun olin kerran siitä maksanutkin ! taitaa vieläkin olla jossain pakastimen perällä sitä..
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:32"]Söin äsken 100g pähkinäsuklaata. En tiedä mitä haluan. Kireä olo tietääkseni mitä edes halua.
[/quote]
Söitkö heti perään riisiä?No ei se tainnut pääkoppaas kyllä selvittää sen enempää..
Viime aikoina Pätkis-jäätelö, premium-hintaista halpissuklaajäätelöä :(
Erään kalliinpuoleisen ravintolan kasvisannos. Kotona olisi lentänyt kaaressa roskiin. Kurpitsa-parmesan-saksanpähkinä-yhdistelmä ei oikein natsannut.
Tomaatti-vuohenjuustokeitto. En muista mikä merkki, valmusruoka siis. Maistui vain kitkerälle tomaattisoseelle ja suolalle. Pysyypähän taas erossa eineksistä tuon hairahduksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:34"]Viime aikoina Pätkis-jäätelö, premium-hintaista halpissuklaajäätelöä :(
[/quote]
Hyvä tietää, olisi tehnyt mieli ostaa kun kuulin tästä mutta nyt säästyy nekin rahat.
Itse tehty soijamakaronilaatikko. Hyvästit soijarouheelle!
Burgeri Turussa eräässä ravintolassa, välissä yksi tomaatti ja salaatinlehti. Kastiketta raavittu vähän kanteen, juomaa tarvi reilusti että sai nieltyä tämän "mehevän" herkkuburgerin.
Peukku tuolla Rocky Road-jätskille! Olen syönyt autenttisia RR-leivoksia, joten tiedän miltä niiden kuuluu maistua- Ingmannin paskajätski maistuu lähinnä sokerille ja glukoosisiirapille, johon on sotkettu vähän kaakaota. :(
En muista merkkiä, mutta pitsanmakuiset riisikakut :x
olin laihiksella, hirveä pitsanhimo ja ajattelin noita korvikkeeksi..
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:57"]
Peukku tuolla Rocky Road-jätskille! Olen syönyt autenttisia RR-leivoksia, joten tiedän miltä niiden kuuluu maistua- Ingmannin paskajätski maistuu lähinnä sokerille ja glukoosisiirapille, johon on sotkettu vähän kaakaota. :(
[/quote]
Hmm, mäkin oon syönyt Rocky Roadeja ja pidin myös tuosta jäätelöstä.
Macaronsit: miksi ne on niin ihanan näköisiä, mutta maistuu aivan kauheilta (tai ainakin ne, mitä olen maistanut).
Sushi: odotin tajunnan räjäyttävää makuelämystä, yleensä rakastan kalaruokia, mutta en vain lämpene.
Skyr banaani ja skyr suklaamuru: hyi hitto, en saanut kumpaakaan mauista alas. Myös mansikka maistuu turhan esanssiselta.
Wingsit: poikaystäväni hehkutti pitkään kuinka vie minut siiville, kävimme kerran ja noh.... hyi :D
Juuressipsit, kitkeriä ja sitkeitä. Syömättä jäi ja yleensä syön mitä vaan.
Pizzaburger-pakastepizzaburgeri. Imelä maku, vähän täytettä, pulla kuin ilmaa. Kuitenkin aidosti tykkään monista pakastepizzoista.
Danone vadelmajuustokakkurahka
Luulin, että rahka on pilalla kun sen seassa oli rasvaisia suuhun liukenevia ryynejä. Väristä päätellen olivat vadelmaa, suutuntumasta päätellen sitä juustokakun juusto-osaa. Söin loppuun, mutta pahaa teki. Rahka vielä haisee happamalta ja siihen se pilaantuneen maitotuotteen raemaisuus... yök.
Minä myös petyin tuohon rocky road jätskiin. Harvoin voi sanoa että jäätelö on pahaa, mutta tuo hyi!
Parsa - ihme hehkutusta. Kaikki voissa kieritelty nyt maistuu, olkoon vaikka pahvia.
Rooma. Pitzat huippu hyviä niissä kilohinnalla myytävissä pystybaareissa, mutta muuta hyvää ei onnistuttu sieltä löytämään.
Mulla kans macaronsit, ei tosiaankaan mitään erikoisia tajunnanräjäyttäjiä, vaikka niin annettiin ymmärtää. Ja minä olen TODELLINEN herkkuperse, syön mitä vaan jos siinä on sokeria!
Avokadopasta, olisin halunnut tykätä siitä, mutta ehhhh... Ehkä tein valmistusvaiheessa jotain väärin?
Amarillon kaikki kasvisruoat, valitettavasti. Ja harmittaa, sillä oon kasvissyöjä ja ystävät haluaa aina ko. raflaan syömään. Harmittaa syödä niitä mauttomia/tylsiä/ylihinnoiteltuja annoksia kerta toisensa jälkeen...
Ben ja Jerry's Oh my applepie. Se nyt vaan oli niiiiin pahaa :/
Söin äsken 100g pähkinäsuklaata. En tiedä mitä haluan. Kireä olo tietääkseni mitä edes halua.